Maar op http://www.afilm.nl is weer niets te vinden.quote:De brede waardering voor Paradise Now is goed voor de internationale verkoop. Voor het festival begon, was de film al verzekerd van distributie in de Benelux (A-Film brengt de film na het festival in Nederland uit)
Bron: Cinema.nlquote:Alom gelauwerde productie van de Nederlandse Palestijn Hany Abu-Assad is een psychologische thriller over twee jonge Palestijnen die worden gerekruteerd om een zelfmoordaanslag te plegen in Tel Aviv. Met de explosieven al op zijn lichaam, begint één van de jongens te twijfelen. Een film waaraan iedereen die niet begrijpt dat het bestuderen van terrorisme iets anders is dan het rechtvaardigen ervan, aanstoot kan nemen.
fuck... heb ik 't toch te lang uitgesteld (vorige keer le Temps qui reste gezien ipv Paradise now, wat het oorspronkelijke plan was)... hij draait alleen nog in Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Dordrecht, Maastricht, Tilburg, Utrecht en Zaandam (en ik zit in Groningenquote:Op zondag 25 december 2005 12:38 schreef Dizer het volgende:
Hij draait inderdaad nog. Bij cinema.nl kan je kijken waar ie draait
Ik ga naar Amsterdam denk ik.quote:Op zondag 25 december 2005 12:43 schreef Flurry het volgende:
[..]
fuck... heb ik 't toch te lang uitgesteld (vorige keer le Temps qui reste gezien ipv Paradise now, wat het oorspronkelijke plan was)... hij draait alleen nog in Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Dordrecht, Maastricht, Tilburg, Utrecht en Zaandam (en ik zit in Groningen)
tja, dat wordt wachten op de DVD release
mijn Arabisch is niet goed genoeg, vrees ikquote:Op zondag 25 december 2005 12:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga naar Amsterdam denk ik.
Heel misschien gaan ze hem uitzenden op de Libanese zender. (Die arabische zenders van de digitale schotel van mijn ouders blijkt misschien toch ergens goed voor te zijn)
Hij is volgens mij Engels gesproken. Toch?quote:Op zondag 25 december 2005 12:49 schreef Flurry het volgende:
[..]
mijn Arabisch is niet goed genoeg, vrees ik
nope, Arabisch... Palestijns Arabisch, neem ik aan... weet niet of dat relaxted te verstaan is als je ander Arabisch gewend bent?quote:Op zondag 25 december 2005 12:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is volgens mij Engels gesproken. Toch?
Maar mijn Arabisch is een tikje beter
Dat hangt ervan af. Mijn moedertaal is Arabisch Irakees. Mijn ouders' moedertaal is Arabisch Syrisch. Mijn Tante's moedertaal is Arabisch Libanees (Ja mijn oma moest zonodig overal wonen... ) Dus heb ik het voordeel dat ik een hoop dialecten ken. Ik spreek/versta de volgende dialecten in het Arabisch:quote:Op zondag 25 december 2005 13:04 schreef Flurry het volgende:
[..]
nope, Arabisch... Palestijns Arabisch, neem ik aan... weet niet of dat relaxted te verstaan is als je ander Arabisch gewend bent?
Doen ze wel vaker, maar dan met arabische ondertitelingquote:Op zondag 25 december 2005 13:04 schreef Flurry het volgende:
-edit: *duh* vast wel, anders zenden ze 'm niet uit op een Libanese zender![]()
damn, en ik heb het alfabet nog niet eens onder de kniequote:Op zondag 25 december 2005 13:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af. Mijn moedertaal is Arabisch Irakees. Mijn ouders' moedertaal is Arabisch Syrisch. Mijn Tante's moedertaal is Arabisch Libanees (Ja mijn oma moest zonodig overal wonen... ) Dus heb ik het voordeel dat ik een hoop dialecten ken. Ik spreek/versta de volgende dialecten in het Arabisch:
[..]
Oh. ik search altijd met dat google fok searchquote:Op zondag 25 december 2005 15:10 schreef California het volgende:
Deze en die vinden hem wel.
En verder kun je hier zien welke prijzen hij in de VS allemaal krijgt.
Als dat gebeurd dan is het niet voor maart, want anders kan de film naar mijn weten geen kans meer maken op een oscar.quote:Op zondag 25 december 2005 12:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga naar Amsterdam denk ik.
Heel misschien gaan ze hem uitzenden op de Libanese zender. (Die arabische zenders van de digitale schotel van mijn ouders blijkt misschien toch ergens goed voor te zijn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |