ah oke...goede zaak voor die Aussies, als het slecht is zal het niet volzitten....tochquote:Op maandag 28 november 2005 14:54 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor, de australier zat volVandaar Jill's
Woei, Jill's roeleert, ik heb hem zelfs nog een keer aangedragen. Anywayz, die in Debn Bosch zuigt, ondanks dat het dezelfde kaart is en inrichting. Die van DH is echt super, goed personeel, goede keuken, en ambience is super, zelfs op de drukkere avonden live piano muziek.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef golfer het volgende:
Als de overige vestigingen van Jill?s in de andere vestigingsplaatsen dezelfde kwaliteit bieden, raden we het jullie zeker een keer aan om te proberen.
Ik heb de lovende recensies over dit restaurant intussen even op een paar sites gelezen en ondanks de ambiance (Winkelcentrum Kostverloren) is het inderdaad misschien eens een idee om volgend jaar (december van dit jaar zit al vol met etentjes geboekt) eens uit te proberen.quote:Op donderdag 1 december 2005 06:54 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb weer heerlijk () mee zitten lezen met jullie recenties. ik zou het erg leuk vinden om ooit over dit restaurant jullie recentie te lezen.
Yu Woah
--------------------------------------------------------------------------------
Kostverlorenhof 56/57, Amstelveen
Telefoon (020) 643 31 54 / Fax (020) 640 55 66
keuken open 12.00-22.00, di gesloten
ik ben er zelf nog nooit geweest, maar had vanacht zo'n honger gekregen van jullie heerlijke eetverhalen dat ik domweg ben gaan googelen op 'chinees', aangezien ik vond dat deze branche nog lichtelijk onderbelicht was in jullie culinaire rondje. ik ben benieuwd wat jullie bevindingen zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 15:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de lovende recensies over dit restaurant intussen even op een paar sites gelezen en ondanks de ambiance (Winkelcentrum Kostverloren) is het inderdaad misschien eens een idee om volgend jaar (december van dit jaar zit al vol met etentjes geboekt) eens uit te proberen.
Bedankt voor de tip.
Helaas.quote:
Jammer dat er geen lamsbout op staat. Op mijn verjaardag naar een sjiek restaurant in Johannesburg geweest, lamsbout is echt top golfertquote:
Ik heb zijn recensie gelezen, maar voorlopig staat voor dit jaar alleen nog maar 't Brouwerskolkje in de planning bij ons.quote:Op zondag 11 december 2005 15:03 schreef Xenomaniac het volgende:
Golfer, heb je al bij Greetje geboekt?
Zoals Johannes het beschreef liep het water me in de mond.
Ik ga donderdag.
Het kindermenu ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:12 schreef Bluezz het volgende:
En we gaan zaterdag a.s. eten bij http://www.lamorena.nl/ op Texel.
Geen idee of het wat is
Wie weet zit er een klein verslagje in
Bevestiging is binnen. 6 gangen-kerstmenu dus.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:47 schreef Bluezz het volgende:
En 2e kerstdag als het lukt gaan we voor het kerstdiner bij Jill's, het wachten is op de bevestiging
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef Xenomaniac het volgende:
Veel plezier, wanneer gaan jullie weg?
Hebben jullie daar niks bezocht waarover je een recensie kunt schrijven?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je Texel bedoeld, dat hebben we het afgelopen lang weekend bezocht
Nee, dat restaurant Topido waar we daar afgelopen zaterdagavond hebben gegeten was niet de moeite van een recensie waard.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Hebben jullie daar niks bezocht waarover je een recensie kunt schrijven?
Waren de frikandellen aangebrand?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat restaurant Topido waar we daar afgelopen zaterdagavond hebben gegeten was niet de moeite van een recensie waard.![]()
Nee, de hertenbiefstuk was te well-done en veel te zout.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |