Wie van jullie heeft de film Happiness gezien? En wat vond je ervan? Ik vond 'm zelf heel goed maar had er nogal verhitte discussies over met vrienden die vonden dat ie echt niet kon.
(er wordt nogal moeilijk onderwerp behandeld: (o.a.) pedofilie, op een af en toe lachwekkende manier).
Bixis
Huur ook 's Welcome To The Dollhouse van dezelfde regisseur.
Leuke gouwe ouwe: Blood Simple, Deliverance, 3 Days of the Condor, Once Upon a Time in the West
Het klinkt wat raar misschien, maar ik wordt altijd een beetje onpasselijk als ik mannen in een film zie masturberen. Ik heb niet zoveel tegen de onderwerpen die werden behandeld, en ik hoef ook niet perse de hele tijd flitsende actie, maar ik vond niet dat deze film iets anders, bv. mooie beelde of een goed verhaal, te bieden had.
Zeker niet mijn film!
p.s. Voordat ik voor agressieveling wordt aangezien: het is een songtitel.
nou, reuze bedankt voor de reacties. de liedjes kom ik ook vast nog wel eens tegen.
bixis
----------------
This is not an answering machine, this is a telepathic thought recording device. At the beep, thing about your name, think about your number, and think about your reason for calling. We'll think about calling you back.
Time ruines everything!
Wat een geweldige film! Echt tenenkrommende scenes, die stiltes die in gesprekken vallen enzo. En af en toe zeker humoristisch.
Spoiler
.
.
.
.
.
.
.
Meesterlijk dat die dikke vent (naam kwijt) zn buurvrouw wil neuken, zij wil niks van hem weten, en later blijkbaar verkracht wil worden voor de ervaring. En dan lukt het hem NOG niet. Ze staat er gewoon voor open, als hij maar iets had gezegd was het al goed geweest, maar nee hoor "this aint gonna work... you're not my type."
Enorm pathetisch figuur, verbazend goed gespeeld. Ja echt een topfilm.
Ik zie de link met American Beauty, maar gister hebben we geconcludeerd dat american beauty toch iets completer is.
De muziek van happiness is trouwens ook geniaal, al die happy muziek, en een zonnetje enzo is een enorm contrast met de gebeurtenissen in de film.
Gelukkig zag ik op tijd dat er hier boven een spoiler staat
wat een topfilm zeg! Goede acteurs, met name de vader en Philip Seymour hoffman ( zo heet ie toch?), geweldige regie, qua balans tussen de scenes en de 'gezellige ' muziekjes onder het begin van heftige scenes.
Echt een aanrader!
Straks om 23:20 uur op NET5.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:16 schreef Lambiekje het volgende:
En deze film komt a.s zaterdag op de buis.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:45 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
Geweldige film, geniale regisseur: hulde aan Todd Solondz! [afbeelding]
Bekijk ook eens zijn film 'Storytelling'.
Palindromesquote:Op zondag 29 augustus 2004 10:23 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
ZIjn nieuwe film is gereed.
Deze gaat in premiere bij het Toronto International Film Festival (9-18 september).
Zal nog wel even duren voor deze op dvd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De boodschap die de regisseur had met deze film komt zeker over.
Deze film ga ik zeker nog eens een keer huren![]()
Nog bedankt voor de tip, Ripley. Ik heb 'em net gekeken en was echt onder de indruk en ik heb ook ontzettend gelachen.quote:
ja man dat wilde ik ook meldenquote:Op dinsdag 25 januari 2000 17:39 schreef Seestar het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |