ik gebruik zelf photostitch van canon (zat alleen wel bij een camera op de cd) die snijdt alles recht af, naar keuze.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
hm, niet echt duidelijk, omdat de achtergrond van xs.to ook zwart is
maargoed, op de thumbnail kun je het wel een beetje zien
hm.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:54 schreef Sisko het volgende:
[..]
ik gebruik zelf photostitch van canon (zat alleen wel bij een camera op de cd) die snijdt alles recht af, naar keuze.
misschien ben ik een crop noob, maar omdat die foto zo lang is krijg ik 'm niet zo afgecropt, als ik 'm op maat wil trekken wordt dat selecteer-rechthoekje veel te groot, snap je wat ik bedoel?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:12 schreef DinoPK het volgende:
Hoezo zou je niet kunnen croppen? Juist croppen, een andere manier is er niet (of je moet wel erg goed zijn met de clonestamp oid). Autostitch heeft ook een auto crop functie volgens mij.
hoe moet dat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:18 schreef DinoPK het volgende:
Zet je selecteer tooltje eens van 'fixed aspect ratio' naar normal style. Je moet gewoon een vrije selectie maken, zonder een vaste verhouding (want dan werkt het idd niet)
daar staat hij al op..quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef DinoPK het volgende:
ligt eraan wat voor programma je gebruikt... in photoshop kan je het vinden in de balk net onder je menu (de rectangular marguee tool, selecteergeval moet je wel hebben geselecteerd).
waar?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:32 schreef Yoni het volgende:
DinoPK en MissyMirjaM, kunnen jullie de panorama uitleg ergens anders voortzetten? Thnx![]()
ik weet hoe je moet croppen, dank jequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:08 schreef sanni het volgende:
[..]
hieronder een voorbeeld van het crop-tooltje in Adobe Photoshop.
![]()
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07064/photshop.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
ontopic:
[afbeelding]
de stad die ik vandaag bezocht![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |