abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:41:04 #1
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_25320644
St. Germain 03.01.05.

Everyday presents a whole new vista of opportunities. A chance perhaps to give a smile or greeting to someone who passes you by, or travels with you on your way to work. A gesture that allows another to go ahead of you, when there is only space for one. It is all part of the coming together, just small things that you may hardly notice you are doing. Yet, they bring a stirring in the other person, a feeling that someone else cares about them. It may sound mundane, but even a few words about the weather can open up a short conversation that breaks the ice. Such actions allow for the opening up of each individual, and it is surprising how much good it can bring. Not every one is inhibited, but many people are actually scared of talking to a stranger. They fear being rebuked or told to mind their own business. As a result they avoid contact, even if it is only eye to eye. All of these responses are part of a culture that brings you up believing you have a particular place in it. I talk not of good manners or customs that can differ widely from one country to another. There is a place for respect of another’s beliefs, the same as you would expect for yourself. In what you call your modern society, so much tradition is ignored and sometimes belittled. It is about having your own values and keeping to them, and not allowing them to be eroded. In the western world in particular there are great changes taking place, not all for the good but generally releasing people from the restraints of many a year. Some of the biggest changes have allowed women to come out of the closet, and they have found their place along side men. Centuries of prejudice against them have been overcome, and they have shown that they can achieve success in whatever they tackle. For so long the laws have been laid down in so many different ways, and many have been restrictive or intentionally draconian to keep women in their place.

Dear Ones, for as long as you can remember you have been told what you can, or cannot do. Clearly in a society you need to have guidelines as to how to behave, and hopefully in ways that prevent unacceptable behaviour. The fabric of society would collapse and pass into anarchy without some model that would respect the rights of others. Unfortunately, your modern concept of freedom of the individual has now gone to extremes, and the caring element has largely disappeared. The dark of course revel in the breakdown of society, as their aim is to cause so much upset and confusion that fear is uppermost in people’s minds. They also wish to make you totally reliant on their authority, and at a government level can impose harsh laws. Every opportunity is taken to put you under greater control, even if the necessity has been manufactured, such as 9/11 and other incidents. The dark force the issue, and this makes you reflect on how much better it could all be if people actually cared for each other. How much better still if everyone loved each other, and put other people before themselves. I tell you, that eventually this is how it will be and already so many of you try hard to live your lives on this basis. The simple act of sending out loving thoughts to someone else is so easy to do, just try it and see how much better you feel about life, and yourself. The test is whether you can do it regardless of who is in your mind or sight. Sometimes it could be your presumed enemy, and they would in fact be the very person to benefit from it. You cannot break down prejudice or barriers in any other way, there has to be a transmutation of the negative energies. You might be surprised as to how quickly changes can occur, and how people turn to you in friendship.

Helping people to turn to the Light, is something all Lightworkers should be doing as a service to others and is the key to spiritual progress. There is no longer any place for selfishness, and only the vibrations of Love will carry you forward. I see so many of you that have understood and learnt this lesson, and put it into practise each day. You carry a great power with you, and it will yet result in the dark being overcome. There is now little time to wait before the massive changes start, and these will bring the people of the Light to the fore, and they shall be the new leaders. How nice it will be, to be able to express yourself freely in a loving and giving way.

I am St.Germain, and I will soon be amongst you again. I shall lead you to a successful Ascension, and together we shall have the most wonderful experiences. You shall soon forget the present trauma and chaos of your world, as we build it anew. Keep your eye on the prize, it will shortly be yours to claim. I love you all.

Thank you St. Germain

Mike Quinsey

-----

Zomaar even wat wijze woorden, omdat ik van jullie hou, zolang mijn primitieve onderbuikgevoelens dat toelaten overigens, want als iemand op m'n tenen gaat staan raak ook ik soms in de war
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_25320693
Gooi die tekst eens in Babelfish?
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:47:17 #3
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_25320783
Doe 't lekker zelf

Ik hou immers van je, daarom wil ik dat je 't zelf doet, je kunt het, ik sta achter je, onvoorwaardelijk, and so does the entire universe!
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_25320982
Amen
pi_25321024
Yeuy, alweer een copy/paste topic...
pi_25330289
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:57 schreef Murray het volgende:
Yeuy, alweer een copy/paste topic...
Heb jij het al gelezen?
pi_25330494
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:18 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Heb jij het al gelezen?
ik ben na 2 regels afgehaakt.

En jij dan? Is het een beetje fascinerend of niet?
pi_25330816
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:29 schreef Murray het volgende:

[..]

ik ben na 2 regels afgehaakt.

En jij dan? Is het een beetje fascinerend of niet?
Nee, ik heb zelfs de TT nog niet eens helemaal gelezen.

Maar hoe waren die twee regels?
  woensdag 2 maart 2005 @ 13:56:43 #9
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25331808
Zo ff een lekkere butt knip-plak vertaling (om de topic stijl voort te zetten ):
quote:
Stelt elke dag een geheel nieuw uitzicht van kansen voor. Een kans misschien om een glimlach of een groet aan iemand te geven wie u langs overgaat, of reizen met u op uw manier te werken. Een gebaar dat een andere om voor u toestaat te gaan, wanneer er voor slechts ruimte zijn. Het is al deel van de samen komst, kleine enkel dingen dat u nauwelijks kunt opmerken u doet. Maar toch, zij brengen het bewegen in de andere persoon, een gevoel dat iemand anders om hen geeft. Het kan mondain klinken, maar zelfs kunnen een paar woorden over het weer een kort gesprek openstellen dat het ijs breekt.

Dergelijke acties staan voor het openstellen van elk individu toe, en het is verrassend hoeveel goed kan brengen het. Niet elke is men geremd, maar vele mensen zijn eigenlijk doen schrikken van het spreken aan een vreemdeling. Zij vrezen berispend of vertellend om op hun eigen zaken te letten. Dientengevolge vermijden zij contact, zelfs als het slechts oog aan oog is. Elk van deze reacties maken deel uit van een cultuur die u brengt die omhoog u heeft een bepaalde plaats daarin geloven. Ik spreek niet van goede manieren of douane die sterk van land tot land kunnen verschillen. Er is een plaats voor eerbied van de geloven van iemand anders, het zelfde als u voor zich zou verwachten. In wat u uw moderne maatschappij roept, zo veel traditie wordt genegeerd en belittled soms. Het is over het hebben van uw eigen waarden en het houden aan hen, en toelatend hen niet om worden geërodeerd. In de westerse wereld in bijzonder zijn er grote veranderingen die plaatsvinden, niet allen voor het goed maar over het algemeen het bevrijden van mensen van de terughoudendheid van velen een jaar. Enkele grootste veranderingen hebben vrouwen toegestaan om uit de kast te komen, en zij hebben hun plaats langs zijmensen gevonden. De eeuwen van nadeel tegen hen zijn overwonnen, en zij hebben aangetoond dat zij succes kunnen bereiken in wat zij aanpakken. Voor zolang zijn de wetten bepaald op zo vele verschillende manieren, en velen zijn restrictief of opzettelijk draconisch geweest om vrouwen
in hun plaats te houden.

Beste Degenen, want zolang u kunt herinneren zich u bent verteld wat u kunt, of kan doen niet. Duidelijk in de maatschappij moet u richtlijnen hebben over hoe zich te gedragen, en hopelijk op manieren dat onaanvaardbaar gedrag verhindert. De stof van de maatschappij zou instorten en zou in anarchy zonder één of ander model overgaan dat de rechten van anderen zou eerbiedigen. Jammer genoeg, uw modern concept vrijheid van het individu is nu naar uitersten gegaan, en het het geven element is grotendeels verdwenen. Dark natuurlijk revel in de analyse van de maatschappij, aangezien hun doel zo verstoord veel en verwarring is te veroorzaken dat de vrees in de meningen van mensen het meest bovenste is. Zij wensen ook om u totaal op hun gezag vertrouwend te maken, en bij een overheid kan het niveau ruwe wetten opleggen. Elke kans wordt te baat genomen om u onder grotere controle te zetten, zelfs als de noodzaak is vervaardigd, zoals 9/11 en andere incidenten. Dark dwingt de kwestie, en dit maakt u nadenken op hoeveel beter het allen kon zijn als de mensen werkelijk voor elkaar gaven. Hoeveel beter nog als iedereen van elkaar hield, en zet andere mensen vóór zich. Ik vertel u, dat uiteindelijk zo het en reeds zodat zal zijn proberen veel van u hard te leven uw leven op deze basis. De eenvoudige handeling van het sturen van het houden van gedachten aan iemand anders is zo gemakkelijk te doen, probeer het enkel en zie hoeveel beter u over het leven voelt, en zelf. De test is of u het ongeacht wie kunt doen in uw mening of gezicht is. Soms zou het uw veronderstelde vijand kunnen zijn, en zij zouden in feite de eigenlijke persoon om van het zijn te profiteren. U kunt nadeel of barrières op een andere manier opsplitsen niet, er moet een transmutatie van de negatieve energieën zijn. U zou kunnen worden verrast over hoe snel de veranderingen zich kunnen voordoen, en hoe de mensen aan u in vriendschap draaien.

Het helpen van mensen om aan het Licht te draaien, is iets al Lightworkers zou moeten als dienst aan anderen doen en is de sleutel aan geestelijke vooruitgang. Er is niet meer om het even welke plaats voor egoïsme, en slechts zullen de trillingen van Liefde u voortzetten. Ik zie zo veel van u dat deze les hebben begrepen en geleerd, en breng het in praktijk elke dag. U draagt een grote macht met u, en het zal nog in dark die resulteren wordt overwonnen. Er is nu weinig tijd om vóór het massieve veranderingen begin te wachten, en deze zullen de mensen van het Licht aan het voorste gedeelte brengen, en zij zullen de nieuwe leiders zijn. Hoe aardig het zal zijn, in het houden van en het uiting geven kunnen vrij uitdrukken.

Ik ben St.Germain, en ik zal spoedig onder u opnieuw zijn. Ik zal u tot een succesvolle Beklimming leiden, en samen zullen wij de prachtigste ervaringen hebben. U zult spoedig het huidige trauma en de chaos van uw wereld vergeten, aangezien wij het opnieuw bouwen. Houd uw oog op de prijs, het zal binnenkort van u aan eis zijn. Ik houd van u allen.

Maar ehhhh. Ten eerste is het een open deur. Ten tweede vind ik het veel te zweverig en ik krijg er de kriebels van. Dan ook nog dit stukje:
quote:
I am St.Germain, and I will soon be amongst you again. I shall lead you to a successful Ascension, and together we shall have the most wonderful experiences. You shall soon forget the present trauma and chaos of your world, as we build it anew. Keep your eye on the prize, it will shortly be yours to claim.
Dus als we ... volgen dan zal de prijs groots zijn. Waar hebben we dat eerder gehoord?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25336713
Weer een copy/paste actie en het is ook weer alleen een mededeling, geen discussie niks.

Hier vertelde Mike ons pas geleden al over liefde ende zo, da's wel weer even genoeg.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')