Voor onze Myrthe en mijn ervaringen op 10th Roadburn Festival - The Space Ritualquote:
Hoe was Winnebago?,nog steeds raggenquote:Op zondag 10 april 2005 21:39 schreef nipeng het volgende:
Zo net terug. HoF ruled.
Gaaf en Heavy weekend gehad.
LVC? Doc help me outquote:Op maandag 11 april 2005 11:13 schreef Doc het volgende:
Extra concert van BrantBjork+Bros en Hulk en VicDuMonte's IdiotPrayer in LVC op 21 april van 20:30 tot 2:30(!).
Ik vrees dat ik dat zal moeten gaan missen...
yepquote:Op maandag 11 april 2005 12:20 schreef TimoBasso het volgende:
pfff.. thanks.. maar helemaal in Leiden
ik had ook nog geen bevestiging op de W2 site gevonden. Bidi had zo'n 10 dagen geleden gezegd dat het rond zou zij met Hypnosis 69 in het voorprogramma. Maar een vragen wanneer ik Bidi weer zie ...quote:Op maandag 11 april 2005 17:42 schreef nipeng het volgende:![]()
Yawning man kan ik niet vinden op de w2 site
Die wil ik wel zien namelijk.
Ja. Luid manquote:Op maandag 11 april 2005 09:54 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Hoe was Winnebago?,nog steeds raggen
Die mannen heb ik eens live gezien. Net iets te gelikt en te gemaakt. Verder wel aardig.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:31 schreef TimoBasso het volgende:
Ben maar weer eens Dirty Americans aan het luistere
lekkere zomerse plaat
Aldus stonerrock.comquote:Yawning Man’s music sounds like a melancholic mix of acoustic space rock with elements of surf music, as well as middle eastern guitar style.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |