2 of 3 jaar terug lag er in rotterdam genoeg... vroor vast aan de onderkant van de trams, kreeg je van die ijspegels zag er heel vet uit....quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:21 schreef stigchel het volgende:
In rotterdam pekelen ze op voorhand al de hele stad. Eigenlijk is dat gewoon heel goed natuurlijk. Er ligt hier op de stoep nog wel wat plat getrapte pulp, maar op de rijbanen niets, geen vlokje. Jammer van de mooie plaatjes.
Ik wil best niet op de fiest naar huis kunnen zo hoor.
net zoals in brabant, het heeft 2 minuten gesneeuwd en verder zoals jij beschrijftquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:29 schreef ChrisJX het volgende:
Hier (Zuid-Limburg): de terrasstenen zijn nog altijd gelig, het gras groenig, de heg vol met bruine blaadjes. Het enige witte in de tuin zijn de kiezels op het pad
Oftewel: het sneeuwt hier niet en heeft ook niet gesneeuwd. Alleen als je heeeeeeel goed keek zag je af en toe een paar vlokjes vliegen die zo klein waren dat het net zo goed regen had kunnen zijn.
Zwolle ligt momenteel 13/14 cm sneeuw, ik schat Deventer op 10 cm (en het sneeuwt nog gestaag doorquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:51 schreef Ikook het volgende:
Iemand een idee hoe het in Deventer gesteld is met de sneeuwval/hoeveelheid sneeuw dat er al ligt? Moet morgen weer naar school in Deventer vanuit Brabant en hier ligt nog niets!![]()
Oke bedankt Sitethief! Hier nog steeds niets gevallen, de vlokjes die ik vandaag gezien heb zijn op 1 hand te tellen. Ik zit tussen Eindhoven en Weert in. Ik wil ook sneeuw!quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zwolle ligt momenteel 13/14 cm sneeuw, ik schat Deventer op 10 cm (en het sneeuwt nog gestaag door)
Typisch, toen ik er vanmiddag langs kwam (rond 14.00) lag er nog nietsquote:ik schat Deventer op 10 cm (en het sneeuwt nog gestaag door)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |