abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25333299
Heeft er hier iemand ervaring met deze vorm van yoga?
Het lijkt mij wel o.k.
Alleen ik vind het een beetje vreemd dat op geen enkele sahaya-site een uitgebreide uitleg te vinden is. Er wordt alleen uitleg gegeven over een kleine basis oefening. Oftewel, je moet persee naar zo'n sahaya-centre komen voor verdere uitleg.
Is er iemand die dit heeft gedaan? En zoja blijken ze dan toch met een winstoogmerk te werken, i.t.t. wat ze op de site beweren?
''He went to a place where normal things don't happen very often"
pi_25333518
Ik heb er geen ervaring mee maar misschien kan je meer over deze sekte lezen op de site van Rick Ross (een instituut die informatie verzameld over cults/sektes): http://www.rickross.com/groups/shahaja.html

Er zijn genoeg vormen van yoga die door wat meer open organisaties/sportscholen worden gegeven
Wat ik zover lees op de site, het universele energie door kanalen idee ken ik uit het Tibetaans boeddhisme en hindoeisme (waar je veel boeken over kan vinden en ook bij verschillende organisaties/tempels e.d. over kan leren) (chakra's e.d.) en de yoga zelf zal wel een variant zijn van Hatha yoga.
pi_25364702
bedankt voor dat site adress
Ik heb op het internet iets verder gekeken dan de officiele sites, en het heeft inderdaad veel sekte-achtige trekjes
als ik de ervaringen mag geloven heb je met deze vorm van yoga snelle ''resultaten'', maar tegelijkertijd wordt je ook meegezogen in hun organisatie (en dat zal wel om je geld zijn)

mocht ik nog is aan yoga gaan doen, dan wil ik dat individueel doen
''He went to a place where normal things don't happen very often"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')