Man on fire vond ik juist wel aardig, collateral was leuk maar niet bijzonder. Misschien lag het aan het feit dat ik van collateral alleen een telesync had?quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond Man of Fire niet veel aan eigenlijk...Collateral was wel vet
Maar American History X blijft het tofst
Nee want hier heb ik internetquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Slapen en lezen kan je toch ook hier?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:42 schreef hollander172 het volgende:
Over films gesproken, gisteren If Only gezien en dat viel ook best mee voor een vrouwenfilm.Vriendin was helemaal gelukkig toen ik deze gekocht gedownload had.
Dus heb je nog wat bonuspunten nodig bij je vriendin, haal die film, gooi er een massage tegenaan en je hebt weer krediet sex voor minimaal een week.
De bedoeling was ''Bandit op plakkend rubber'' maar volgens Youssf staat er nu "The thief on a rubbery plate''quote:
quote:
wie, wat, waar?quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En die fokker met de GSX-R750 heb je zeker ook gemist.
![]()
Verder helemaal niemand op gereageerd behalve ik.![]()
![]()
Een paar maanden geleden poste die Amsterdammer van de eerste meet ook weer eens een keer.
Ik kan ff niet op zijn naam komen.
Helemaal niemand die het opviel verder.
Interessantquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Heren... stukje rijtechniek
http://www.geocities.com/hotsyflotsy/Rijtechniek.pdf
Erg nuttig voor de komende Bosweg- en KB meets
Dinsdagavondquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:31 schreef Romius het volgende:
wie, wat, waar?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |