dussss archiefwerk mag toch nietquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:21 schreef Rewimo het volgende:
Eens kijken wat we deze maand op de gevoelige plaat gaan vastleggen
enneh...digitaal ook nietquote:
Spanning en avontuur mijn beste!quote:
Forget it butquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
enneh...digitaal ook niet, tenzij Rewimo de "gevoelige plaat" aanpast naar "gevoelige CCD"
Eindelijk een serieuze wedstrijdquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
enneh...digitaal ook niet, tenzij Rewimo de "gevoelige plaat" aanpast naar "gevoelige CCD"
quote:
quote:
en waar moest je die feauteau mee maken danquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Naast de foto een foto van de camera&lens inleveren
Nee is ook zoquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:17 schreef Rewimo het volgende:
Tja, komt van twee verschillende inzenders. Maakt toch niet uit?
Valt best wel mee hoor. M'n analoge foto's van de Maastricht meet stonden 's avonds ook al online. HEMA heeft een goede 1-uurs service (alleen de CD-service op 1-uurs is een ramp), gebruik van een scanner is toch altijd wel te regelen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:05 schreef lotje11 het volgende:
Is bijna allemaal niks wat bij mij inspiratie omhoog doet borrelen. En als het lukt, heb ik het toch bijna nooit voor het einde van de maand afgedrukt/op cd. Lang leve analoog!
nu pasquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:26 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun gaat even het hoofdstuk portret doorlezen van de cursus
Nee, die had ik.. want ik had op nummer twee gestemd..maar ik verkoos ervoor om niet te stemmenquote:
Jaja....je bent gewoon een prutser dat je die PC niet aan de praat kreeg...nou niet opeens leuk en bijdehand gaan doen hequote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, die had ik.. want ik had op nummer twee gestemd..maar ik verkoos ervoor om niet te stemmen
Mja heb ook paar zonder flits gemaakt maar die waren gewoon minder... maar zal er in volgende series (die de 92 niet gaan overschreiden gok ik :|) om denken. maarre... wat is precies uitlichtenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik vind de flits storen, je ziet'm in hun ogen en op het metalen montuur van de bril. Als je uitlicht en geen flits gebruikt kan je die reflecties vermijden.
De laatste foto is ook niet scherp.
Vandaag 92 portret foto's geschoten
alleen geen toestemming om ze online te zetten
Als je wel had gestemd was het gelijkspel geweest, dus je stem was niet de doorslaggevende.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, die had ik.. want ik had op nummer twee gestemd..maar ik verkoos ervoor om niet te stemmen
Je belichting zo keizen dat je geen vreemde schaduwen hebt en dat je ook zonder flits op een behoorlijk diafragma kan schieten. Je kan de zon of het licht dat van buiten komt gebruiken en eventueel een beetje laten reflexteren.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:04 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Mja heb ook paar zonder flits gemaakt maar die waren gewoon minder... maar zal er in volgende series (die de 92 niet gaan overschreiden gok ik :|) om denken. maarre... wat is precies uitlichten![]()
Nee dit is niet xboxer , ik kan ook wel andere jongentjes fotograferen hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik begrijp dat we met XBoxer te maken hebben
Hij kijkt wel vol verbazing zeg![]()
![]()
Ik werd in verwarring gebracht door dequote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:23 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee dit is niet xboxer , ik kan ook wel andere jongentjes fotograferen hoor![]()
Ik dus ook , ik denk er nog even over , heb nog een maandje ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik werd in verwarring gebracht door de![]()
. Ik vind die blik wel mooi
Nee, dit is over een jaar of wat de nieuwe coming man van het CDAquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Nee, dit is over een jaar of wat de nieuwe coming man van het CDA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |