Daar is niks 'newbie' aan...Ik vertik het gewoon om die primitieve rotzooi van jou te lezen, omdat het toch nergens op slaat.quote:

Hij heeft gewoon een goed punt, het is hier geen cu2, MSN of TMF-chatbox. Ik kon geen enkele reactie van onze nieuwe jongedame uitlezen vanwege het schreeuwerige karakter. Ze typt tegen haarzelf nota bene.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:58 schreef NvM het volgende:
[..]
Daar is niks 'newbie' aan...Ik vertik het gewoon om die primitieve rotzooi van jou te lezen, omdat het toch nergens op slaat.

Hij voelt zich een übermensch. Dan valt elke mogelijkheid tot normaal gesprek al weg natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:58 schreef NvM het volgende:
[..]
Daar is niks 'newbie' aan...Ik vertik het gewoon om die primitieve rotzooi van jou te lezen, omdat het toch nergens op slaat.

Er zijn wel meer overlevenden dan die paar hoofdpersonen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:15 schreef NvM het volgende:
Ook zie ik af en toe een personage (figurant?) door het beeld heenlopen die helemaal niet 'echt' voorkomt in de serie...Raar?

Idd, 48 zoals je kon lezen in de aankondigingen van de serie.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er zijn wel meer overlevenden dan die paar hoofdpersonen.

Waarom mis ik die posts nu altijd?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:39 schreef kastanova het volgende:
Edit: ---

quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:33 schreef spooky1234 het volgende:
spoiler is weten over iets wat later gaat gebeuren.. Dus als ik iets gespoilt heb dan zou jij nu moeten weten wat er later gaat gebeuren. Nou smeerkasverslaafde, vertel mij eens wat er gaat gebeuren? Nou??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Duh! Dat wil ik helemaal nog niet weten!
Het is niet aan jou om te bepalen wat voor de onwetende kijker als spoiler wordt ervaren, of niet. Je moet het gewoon helemaal niet hebben over wat komen gaat. Geen woord. Jij weet het immers al, wij niet. Sim-pel.

Goeie vraagquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:10 schreef phileine het volgende:
om nog even te nitpicken, waarom mocht die zwangere vrouw nog vliegen eigenlijk? Dat mag na 7 maanden toch helemaal niet meer in Amerika?

Ook een goeie vraag.. (ik beloof plechtig dat dit niks spoilerigs is. Shoot me if I'm wrong)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:50 schreef FremantleDockers het volgende:
Nog zoiets, US Marshalls mogen na 9/11 toch geen wapen meer dragen in een vliegtuig? Er is natuurlijk nog wel het wapen van de Air Marshall die sinds voornoemd torenongelukje standaard meevliegt.

Ik snap werkelijk niet wat jou probleem is hullie-erd? Waarom blijf je erop terugkomen, wat wil je nou precies uitlokken?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:50 schreef FremantleDockers het volgende:
Nog zoiets, US Marshalls mogen na 9/11 toch geen wapen meer dragen in een vliegtuig? Er is natuurlijk nog wel het wapen van de Air Marshall die sinds voornoemd torenongelukje standaard meevliegt.
ps. Spooky1234, of dit nou wel of niet zo is, gelieve gevoegelijk je bek erover te houden. Ik speculeer, en wil dat graag zo houden.
tragisch dat je dat er tegenwoordig blijkbaar bij moet zetten...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 18 maart 2005 02:04 schreef Cici het volgende:
Over die Chinees (even speculeren)Koreanees, lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weg

Dat was inderdaad ook mijn eerste gedachte. Want zo een crash kan normaal niemand overleven. Als een vliegtuig zo in stukken breekt als het nog in de lucht is dan zou niemand het overleven. Maar na eerste half uur is het is duidelijk dat er iets heel vreemd is met dat hele eiland.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 02:00 schreef Varr het volgende:
Leuke serie! Ik vroeg me alleen af hoe die gast in 1e aflevering in godensnaam in dat woud terrecht kwam? Ik bedoel, als die uit het vliegtuig geslingerd was zou die of wel tegen een boom zijn geslingerd, of beide benen gebroken hebben... terwijl die binnen 20seconden alweer opstond en aan het rennen was.
Anyway, zin in volgende aflevering.

Hee, een raar idee misschien: blijf anders in dat topic en spoiler daar eens lekker verder.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:33 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet wat jou probleem is hullie-erd? Waarom blijf je erop terugkomen, wat wil je nou precies uitlokken?
En het wordt ook steeds breder, je definitie van een spoiler. Nu zijn dus ook de regels voor het dragen van geweren in een vliegtuig pre- en post 9/11 ook een spoiler??![]()
Wat nog meer? Leeftijd van je zus is ook een spoiler? Kleur van de auto van mijn overbuurman ook? Get a life en maak je niet zo druk joh.
MarkzMan_X:
Ja er is een topic die parallel loopt met afleveringen die in usa zijn uitgezonden:
Lost season 1 @ USA (deel 2)

quote:Op vrijdag 18 maart 2005 02:04 schreef Cici het volgende:
Over die Chinees (even speculeren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |