Over Sony Propaganda gesproken. Wat een arrogantie.. Ze hebben hooguit gevolgd en meegelift, maar zeker niet de weg geplaveit. En over die hoeveelheden online-spelers: De userbase van de PS2 is toch ook enkele malen groter, dus waar nou zo'n big deal van gemaakt wordt, mag joost weten. Dit komt niet van een objectieve bron denk ik zo.quote:"Two years ago, we paved the way by taking creative risks for the industry to follow," said Andrew House, executive vice president, Sony Computer Entertainment America. "Going into year three, we will continue to innovate through our online content offerings, and will embark on a series of initiatives that include enhanced community building and moving toward the monetization of the online initiative."
Mja, idd.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:56 schreef Brasco125 het volgende:
En over die hoeveelheden online-spelers: De userbase van de PS2 is toch ook enkele malen groter, dus waar nou zo'n big deal van gemaakt wordt, mag joost weten. Dit komt niet van een objectieve bron denk ik zo.
iedereen ging er ook vanuit de de Xbox1 keihard zou floppen, en kijk waar ze nu staanquote:Op donderdag 7 april 2005 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
De XBOX 2 kan niet eens floppen met het geld wat MS heeft.
Je bent echt naief als je dat denkt..
Kleine achterstand op de ps2 met zo'n 1 tov 4 consoles verkochtquote:Op donderdag 7 april 2005 23:59 schreef kepler het volgende:
[..]
iedereen ging er ook vanuit de de Xbox1 keihard zou floppen, en kijk waar ze nu staan
http://news.teamxbox.com/(...)y-Halo-2-and-Xbox-2/quote:Nog een vaag interview met J. Allard
What about those kick ass Halo 2 players who wanna be able to continue their reputation on the next Xbox? What if they can’t play that game?
J. Allard: We’ll have something for those kick ass Halo 2 players on the next system.
So you’ll be able to play Halo 2 on Xbox 2?
J. Allard: We’ll have something for those kick ass Halo 2 players in the next generation.
Is the next generation Xbox going to be backwards compatible or not?
J. Allard: You keep asking a question I’m not going to answer Geoff. Does that satisfy you?
Kijk eens in Japan waar ze nu staanquote:Op donderdag 7 april 2005 23:59 schreef kepler het volgende:
iedereen ging er ook vanuit de de Xbox1 keihard zou floppen, en kijk waar ze nu staan
Dit is echt dikke onzin,quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:38 schreef MrSkyline het volgende:
gewoon allemaal ports van pc games, en slechts enkele xbox exclusives.
Japan is niet eens zo heel belangrijk, misschien alleen voor de games idd...quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:38 schreef MrSkyline het volgende:
xbox 2 zal niet snel floppen, maar het zou heel goed kunnen dat hij het in japan weer slecht gaat doen omdat Japanners het niet zo op amerikanen hebben, dit heeft als gevolgen dat er weinig goede japanse games naar de xbox komen (denk aan rpg's en arcade games)
dus de xbox 2 zal wat spellen betreft waarschijnlijk weer hetzelfde zijn als xbox 1, gewoon allemaal ports van pc games, en slechts enkele xbox exclusives.
Microsoft heeft trouwens op de xbox1 nooit winst gedraaid, dus financieel gezien was het een flop
nu heeft ms wel een positie gekregen in de console wereld, dus misschien dat ze het met de xbox 2 taktischer aanpakken, zowieso als hij met de kerst komt heeft ms het kerst-inkoop-seizoen mee, en daarnaast aangezien sony pas een half jaar later komt met hun console zal ms zijn xbox 2 langere tijd voor de volle prijs kunnen verkopen, want sony zal niet zo snel zijn prijzen verlagen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:46 schreef kepler het volgende:
[..]
het gebeurt juist andersom, zoals Halo en Fable
Voor Japan is alleen Tecmo (en Team Ninja) niet genoeg, dus Microsoft moet nog even verder shoppen in de lijst met Japanse developers (wat ze al hebben gedaan, geloof ik), en zorgen dat Square-Enix zo nu en dan een RPG releasedquote:
och.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:15 schreef twi het volgende:
De grootste Xbox fans op FOK! riepen dat voor de launch
Mijn agenda gaat maar t/m juli. Maar op m'n kalender staat 6 november al ... maar wat moet ik erbij zetten?quote:Op maandag 11 april 2005 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zet 6 november maar alvast in je agenda
Releasedatum Xbox 2.quote:Op maandag 11 april 2005 09:30 schreef Young_David het volgende:
[..]
Mijn agenda gaat maar t/m juli. Maar op m'n kalender staat 6 november al ... maar wat moet ik erbij zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |