Mevrouw heeft de serie niet gezien;quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:03 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
Nee dombo, want dat betekent dat het in de overige 16 afleveringen nog niet duidelijk wordt![]()
Als die zogenaamde hint al in de serie is voorgekomen, de eerste 2 dus, mag ze het er gewoon over hebben lijkt me. Moet je zelf maar beter opletten tijdens het kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:28 schreef m021 het volgende:
"De hint" verklappen is ook een spoiler.
Ik wist hem nog niet, nu dus wel.
Sjezus, je bent hier nog maar 1 dag en ik heb nu al een tyfushekel aan jequote:Op donderdag 17 maart 2005 14:59 schreef Seefje het volgende:
Huh?maar ik zeg toch alleen maar wat ik AL GEZIEN heb? Ik heb toch niks verklapt? Alleen dat mij iets opgevallen is in de serie die al geweest zijn?
iig... vind ik alles en iedereen wel verdacht in de serie en dat maakt het zo spannend... je hersenen maken overuren om de raadsels aaneen te knopen... wat als die ene... en hoe zou die andere dan, maar waarom doet hij dan...Hij blijft leuk...
Maar ik heb niks verklapt wat nog niet geweest isik heb zelf namelijk alleen nog maar de 1e twee afleveringen gezien... en daarvan zelfs de herhalingen niet eens de originelen!
Of mag ik hier ook niet speculeren over iets dat me in de serie die al geweest is is opgevallen?![]()
Whaha relax manquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/674475/10/25#25544630]donderdag 17
Sjezus, je bent hier nog maar 1 dag en ik heb nu al een tyfushekel aan je.
Wat ben jij een onsamenhangend, grammaticaal zwakbegaafd, zweverig en achterlijk ADHD wijf zeg.
Behang jezelf met vissticks, ga naar Artis en spring in de ijsberenkooi ofzo.
ooh ok.....waarom zegt ze dat dan nietquote:Mevrouw heeft de serie niet gezien;
slechts de afleveringen die al op tv voorbij zijn gekomen...
geen idee, ze probeerde het wat omslachtigquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:44 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
Whaha relax man![]()
[..]
ooh ok.....waarom zegt ze dat dan niet![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat ben jij een onsamenhangend, grammaticaal zwakbegaafd, zweverig en achterlijk ADHD wijf zeg.
Mensen hier zeggen dat je misschien wel 3x naar dezelfde aflevering moet kijken voordat je de hint ziet. In dat geval vind ik het toch echt een spoiler...quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:35 schreef Noca het volgende:
Als die zogenaamde hint al in de serie is voorgekomen, de eerste 2 dus, mag ze het er gewoon over hebben lijkt me. Moet je zelf maar beter opletten tijdens het kijken![]()
Ehh jij bent dus van plan de aflevering 3x te zien? Dat iemand anders iets sneller ziet daar kan diegene niks aan doen, voor jou is het misschien een spoiler, maar het is dan allang op tv geweest en dan kun je er gewoon over praten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:16 schreef m021 het volgende:
[..]
Mensen hier zeggen dat je misschien wel 3x naar dezelfde aflevering moet kijken voordat je de hint ziet. In dat geval vind ik het toch echt een spoiler...
Ik heb nog maar 1 reactie van je gelezen, en heb op de manier waarop jij reageert al een tyfushekel aan je. Leer eens kritiek te uiten op mensen zonder iemand de huid vol te schelden en met zogenaamd grappige opmerkingen af te zeiken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Stinknewbie!quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:24 schreef NvM het volgende:
Ik heb nog maar 1 reactie van je gelezen
Als het zo moeilijk is die hint te zien, heeft de regisseur het waarschijnlijk zo bedoeld, dat je het niet meteen ziet. Maar anyway, ik weet zeker dat ik niet de enige ben die zich hier aan ergert. Dus als de mensen die hints willen verklappen nou gewoon spoilertags gebruiken, is iedereen tevreden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:20 schreef Noca het volgende:
Ehh jij bent dus van plan de aflevering 3x te zien? Dat iemand anders iets sneller ziet daar kan diegene niks aan doen, voor jou is het misschien een spoiler, maar het is dan allang op tv geweest en dan kun je er gewoon over praten.
Dat is dus wel een fucking spoiler. Ik trek liever m'n eigen conclusies en wil later graag zelf bepalen wat ik wel of niet goed gezien heb in de eerste afleveringen. Gelieve nu uit dit topic op te rotten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:09 schreef spooky1234 het volgende:
Seefje: Kastanova is weinig subtiel maar hij is wel cool, ga nu niet gelijk een kilo ijs en 2 kilo koekjes eten omdat hij je zweverig en achterlijk vondLees maar zijn topic Ode aan de Neukteugelvrouw
LostFormat, Neoktheone en MrTrex:
wat een bunch of hullies zeg. damn.. ik verklap toch nix, het is geen spoiler! Ik bevestig alleen dat ze een datail goed gezien heeft en dat het inderdaad belangrijk is. Ik zeg nix over wat er later gaat gebeuren maar help alleen de minder insightful-ones onder ons om een belangrijk detail niet te missen. Zelfde mensen gaan over 10 afleveringen roepen dat het saai en stom is en onlogisch. OMDAT ze belangrijke details in de eerdere afleveringen gemist hebben.
Dat hij het bevestigd kan misschien niet leuk voor je zijn, maar dat seefje het gewoon noemt, daar maken sommige al een spoiler van...nou dan ben je wel enorm dom bezig..quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat is dus wel een fucking spoiler. Ik trek liever m'n eigen conclusies en wil later graag zelf bepalen wat ik wel of niet goed gezien heb in de eerste afleveringen. Gelieve nu uit dit topic op te rotten.
Ik vind niet dat ik dit topic me toe eigen. Ben alleen erg vatbaar voor spoilers. Ik vind dat er niks mis met de opmerking van seefje is. Scherp opgemerkt. Ik vind het dan alleen ontzettend irritant dat dit dan bevestigd wordt door anderen die wel meerdere afleveringen gezien heeft. Laat dat toch in het midden. Wij zijn net zo onwetend als hij in het begin ook was. Respecteer dat dan. Maargoed, een beetje gelijk heb je wel. Ik draaf misschien wat te ver door.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
LF ik vind t wel OK als iemand dit vermeld omdat ik idd zo'n oppervlakkige kijker ben soms..
En sinds wanneer is dit JOUW topic?
De spoiler zit 'm in 't feit dat je verteld dat dit terug gaat komen. Dat is mij al te veel informatie.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:33 schreef spooky1234 het volgende:
[knip]
Thanks.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:48 schreef spooky1234 het volgende:
ik zal je geen "spoilers" meer geven..
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:23 schreef Zhenar het volgende:
Vette battle hier!Bijna nog spannender dan de serie zelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |