Ja dat is de theoriequote:Op woensdag 2 maart 2005 20:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dus als er nou eens 100 mm regen in 2 uurtjes valt dan ligt er 1 meter:p
In Maastricht zelfs geen vlokjesquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:34 schreef indahnesia.com het volgende:
in Eindhoven nog altijd NIET wit. Wel wat vlokjes nu.. om simpel van te worden gewoon. Weer een reden om te geloven dat er géén God bestaat..
Die accu trekt 't niet met dit koude weer.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:16 schreef JoeKurr het volgende:
Eindelijk!
Oosterhout is wit
Ben net ff een rondje wezen maken voor wat foto's, maar kwam er achter dat dat niet lekker gaat met een lege accu.
Of de koude accu/batterijen even opwarmen op een warm plekjequote:Op woensdag 2 maart 2005 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die accu trekt 't niet met dit koude weer.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:16 schreef JoeKurr het volgende:
Eindelijk!
Oosterhout is wit
Ben net ff een rondje wezen maken voor wat foto's, maar kwam er achter dat dat niet lekker gaat met een lege accu.
Morgenochtend dan maar.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een digitaal weerstation die iig de buitentemp aangeeft, luchtdruk en luchtvochtigheid aangeeft. Toen kwam ik deze tegen:
http://www.weershop.be/weerstation%20barograaf.htm
Wat denken jullie?
Wouw leuk! Jammer dat ik toen nog niet thuis was!quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:17 schreef Poerkie het volgende:
Spontaan geregelde sneeuwballengevecht in Groningen via teletekst van de regionale omroep.
-Mooie foto's uut stad-
Whehe, die eerste foto is echt gaaf. Alleen de sneeuwbal in actie is scherp, de rest niet. Ziet er tof uitquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:17 schreef Poerkie het volgende:
Spontaan geregelde sneeuwballengevecht in Groningen via teletekst van de regionale omroep.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi dingetje, dat weerstation.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:01 schreef Rietvaerder het volgende:
if{user]="Rietvaerder", then {do}="ignore" ofzo?
Ja, daarom heb ik hem er ook bij gezet. Hieronder is die overigens nog groter:quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:58 schreef Xante het volgende:
[..]
Whehe, die eerste foto is echt gaaf. Alleen de sneeuwbal in actie is scherp, de rest niet. Ziet er tof uit.
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een digitaal weerstation die iig de buitentemp aangeeft, luchtdruk en luchtvochtigheid aangeeft. Toen kwam ik deze tegen:
http://www.weershop.be/weerstation%20barograaf.htm
Wat denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |