Yahoo - Reutersquote:CLEARWATER, Fla. (Reuters) - A Florida judge on Friday ordered the feeding tube removed from a severely brain-damaged woman in three weeks, paving the way for her husband to allow his wife to die after a long court dispute with her parents.
De echtgenoot dus wel, een gewone vriend weer niet.quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:58 schreef Merovingian. het volgende:
Ze is wel aardig ver heen, maargoed, dat geeft je verder niet het recht iemand te laten verhongeren die zelf geen toestemming heeft gegeven (of haar ouders).
Blabla het is de schuld van Israel! en de UFO's!!!quote:Wel leuk dat Jeb Bush hier even de held speelde. Bush familie heeft oa met de Fords en Rockefellers aardig wat geld in de Eugenics beweging gestopt in de afgelopen eeuw. Hitler begon ook met de gehandicapten en zwakkeren geloof ik.
Hier begint het.... maar gaat het ook nog ergens eindigen!?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:11 schreef Kajalevi het volgende:
Zo te zien reageerd ze nog wel dus waarom "afmaken?'. Dat het niet een volwaardig leven is lijkt me wel duidelijk, maar ze ligt niet in coma, alleen zwaar gehandicapt.
Gaan ze die anderen dan ook maar afmaken? En tot hoe ver kan men dan gaan?
Te triest voor woorden weer.........
Waarschijnlijk omdat actieve euthanasie niet kan.quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:55 schreef nikky het volgende:
Ik zou ook liever sterven. Maar laten verhongeren vind ik ook niet echt wat je zegt......
Waarom geen spuit oid?
Ach zo doen we dat in Nederland ook gewoon.quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:55 schreef nikky het volgende:
Ik zou ook liever sterven. Maar laten verhongeren vind ik ook niet echt wat je zegt......
Waarom geen spuit oid?
"quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:55 schreef nikky het volgende:
Waarom geen spuit oid?
Dat is gewoon hetzelfde joh. Je geeft het mens geen eten en drinken meer, en langzaam zullen alle lichaamsfuncties stoppen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
"
ja idd![]()
je gaat toch geen mensen zomaar laten verhongeren... laat ze dan rustig inslapen.
hoe zouden ze het zelf vinden om geen vreten meer te krijgen!?![]()
'A severely brain-damaged woman' staat er in de quote in de OP.quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:44 schreef Eldiablo het volgende:
De man doet het om de verkeerde redenen. Als hij nu zou willen zien dat zij niet meer zou lijden, zou ik er in kunnen komen, maar alleen om te hertrouwen? what a sick bastard. Ook al is ze nu zwaar gehandicapt, er staat niet bij dat ze geestelijk gehandicapt is en nog bij positieven. Kunnen ze die man niet afmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |