GAAAAAAAAAAAF!!! Die actie, die beleving!quote:
Inderdaad, daar doet het mij ook aan denken...quote:Op zondag 6 maart 2005 03:21 schreef djkoelkast het volgende:
Dit zie ik er in:
[afbeelding]
"maybe in our world there lives a happy lillte path with some snow..."
"...and a big old tree..."
Klasse foto
echt welquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:10 schreef DJ_Fritz het volgende:
Zitten echt hele mooie foto's bij!
Ziet er gezellig uit . was je niet bang om naar beneden te glijden met je camera?quote:
Ymke!quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:49 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit . was je niet bang om naar beneden te glijden met je camera?
Je had ook op een sleetje kunnen gaan zitten en al glijdend van die helling een paar fotos makenquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:25 schreef Geminis het volgende:
[..]
Ymke!
Nee, het viel wel mee, en ik was al onderuit gegaan die dag... gewoon op een horizontale helling
[img]locatievandefoto[/img]quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:36 schreef Ter het volgende:
Mijn allereerste foto's hier, hoop dat jullie ze mooi vinden. Alle foto's zijn van afgelopen weekend.
Hoe krijg je de foto's direct te zien zonder een linkje? Wat moet je dan intoetsen?
Dankjewelquote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Mooie plaat!
Dat sepia effect maakt het lekker nostalgies![]()
Leuk! De eerste keer sneeuw voor je dochter?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
[afbeelding]
Mijn dochter in de sneeuw
[afbeelding]
Mijn dochter samen met onze twee Husky's Dido en Laika
Het er zelf ook maar een bewerkt, alleen het effect is niet super....quote:
Ja het was haar eerste keer bewust in de sneeuw. Maart 2005 zat ze ook in de sneeuw maar was ze net 7 maanden oud en zich van niks bewust.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:06 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Leuk! De eerste keer sneeuw voor je dochter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |