Er is al genoeg te lezen... daar moet je geen topic voor openen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:18 schreef Kore het volgende:
waarom geen topic openen dan? heb ik (misschien) nog wat meer te lezen
en daarbij .. ik moet niets
psies! behalve naar de wc gaan...dat moet soms toch echt welquote:
ga ergens anders lopen fokken wil je!quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:18 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Er is al genoeg te lezen... daar moet je geen topic voor openen.
jij bent hier anders ook toch? ook niets anders te lezen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:18 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Er is al genoeg te lezen... daar moet je geen topic voor openen.
Toch niet om te kunnen gaan slapenquote:Op woensdag 2 maart 2005 03:20 schreef Kore het volgende:
[..]
jij bent hier anders ook toch? ook niets anders te lezen dan?![]()
als je op een forum post heb je het tegen iedereenquote:Op woensdag 2 maart 2005 03:20 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ik had het tegen mijn beste maat, Beroepsgokker
om een knal voor je harses.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:21 schreef Orcus het volgende:
[..]
als je op een forum post heb je het tegen iedereen
dus .. waar wedden we om ;-)
Dat heb je goed gezien, bravoquote:Op woensdag 2 maart 2005 03:23 schreef Orcus het volgende:
[..]
met genoeg topics voor etterbakken als jij![]()
rot es ff snel op, vuile flamer!quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:23 schreef Topmaat het volgende:
[..]
om een knal voor je harses.
of weet je wat beters?
Het zit je ook niet mee vandaag hé.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:23 schreef Topmaat het volgende:
[..]
om een knal voor je harses.
of weet je wat beters?
Niet bepaaldquote:Op woensdag 2 maart 2005 03:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee vandaag hé.
Wat maakt het nou uit om iets te lezen van oudere topic of een nieuw topic om te kunnen slapen? voor mij maakt het niet uit dus... buiten dat... tis toch leuk om iedereen alvast een leuke dag te kunnen wensen?quote:
Ik heb wel wat zinnigs te melden hoor... maar daar vroeg je niet omquote:Op woensdag 2 maart 2005 03:24 schreef Orcus het volgende:
morguh tekno
hopelijk heb jij iets zinvolllers te melden dan onze gabber maten hiero
Als maar 3 mensen zijn die het lezen schiet je er ook niet veel mee op, maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:25 schreef Kore het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit om iets te lezen van oudere topic of een nieuw topic om te kunnen slapen? voor mij maakt het niet uit dus... buiten dat... tis toch leuk om iedereen alvast een leuke dag te kunnen wensen?
wat doe je dan in het onzin topic??quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:25 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ik heb wel wat zinnigs te melden hoor... maar daar vroeg je niet om
En niet zo'n klein beetje ook.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:26 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Als maar 3 mensen zijn die het lezen schiet je er ook niet veel mee op, maar dat is mijn mening.
Ja ik weet het, ik ben aan het zeiken.
hou daar es mee op danquote:Op woensdag 2 maart 2005 03:26 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Als maar 3 mensen zijn die het lezen schiet je er ook niet veel mee op, maar dat is mijn mening.
Ja ik weet het, ik ben aan het zeiken.
Ja, deze gaat dichtquote:Op woensdag 2 maart 2005 03:24 schreef Orcus het volgende:
morguh tekno
hopelijk heb jij iets zinvolllers te melden dan onze gabber maten hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |