heej dat ken ik :pquote:
geen sneeuwpop gemaakt, wel een grote sneeuwbal, die we gebruikt hebben als kicker.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:33 schreef Meekje het volgende:
[..]
heej dat ken ik :p
heb ik vandaag nog gefietst.
hebben jij ook die sneewpop gemaakt?
hoelaat ging je "carboarden"?
hehe... ik herken die weg nogquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:51 schreef Flowce het volgende:
[..]
geen sneeuwpop gemaakt, wel een grote sneeuwbal, die we gebruikt hebben als kicker.
we waren tussen 1330 en 1615 uur in Den Haag aan het carboarden. In de omgeving Vogelwijk en Kijkduin.
Zeg maar hoe, dan zet ik er wel eentje op!quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:55 schreef Praatpaal.net het volgende:
Erg vet! Kun je de filmpjes niet posten?![]()
Volgens mij is het filmpje te groot om te uploaden size = 58,4 MB ruim 2x zoveel als kan. Iemand een idee hoe dit kleiner gemaakt kan worden (zonder al teveel poespas)?quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:03 schreef -Jean- het volgende:
![]()
lol
je kan de filmpjes zetten op http://rapidshare.de/en/webhosting.html![]()
Maak mij ff onherkenbaar, ik was ziek vandaagquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:06 schreef cizzztm32 het volgende:
@flowce
die filmpjes knal ik er morgen wel ff op, alsmede nog wat actiefoto's
Morgen rond een uur of 8 dus nog wat woonwijk carboard film footage
hehe cool is goe man!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:06 schreef cizzztm32 het volgende:
@flowce
die filmpjes knal ik er morgen wel ff op, alsmede nog wat actiefoto's
Morgen rond een uur of 8 dus nog wat woonwijk carboard film footage
Wel veel gaver!!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:12 schreef kastanova het volgende:
Carboarden is voor mietjes, de echte bikkels gaan maisakkersleeen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik durf te wedden dat jullie op een glad wegdek niet eens bij de 80km/u in de buurt komen.
Beetje vent gaat strontskien op een weiland...niet als het sneeuwt beetje zielige foto's uit zijn natte verleden posten.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:12 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik durf te wedden dat jullie op een glad wegdek niet eens bij de 80km/u in de buurt komen.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:12 schreef kastanova het volgende:
Carboarden is voor mietjes, de echte bikkels boeren gaan maisakkersleeen.
....
quote:
Ja ja goed pimpquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:38 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
pff verneuk je board ff op het asfalt, hier in valtho zijn er ook van die gekken maar als ik ze zie met materiaal van onze shop dan krijgtie van mij 50 euro boetehet mag hier ook wel weer gaan sneeuwen, de 2 meter poeder wordt een beetje ijzig, kan net zo goed naar NL gaan lol
Coooooolquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:12 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb het op skate's gedaan achter een auto en achter een motor. Dus ik kwam wel degelijk aan de 80 km p/uquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:12 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het is natuurlijk leuk zoiets, maar je lpoopt wel behoorlijk meer risico dat je enorm op je plaat gaat....quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Zo is dat
Maar laten we de context niet uit het oog verliezen
Tsja, een Jamaicaan zit nou eenmaal nog minder vaak in de sneeuwquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:47 schreef _X-Factor_ het volgende:
Muhahaha, een Nederlander kan dit soort dingen alleen maar verzinnen![]()
Sja de "gevaarlijker als" discussie is nogal flauw.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:09 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Tsja, een Jamaicaan zit nou eenmaal nog minder vaak in de sneeuw![]()
Verder val je net zo hard achter een auto dan als je van een berg afraast. Ligt er ook aan hoe hard je gaat natuurlijk, maar neem van mij aan dat je van een berg af altijd harder gaat dan achter een auto die door de sneeuw rijdt en ook nog bochten moet maken..
Wat een geouwehoer over gevaar altijd. Wat denken jullie, dat we lekker ons leven gaan wagen voor iets wat gewoon erg leuk is? Het lijkt misschien listig, maar als je een klein beetje kan sturen kan er echt he-le-maal niks gebeuren..
Welke 'gevaarlijker dan' discussie? Alsof ik er extra op kick omdat iets zogenaamd gevaarlijk is.. Het moet vooral leuk zijn, en carboarden is precies dat, leuk.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:06 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Sja de "gevaarlijker als" discussie is nogal flauw.
Jij opent een topic over iets wat jij en je vrienden leuk vinden.
Dan komt er een boer aan die het nog beter harder, en gevaarlijker kan in een maisland.
Hoewel ik daadwerkelijk op skates zowel achter een auto en motor heb gehangen was mijn post vooral sarcastisch bedoelt. Er zijn toch altijd mensen die het net weer ff beter en gevaarlijker kunnen maken..
Als je maar lol hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |