abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:33:05 #226
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25544483
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:03 schreef RobinhoX het volgende:

[..]

Nee dombo, want dat betekent dat het in de overige 16 afleveringen nog niet duidelijk wordt
Mevrouw heeft de serie niet gezien;
slechts de afleveringen die al op tv voorbij zijn gekomen...
...dass wir fliegen.
pi_25544526
Speculeren is okay, seefje. Dat maakt wat mij betreft niks uit. Wat wel tyfus irritant is dat andere mensen die de andere afleveringen al wel gevolgd hebben, op gaan merken of je speculaties juist zijn of niet.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:35:36 #228
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25544540
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:28 schreef m021 het volgende:
"De hint" verklappen is ook een spoiler.

Ik wist hem nog niet, nu dus wel.
Als die zogenaamde hint al in de serie is voorgekomen, de eerste 2 dus, mag ze het er gewoon over hebben lijkt me. Moet je zelf maar beter opletten tijdens het kijken
pi_25544630
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 14:59 schreef Seefje het volgende:
Huh? maar ik zeg toch alleen maar wat ik AL GEZIEN heb? Ik heb toch niks verklapt? Alleen dat mij iets opgevallen is in de serie die al geweest zijn?

iig... vind ik alles en iedereen wel verdacht in de serie en dat maakt het zo spannend... je hersenen maken overuren om de raadsels aaneen te knopen... wat als die ene... en hoe zou die andere dan, maar waarom doet hij dan... Hij blijft leuk...

Maar ik heb niks verklapt wat nog niet geweest is ik heb zelf namelijk alleen nog maar de 1e twee afleveringen gezien... en daarvan zelfs de herhalingen niet eens de originelen!

Of mag ik hier ook niet speculeren over iets dat me in de serie die al geweest is is opgevallen?
Sjezus, je bent hier nog maar 1 dag en ik heb nu al een tyfushekel aan je .

Wat ben jij een onsamenhangend, grammaticaal zwakbegaafd, zweverig en achterlijk ADHD wijf zeg .

Behang jezelf met vissticks, ga naar Artis en spring in de ijsberenkooi ofzo .
I was an atheist until I realized I was God
pi_25544767
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/674475/10/25#25544630]donderdag 17

Wat ben jij een onsamenhangend, grammaticaal zwakbegaafd, zweverig en achterlijk ADHD wijf zeg .

Whaha relax man
quote:
Mevrouw heeft de serie niet gezien;
slechts de afleveringen die al op tv voorbij zijn gekomen...
ooh ok.....waarom zegt ze dat dan niet
.
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:50:52 #231
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25544893
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:44 schreef RobinhoX het volgende:

[..]

Whaha relax man
[..]

ooh ok.....waarom zegt ze dat dan niet
geen idee, ze probeerde het wat omslachtig
Daarom zei ik het maar even
pi_25544991
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:40 schreef kastanova het volgende:

[..]

Moderator donderdag 17 maart 2005 @ 16:02:07 #233
8781 crew  Frutsel
pi_25545087
kan niet wachten tot morgenavond...... wil weten hoe ut verder gaat

heb lang getwijfeld of ik dit topic wel zou openen, uit angst voor het vooraf weten van clues en/of grappige kutfokkers die de zaak nu al verklappen... maar ut valt mee... Alleen die opmerking over die ijsbeer, daar breek ik me kop nu over.. grrr...

morgenavond misschien meer..
wel jammer dat je op de radio de reclame hoort die je vorige week ook al hoorde...ipv een nieuwe...
pi_25545378
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:35 schreef Noca het volgende:
Als die zogenaamde hint al in de serie is voorgekomen, de eerste 2 dus, mag ze het er gewoon over hebben lijkt me. Moet je zelf maar beter opletten tijdens het kijken
Mensen hier zeggen dat je misschien wel 3x naar dezelfde aflevering moet kijken voordat je de hint ziet. In dat geval vind ik het toch echt een spoiler...
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  donderdag 17 maart 2005 @ 16:20:56 #235
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25545438
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 16:16 schreef m021 het volgende:

[..]

Mensen hier zeggen dat je misschien wel 3x naar dezelfde aflevering moet kijken voordat je de hint ziet. In dat geval vind ik het toch echt een spoiler...
Ehh jij bent dus van plan de aflevering 3x te zien? Dat iemand anders iets sneller ziet daar kan diegene niks aan doen, voor jou is het misschien een spoiler, maar het is dan allang op tv geweest en dan kun je er gewoon over praten.
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:24:16 #236
84048 NvM
Nevermind
pi_25546849
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:40 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb nog maar 1 reactie van je gelezen, en heb op de manier waarop jij reageert al een tyfushekel aan je. Leer eens kritiek te uiten op mensen zonder iemand de huid vol te schelden en met zogenaamd grappige opmerkingen af te zeiken.

Ieder zijn ding, en ze is tenminste wel iemand die positief en enthousiast is over de serie. Laten we het daarbij houden zonder mensen af te zeiken, het is toch niks voor niks een topic over Lost?

Ontopic:

Spannende serie, waar je dus echt beetje bij beetje meer te weten krijgt over de personages. Ik ben echt benieuwd wat die 'monsters' zijn, en ik hoop niet dat het tot een anti-climax komt. Ben erg benieuwd naar de komende afleveringen!
pi_25547202
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:24 schreef NvM het volgende:
Ik heb nog maar 1 reactie van je gelezen
Stinknewbie! .
I was an atheist until I realized I was God
pi_25547272
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 16:20 schreef Noca het volgende:
Ehh jij bent dus van plan de aflevering 3x te zien? Dat iemand anders iets sneller ziet daar kan diegene niks aan doen, voor jou is het misschien een spoiler, maar het is dan allang op tv geweest en dan kun je er gewoon over praten.
Als het zo moeilijk is die hint te zien, heeft de regisseur het waarschijnlijk zo bedoeld, dat je het niet meteen ziet. Maar anyway, ik weet zeker dat ik niet de enige ben die zich hier aan ergert. Dus als de mensen die hints willen verklappen nou gewoon spoilertags gebruiken, is iedereen tevreden.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  donderdag 17 maart 2005 @ 18:09:00 #239
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_25547945
Seefje: Kastanova is weinig subtiel maar hij is wel cool, ga nu niet gelijk een kilo ijs en 2 kilo koekjes eten omdat hij je zweverig en achterlijk vond Lees maar zijn topic Ode aan de Neukteugelvrouw

LostFormat, Neoktheone en MrTrex:
wat een bunch of hullies zeg. damn.. ik verklap toch nix, het is geen spoiler! Ik bevestig alleen dat ze een datail goed gezien heeft en dat het inderdaad belangrijk is. Ik zeg nix over wat er later gaat gebeuren maar help alleen de minder insightful-ones onder ons om een belangrijk detail niet te missen. Zelfde mensen gaan over 10 afleveringen roepen dat het saai en stom is en onlogisch. OMDAT ze belangrijke details in de eerdere afleveringen gemist hebben.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  donderdag 17 maart 2005 @ 18:19:04 #240
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_25548153
Dat vind ik dan eigenlijk wel een nadeel van zo'n serie. Je kunt over zo'n lange tijdspanne details of hints vergeten of niet oppakken omdat die toen niet belangrijk leken. Bij een film heb je zoiets minder.

Maar als die spanning en mysterieuze sfeer blijft, kan ik me niet voorstellen dat het saai wordt of gaat vervelen.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_25548179
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 18:09 schreef spooky1234 het volgende:
Seefje: Kastanova is weinig subtiel maar hij is wel cool, ga nu niet gelijk een kilo ijs en 2 kilo koekjes eten omdat hij je zweverig en achterlijk vond Lees maar zijn topic Ode aan de Neukteugelvrouw

LostFormat, Neoktheone en MrTrex:
wat een bunch of hullies zeg. damn.. ik verklap toch nix, het is geen spoiler! Ik bevestig alleen dat ze een datail goed gezien heeft en dat het inderdaad belangrijk is. Ik zeg nix over wat er later gaat gebeuren maar help alleen de minder insightful-ones onder ons om een belangrijk detail niet te missen. Zelfde mensen gaan over 10 afleveringen roepen dat het saai en stom is en onlogisch. OMDAT ze belangrijke details in de eerdere afleveringen gemist hebben.
Dat is dus wel een fucking spoiler. Ik trek liever m'n eigen conclusies en wil later graag zelf bepalen wat ik wel of niet goed gezien heb in de eerste afleveringen. Gelieve nu uit dit topic op te rotten.
  donderdag 17 maart 2005 @ 18:29:03 #242
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_25548346
LF ik vind t wel OK als iemand dit vermeld omdat ik idd zo'n oppervlakkige kijker ben soms..
En sinds wanneer is dit JOUW topic?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 17 maart 2005 @ 18:31:40 #243
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25548413
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 18:20 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dat is dus wel een fucking spoiler. Ik trek liever m'n eigen conclusies en wil later graag zelf bepalen wat ik wel of niet goed gezien heb in de eerste afleveringen. Gelieve nu uit dit topic op te rotten.
Dat hij het bevestigd kan misschien niet leuk voor je zijn, maar dat seefje het gewoon noemt, daar maken sommige al een spoiler van...nou dan ben je wel enorm dom bezig..
  donderdag 17 maart 2005 @ 18:31:43 #244
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25548415
Volgens mij zijn ze per ongeluk beland in Jurassic Park.
weg
  donderdag 17 maart 2005 @ 18:33:46 #245
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_25548454
spoiler is weten over iets wat later gaat gebeuren.. Dus als ik iets gespoilt heb dan zou jij nu moeten weten wat er later gaat gebeuren. Nou smeerkasverslaafde, vertel mij eens wat er gaat gebeuren? Nou??

In dit topic mag je alle details bespreken die plaats hebben gevonden in de afleveringen die op net 5 zijn uitgezonden. Detail met ijsbeer comicbook was uit aflevering die vorige week op tv was en als iemand dat opgevallen is en mij ook en jou niet dan is dat jouw probleem. Moet je volgende keer beter opletten of geen topics lezen waar mensen postten die meer oog hebben voor detail dan jezelf.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_25548477
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
LF ik vind t wel OK als iemand dit vermeld omdat ik idd zo'n oppervlakkige kijker ben soms..
En sinds wanneer is dit JOUW topic?
Ik vind niet dat ik dit topic me toe eigen. Ben alleen erg vatbaar voor spoilers. Ik vind dat er niks mis met de opmerking van seefje is. Scherp opgemerkt. Ik vind het dan alleen ontzettend irritant dat dit dan bevestigd wordt door anderen die wel meerdere afleveringen gezien heeft. Laat dat toch in het midden. Wij zijn net zo onwetend als hij in het begin ook was. Respecteer dat dan. Maargoed, een beetje gelijk heb je wel. Ik draaf misschien wat te ver door.
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 18:33 schreef spooky1234 het volgende:
[knip]
De spoiler zit 'm in 't feit dat je verteld dat dit terug gaat komen. Dat is mij al te veel informatie.
  donderdag 17 maart 2005 @ 18:48:55 #247
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_25548720
zucht.. sommige mensen zijn ook zo gevoellig.. als ik je vertel dat serie ooit gaat eindigen of dat er ooit een keer iemand dood zal gaan of dat een van de personages nog een keer gaat eten en poepen en dat het nog een keer in een aflevering gaat regenen vind je ook te veel info zeker en is alles voor je verpest en niet meer de moeite waard om te kijken? ik zal je geen "spoilers" meer geven.. maar als ik jou was zou ik gewoon thuis blijven en je gordijnen dicht doen, comp uit, tv uit. Stel je voor dat je ergens een "spoiler" ziet!
pi_25548749
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 18:48 schreef spooky1234 het volgende:
ik zal je geen "spoilers" meer geven..
Thanks.
  donderdag 17 maart 2005 @ 19:23:04 #249
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25549442
Vette battle hier! Bijna nog spannender dan de serie zelf!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_25549524
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:23 schreef Zhenar het volgende:
Vette battle hier! Bijna nog spannender dan de serie zelf!
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')