Nederland is dan kansloos. Of ze gaan de ArenA, Kuip en de Philips Stadion vergroten/uitbreiden.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:03 schreef Joeriii het volgende:
Andere landen die ook interesse hebben getoond zijn Israel, Engeland, Spanje, Australië, Mexico en China.
bron
De Kuip, het Koning Boudewijnstadion en de ArenA hebben een capaciteit van net boven de 50.000, het Philipsstadion 36.000, het Jan Breydelstadion 30.000, het Gelredome van 32.500, Vanden Stockstadion 28.000.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nederland is dan kansloos. Of ze gaan de ArenA, Kuip en de Philips Stadion vergroten/uitbreiden.
Ik neem aan dat je 75.000 bedoeld? En zoja, die krijgt Feyenoord echt niet volquote:Op zondag 12 februari 2006 00:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De Kuip, het Koning Boudewijnstadion en de ArenA hebben een capaciteit van net boven de 50.000, het Philipsstadion 36.000, het Jan Breydelstadion 30.000, het Gelredome van 32.500, Vanden Stockstadion 28.000.
Er zal heel wat moeten gebeuren, maar Feyenoord heeft sowieso plannen voor een nieuw stadion met capaciteit van 75.00, zou een mooie gelegenheid zijn om de financiering rond te krijgen.![]()
75.000 ja, en ik denk dat dat regelmatig lukt, de 51.000 van nu zijn regelmatig uitverkocht, ondanks de redelijk hoge prijzen.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 75.000 bedoeld? En zoja, die krijgt Feyenoord echt niet vol
Heeft Feyenoord zoveel supporters danquote:Op zondag 12 februari 2006 00:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
75.000 ja, en ik denk dat dat regelmatig lukt, de 51.000 van nu zijn regelmatig uitverkocht, ondanks de redelijk hoge prijzen.
Dus het WK voor Nederland alleenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:59 schreef Trancelocator het volgende:
Ik had begrepen dat het probleem meer in België ligt dan in Nederland. De Belgen zouden geen enkel stadion hebben die aan de eisen voor het WK voldoet.
12 jaar.. neem aan dat er dan heel wat nieuws MOET staan willen ze nog mee gaan met het internationale voetbal.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:59 schreef Trancelocator het volgende:
Ik had begrepen dat het probleem meer in België ligt dan in Nederland. De Belgen zouden geen enkel stadion hebben die aan de eisen voor het WK voldoet.
Gezien de miserabele toestand waarin het Belgisch voetbal momenteel verkeerd is dat nog een hele klus. Maar ze hebben natuurlijk lang de tijd voor de voorbereidingsfase, het organiserend land voor het WK2014 moet tenslotte ook nog bekend worden gemaakt.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:00 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
12 jaar.. neem aan dat er dan heel wat nieuws MOET staan willen ze nog mee gaan met het internationale voetbal.
Daar houd ik je aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:52 schreef golfer het volgende:
Tegen die tijd open ik er wel een topic over.
Die sluit ik dan, want dat is dan dubbel, he!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:52 schreef golfer het volgende:
Tegen die tijd open ik er wel een topic over.
ik ben nu 34....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Oef, ik moet er niet aan denken. Dan ben ik 34
Ach, dat blijft natuurlijk relatief. Ik bedoel, van de wedstrijden in Japan en Zuid-Korea werd je ook niet vrolijk. Mooiste stadions in de wereld, maar zeg nou zelf. Zie je liever de wedstrijden daar, of in een kleiner sfeervol stadion in bijvoorbeeld Engeland (waar ik eigenlijk vind dat het een keer gehouden moet worden).quote:Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind eigenlijk dat voor een WK elk stadion minstens 60.000 man in moet kunnen![]()
Het Koning Boudewijnstadion staat geloof ik tweede in die rangschikking en als je dat stadion momenteel bekijkt...quote:De Kuip heeft zelfs het record van meeste Europa Cup-finales.
Ik meen dat Nederland benaderd was door de Fifa nav het jeugdWK dat hier gehouden werd, onze KNVB was te schijterig om zelf naar de Fifa te stappen blijkbaar.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:52 schreef DeTolk het volgende:
Tijd zat om grote stadions te bouwen, en oude te vergroten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |