Hahaha, alsof die US Marshall echt Marshall heet.quote:Vrijdag 18 maart: Tabula Rasa
Jack en Hurley ontdekken een alarmerend geheim over Kate wanneer het leven van Marshall aan een zijden draadje hangt en hij erg veel pijn heeft.
Bij ep18 nog steeds niet verklaard dus blijf nog maar ff benieuwdquote:echt een leuke serie, kben benieuwd wtf een ijsbeer daar doet
KAP DAAR NOU EENS MEE!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:15 schreef MrUber het volgende:
[..]
Bij ep18 nog steeds niet verklaard dus blijf nog maar ff benieuwd
Hou dat verdomme voor je! Zou jij het leuk vinden als je in de bioscoop naar een spannende film zit te kijken en een of andere malloot schreeuwt 'hij is de dader, let maar op, ik heb de film al gezien hoor!'quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:15 schreef MrUber het volgende:
K U T spoiler
Kan 'mrUber' gewoon niet zijn bek houden, en naar het juiste topic oprotten? Of ben je geboren om de sfeer te verpesten?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:15 schreef MrUber het volgende:
[..]
Bij ep18 nog steeds niet verklaard dus blijf nog maar ff benieuwd
Klopt..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:10 schreef Love_My_Baby het volgende:
En dat koreaanse mannetje, speelde die niet in Angel? Gavin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat een ijsbeer trouwens niet binnen een uur dood op een tropisch eiland? Kan me niet voorstellen dat het lekker is om met een dikke bontjas rond te lopen terwijl het 30 graden is...
<enter signature>
Er is een spoilertopic hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2005 14:59 schreef FremantleDockers het volgende:
SPOILER
Ja dat heb ik me tot op de dag van vandaag ook af zitten vragen. Er zal wel een of andere reden zijn die later in de serie duidelijk wordt. Het was wel obvious dat de mensen - iig Kate - het ook zeer opmerkelijk vonden dat er een IJSbeer op dat eiland rondbanjerde.quote:Op woensdag 16 maart 2005 14:59 schreef FremantleDockers het volgende:
Gaat een ijsbeer trouwens niet binnen een uur dood op een tropisch eiland? Kan me niet voorstellen dat het lekker is om met een dikke bontjas rond te lopen terwijl het 30 graden is...
Leuk dat je zo enthousiast bent en welkom op Fok!quote:Op donderdag 17 maart 2005 02:57 schreef Seefje het volgende:
Yes yes... ik ben gloednieuw op dit forum en ook gloednieuw met de serie! Heb de 2 maandag-herhaal-afleveringen gekeken en baal dat ik voortaan de herhalingen op zaterdag (veronica 20.30) moet zien ipv de originelen op vrijdag.
Ik zat op het puntje van de bank en ben er zelfs een paar keer afgepleurt van de spanning... JEZUS, wat een HEERLIJK creepy serie! En wat is het SUPER om te babbelen over wat anderen ervan vinden enzo... Ik heb dus ook ALLE 8 forum pagina's doorgelezen en ik heb niemand gehoord over iets dat mij is opgevallen... Ik weet niet... misschien is het ook gewoon 3 keer niks... Maar ik zag dat die kiddo die zijn (creepy) hond zoekt een strip aan het lezen was... ik zag in dat stripboek een ijsbeer in het hoekje staan... daar was verder (op dat moment) niks mis mee, maar mijn aandacht werd ook niet door die beer op dat boekie gevestigd, maar doordat ze zeiden dat het een spaans boekje was... terwijl er volgens mij Frans in stond en geen Spaans... Toen er vervolgens een ijsbeer en een Frans zichzelfherhalend bericht in de serie terug kwamen kreeg ik de rillingen... ben ik de enige die dit zo vluchtig heeft opgemerkt...??? Dat zou ik raar vinden want alle andere momenten heb ik maar half gezien, omdat ik me achter een kussen verschool (ja sorry, meisje, 's avonds, alleen thuis... dat is gewoon ENG!!!)...
Verder wil ik nog ff melden dat ik die kale backgammon spelende sinasappelfreak voor geen cent vertrouw, die Chinees (sorry... ik las net ergens dat het een Koreaan was) vertrouw ik ook niet, die hond is creepy en what about het mooie hoofdrolspelende meisje dat iedereen aardig vind... ze droeg die boeien niet voor niks... maar waarvoor dan?
IK WOR GEKWat een heerlijke serie!!!
Eindelijk eens een nadenk serie
![]()
PS: Vanuit mijn opleiding (Dierhouderij en diergezondheidszorg) kan ik jullie bevestigen dat een IJsbeer het wel even volhoudt, ze kunnen zich goed aanpassen, maar uiteindelijk zal hij idd sterven van de honger... doordat hij het warm heeft zal hij nl. stoppen met eten, want dat levert hem alleen maar extra warmte op... Maar god, wie weet, had hij al een zonnesteek en viel hij daarom aan... dieren vluchten normaal nl. liever dan dat ze aanvallen... tenzij ze in een hoekje gedreven worden... Verder zou een IJsbeer in die situatie zwemmen en zich niet op land begeven... Maar WHO CARES?!?! De serie is TOCH leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |