ja, heel gezellig!!quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:35 schreef HTT-Thalan het volgende:
Gezellig zo hier, dat GPD.
Nou, vandaag nog nergens overquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
Waar hebben jullie het hier nou zoal over?
HA!quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:01 schreef Dirkh het volgende:
HTT-Thalan, inlezen, normaal meedoen of wegwezen. Je gaat hier niet lopen zuigen.
maar meneer h doet altijd leuk meequote:Op donderdag 3 maart 2005 10:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Lame actie. Ik heb net zo veel recht hier te posten als jij.
Ik weet niet of je mij daarmee bedoeld, maar ik was goed op weg vond ik zelf. Helaas zijn mijn posts op onverklaarbare wijze in het niets opgegaan, anders kon je ze nalezenquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar meneer h doet altijd leuk mee![]()
met meneer h bedoel ik natuurlijk dirkh jij bent meneer T of meneer thalanquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij daarmee bedoeld, maar ik was goed op weg vond ik zelf. Helaas zijn mijn posts op onverklaarbare wijze in het niets opgegaan, anders kon je ze nalezen
Goed topic, dit
Meneerquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
met meneer h bedoel ik natuurlijk dirkh jij bent meneer T of meneer thalan
Ik kan nog lachen om de gezichten van die vuile moffenquote:
Net als in '45.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:41 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik kan nog lachen om de gezichten van die vuile moffen
Beetje jammer dat we sinds die tijd ook net helemaal niks meer bereikt hebben...quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:41 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik kan nog lachen om de gezichten van die vuile moffen
Idd...quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Beetje jammer dat we sinds die tijd ook net helemaal niks meer bereikt hebben...
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:33 schreef Nouk het volgende:
BB and PP, you are still going this saturdaynight?
Ach, halve finale WK en 3 halve finales EK is ook niet verkeerd...quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Beetje jammer dat we sinds die tijd ook net helemaal niks meer bereikt hebben...
Jawohl frauleinquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:33 schreef Nouk het volgende:
BB and PP, you are still going this saturdaynight?
Ik kom net van buiten...quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:25 schreef Zwansen het volgende:
Wheheheh, inmiddels vriest het in Groningen al 11 graden volgens teletekst!
ik luister the mars volta met het nummer cassandra gemmini de complete 31 min en 42 secondenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:30 schreef QyRoZ het volgende:
* QyRoZ draait Village People - In the Navy![]()
* SuperWeber np Guns 'n Roses - Estranged (live)quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik luister the mars volta met het nummer cassandra gemmini de complete 31 min en 42 seconden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |