abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 23:33:22 #51
43556 miss_dynastie
pi_25339090
Dutchie, ik tril ff met je mee. Wat eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeng. Maar je bent echt geen slechte mama hoor, het kan iedereen overkomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dikke
  woensdag 2 maart 2005 @ 23:54:30 #52
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25339482
Och Dutch, mijn tante zegt altijd, ze vallen allemaal wel een keer van tafel/bank/bed/commode naar beneden en verslikken zich ook allemaal een keer tijdens het badderen. Heel vervelend maar het gebeurd gewoon, ongelukjes zitten je weet wel. Snap je schrik wel hoor

Stiekemurd sommigen zijn echt al vroeg eenkennig hoor.
Jolie heeft dat niet maar ik snap je gevoel wel. Jolietje was nog geen 3 maanden toen ze al naar de oppas ging, ze heeft nog best lang krampjes gehad enzo en ben d'r weleens komen halen dat ze er behuild uitzag of met tranen tegen de oppas aan lag te hikken. Wat voelde ik me lullig dan zeg maar het is gewoon over gegaan en het zal vast wel weer terug komen. Hoort er gewoon bij denk ik, dat is het risico van het wegbrengen. Komt heus wel weer goed
  donderdag 3 maart 2005 @ 08:57:49 #53
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25342507
Nou, het kleine kaboutertje zit nu bij mij op schoot. Ik kon vannacht slecht in slaap komen. Gedurende de dag ben je toch bezig met van alles, maar op het moment dat je wil slapen spookt het weer door je hoofd.
Ik weet ook best wel dat het mij geen slechte moeder maakt, maar het is als wat Bixis al zei, je kan gewoon niets doen aan dat gevoel.
In ieder geval bedankt voor jullie medeleven. Ik weet dat het de angst is van menig ouder. Hoe vaak ik wel niet gedroomd heb dat ik hem liet vallen!

Inmiddels is hij dus idd ook ziek, dus ik blijf vandaag ook thuis. Hij heeft koorts, giert weer als een oude vent en hoest als een verstokte roker. Heb ik tenminste nog meer tijd om hem plat te knuffelen.

Anitra, jezus zeg! Heel veel sterkte en ik hoop echt van harte dat ze Djulian nu eens echt kunnen helpen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_25343348
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:59 schreef Anitra het volgende:
Dutchie Ook voor Leon En het is echt jou schuld niet!!!!

Met Djulian gaat het achteruit. Hij is inmiddels afgevallen en eten krijg ik echt niet naar binnen. 1e spapje is het enige wat naar binnen gaat ook al komt de helft er uit, ik denk dan maar die andere helft zit er nog mooi in. Maar hij wil niks, hij doet niks en hij is echt zichzelf niet. Ik heb de huisarts gebeldalweeren dan krijg je te horen drinken is het belangrijkste, tot ze zijn stemmetje horen en hij ineens moest hoesten. Morgen om half 11 moeten we langs komen, want de arts wil zijn longen luisteren en hem in de gaten houden omdat hij erg allergisch is aan gelegd en omdat hij een puf heeft voor de benauwdheid. Ik hoop zo dat het snel over gaat want dit is zo naar voor hem.......
pi_25343378
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:59 schreef Anitra het volgende:
Dutchie Ook voor Leon En het is echt jou schuld niet!!!!

Met Djulian gaat het achteruit. Hij is inmiddels afgevallen en eten krijg ik echt niet naar binnen. 1e spapje is het enige wat naar binnen gaat ook al komt de helft er uit, ik denk dan maar die andere helft zit er nog mooi in. Maar hij wil niks, hij doet niks en hij is echt zichzelf niet. Ik heb de huisarts gebeldalweeren dan krijg je te horen drinken is het belangrijkste, tot ze zijn stemmetje horen en hij ineens moest hoesten. Morgen om half 11 moeten we langs komen, want de arts wil zijn longen luisteren en hem in de gaten houden omdat hij erg allergisch is aan gelegd en omdat hij een puf heeft voor de benauwdheid. Ik hoop zo dat het snel over gaat want dit is zo naar voor hem.......
Ik heb toen Morgaine verleden week zo ziek was en niet wou eten en drinken haar gefopt door haar pap te geven ipv een fles. Ze doet eigenlijk altijd haar mondje open voor een lepel want ze denkt dan dat ze wat lekkers krijgt (pap geef ik meestal met de fles en fruithap en groente met lepel) misschien dat je het zo kan proberen om wat eten aan te bieden. En ik heb Morgaine met een pipetje water gegeven en ook door een kopje aan haar mond te zetten aangezien ze absoluut geen fles wou maar wel altijd wil wat papa en mama hebben. Sterkte in ieder geval.
pi_25343591
anitra, wat is een eerste spapje? en hoe gaat het vandaag met 'm?
pi_25343630
Eerste sapje van Olvarit waarschijnlijk? Dat bevat geen/weinig extra ingredienten, handig als je kind allergisch is aangelegd.

Ben benieuwd hoe het bij de arts is afgelopen Anitra..
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:39:46 #58
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25343760
Tuurlijk Dutch! Denk dat het raarder was als je die gevoelens niet had!

Beterschap.
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:49:46 #59
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25343889
Hoe dik moet je baby's eigenlijk aankleden om naar buiten te gaan? als ik Noa in de draagzak doe is het namelijk wel vaak erg warm voor haar als ze dan een heel pakje aan heeft (onder mijn jas) maar het is nu natuurlijk wel een stukkie kouder dan een tijdje geleden!!
Hoe doen jullie dat? Winterpak óver de gewone kleren aan? K heb echt geen idee...
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:51:20 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_25343914
Och Dutchie, ik lees het nu pas... Ik kan me zo voorstellen hoe je je voelt! Ik hoop dat het met jou en Leon inmiddels beter gaat
stormy waters...
sailin'
pi_25343947
pas op met die draagzak onder je jas...ik ken iemand waarvan 't kindje op die manier gestikt is... kan dus echt te warm/benauwd zijn.
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:00:52 #62
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25344057
Suzanna tegen ons werd gezegd dat we Noah even warm aan moesten kleden als onszelf. Dus niet kouder, maar dus ook niet extra warm.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:01:35 #63
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25344069
Kindje gestikt daardoor???

Als ik dat niet doe zijn haar beentjes koud door de wind, bixister...maar m'n jas komt ook maar tot halverwege de draagzak (babybjorn) omdat hij niet groter is , van onderaf gekeken dan.
Dus benauwd is het niet, hoogstens warm (ze krijgt altijd genoeg frisse lucht hoor...)
pi_25344094
ik deed anna laatst met haar gewone kleren inzo'n winterpak, en dan de draagzak over mijn jas heen.
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:03:10 #65
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25344097
Dutchie wat eng zeg! Gelukkig is er niks aan de hand!

Anitra wat vervelend dat Djulian weer zo ziek is en niet wil eten/drinken. Ben benieuwd hoe het bij de huisarts ging.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:04:09 #66
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25344110
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 11:03 schreef bixister het volgende:
ik deed anna laatst met haar gewone kleren inzo'n winterpak, en dan de draagzak over mijn jas heen.
Zo doe ik het ook altijd ja.
©Dumbo
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:07:11 #67
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25344162
Hmm...ik vind het nogal lastig. Ik kreeg ook het advies om niet naar buiten te gaan als het extreem koud of warm was. (nou ja, warm gaat niet op in dit geval ) Maar ik moet wel boodschappen doen.

Tex, ik ben nogal een koukleum zelf, dus ik zou haar gauw best warm aankleden denk ik. En dat is goed voor buiten, maar dan een winkel in...dan is het weer superheet natuurlijk.

Ik kijk nog wel even....in ieder geval bedankt voor de reacties!
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:08:42 #68
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25344185
Okee! is een idee inderdaad...ik ga t uitproberen Texelonia en bixister! (lijkt me sterk dat het bij Noa ineens te koud zou zijn als jullie dat altijd doen ...)
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:11:37 #69
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25344223
Suzanna, sorry hoor maar euh als benen koud zijn helpt het echt niet om je kind met d'r hoofd wel onder je jas te dragen. Het is gewoon hartstikke gevaarlijk om de baby onder je jas te dragen!!! Dat staat ook in de beschrijving!!! Zeker als ze gaan slapen enzovoorts. Je kan wel denken, er komt toch gewoon lucht bij enzovoorts maar je zou maar net een keer te lang in dat veel te warme winkelcentrum zijn met je jas dicht en je kind in slaap gevallen eronder.

Ik kan hier echt van gaan steigeren hoor niet dat ik altijd zo verantwoord ben en alles maar perfect, hygienisch en volgens alle veiligheidsvoorschriften doe. Maar er wordt echt niet voor niets gezegd dat het gevaarlijk is en ten aller tijden afgeraden wordt. Kindjes zijn gestikt op die manier en daarom staat het erop. Dat lijkt me toch genoeg???

Jolie heeft een mailloot onder d'r pak en gewoon een truitje maar die heeft wel een heel warm pak. Anders een mailloot en een broek. Beentjes voelen vaak ook koud aan doordat ze koude voetjes hebben. Lekkere slofjes en dikke sokken dus.
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:16:47 #70
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25344299
Koude handjes en koude voetjes is ook vrij normaal bij b abies trouwens. Dat zegt niets over of ze het dan te koud hebben. Je kunt in het nekje voelen of ze het lekker warm hebben.
©Dumbo
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:27:41 #71
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25344471
Luchtbel, Suzanna schrijft dat de jas van onderaf tot halverwege dichtgaat. Juist beentjes in jas en hoofdje niet in jas.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Licht Ontvlambaar donderdag 3 maart 2005 @ 11:28:14 #72
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25344481
Luchtbel, ik denk (hoop) dat Suzanna bedoelt dat ze de rits van haar jas niet hoger dicht krijgt dan halverwege de draagzak. Dus met de beentjes wel in de jas, maar de armpjes en het hoofdje niet.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:30:19 #73
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25344513
Nou dat hoop ik dan maar
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:43:43 #74
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25344745
Ik vind het echt heel erg jammer dat ik niet met Léon naar buiten kan nu. Hij vindt die sneeuw zo enorm fascinerend. En dan mag hij er niet eens in. Moeten we weer 50 jaar wachten voor we zoiets meemaken. Ik zie mezelf al voor me; rollator vast met een hand en in de andere een touw die vast zit aan de slee waar een vatsige 50-er op zit.
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:47:02 #75
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25344789
Dat klopt inderdaad. Wel goed dat je zo reageert hoor Luchtbel, als ik het wel verkeerd had gedaan was dat gevaarlijk. Maar het ging dus niet om de veiligheid (want veilig is het wel als hij maar tot halverwege dichtgaat, haar hoofdje zit bij lange na niet onder de jas) maar meer om de warmte.

Aan deze adviezen heb ik al heel wat bedankt!!
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:54:25 #76
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25344918
Dat is dan maar goed Ik dacht dat je bedoelde dat je jas niet langer was dan je draagzak. Ik krijg nog eens hartkloppingen hier.

Tot hoe lang hebben jullie ze eigenlijk in die draagzakken gedragen? Jolie weegt nu 9200 en mag dus nog net maar ze vindt het zoooo fijn maar ik viond het echt onwijs zwaar!

Dutchie misshien volgende week wel weer
pi_25345024
Suzanna, waarom pak je niet gewoon de kinderwagen??? Lekker een kruikje van te voren in doen, dan wel eruit halen als je weggaat! Ik zou met dat gladde weer bang zijn dat ik zou vallen, boven op mijn kind!
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 12:01:33 #78
81992 Githa
pi_25345025
Ik heb nog helemaal geen draagzak maar ben toch wel van plan om er een aan te gaan schaffen.... ik denk dat ik maar is ga kijken op marktplaats voor zo'n babybjorn want die schijnen toch wel het beste te zijn maar ook erg duur Lijkt me reuze makkelijk zo'n draagzak vooral met het uitlaten van de hond. Best te doen hoor zo met de kinderwagen maar je bent toch niet zo flexibel en de hond voelt zich al zo zielig

Jordy mag er toch vanaf 6 weken in ? ... ik meen dat hier toen gelezen te hebben.

Vanmorgen met Jordy op de weegschaal gestaan en zoals het lijkt is meneer 1,2 kg aangekomen is dat normaal of veel ? ik heb helemaal geen idee.... nou mogen we vanmiddag naar het CB dus zullen we dat wel te horen krijgen maar was al nieuwsgierig
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:06:31 #79
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25345086
Kan heel goed hoor Githa. Geef je ook bv?
Kun je trouwens iets vertellen over Jordy's operatie? Hoef geen details hoor, maar gewoon hoe het gegaan is en hoe het nu gaat.
pi_25345119
Githa, Benthe was ook een keer in een maand ruim 1200 gram aangekomen. Dit was wel met volledig BV.
pi_25345143
De babybjorn kun je ook huren bij bijv Babyrent of nieuw uit Duitsland kopen via Ebay. Ook autostoeltjes zijn via de duitse Ebay goedkoper te bestellen.
Luchtbel, Myrthe kan al heel lang niet meer in de draagzak.. mijn rug.. En 't was juist zo handig altijd.

En Myrthe was ooit in een week tijd 480 gram aangekomen. Maar normaal is alles tussen 90 en 200 gram dacht ik, de eerste maanden.
pi_25345173
Wij komen net van de arts af. Zijn longen zit wel slijm in, maar het zit niet vast, dus de puf hoeft alleen als hij het super benauwd heeft. Zijn oren zijn mooi schoon. Vannacht moet ik zijn urine opvangen omdat de arts toch wel vind dat hij erg is afgevallenzijn velletje zit zo los om zijn handje . Morgenochtend moet dat gelijk ingeleverd worden en dan word het nagekeken. Als zijn urine niet goed is heeft de huisarts al voorbereid dat we dan een ritje ziekenhuis krijgen. Hij wil nl geen risico lopen met Djulian. De koorts was vanmorgen eindelijk onder de graden, dus alleen verhoging nu, maar de huisarts zei al dat we er rekening mee moeten houden dat dat elk moment weer terug kan keren.
Ik bedoelde in eerdere post idd 1e sapje Faja dat met de pap hebben we ook al geprobeerd. Vanmorgen is er een fles van 180 leeg gegaan, maar ook een boel weer uit gekomen. Net heeft hij 40cc op en die zit er nog in en daar ben ik heel blij om!!!!! Nu duimen dat zijn urine goed is!!!
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 12:19:20 #83
81992 Githa
pi_25345270
nee, Jordy krijgt flesvoeding maar zoals ik al zei hij spuugt gewoon nooit wat uit en drinkt de fles altijd leeg.

Dutchie :

Githa - vrijdag 25 februari 2005 @ 16:50

Jordy is geslaagd geopereerd
Het was wel super zielig maar gelukkig mocht ik de hele tijd bij hem blijven en hem troosten en de arts en verpleegkundige deden allemaal vreselijk hun best om het allemaal zo snel mogelijk te doen. Ze kwamen ondertussen met zijn tut en zorgde ervoor dat de fles warm was als het klaar zou zijn..... overigens prima troostmiddel zo'n fles
Hij brulde bij de spuiten geweldig hard en ik moest hem zelfs in zijn gezicht blazen zodat hij weer ging ademen dat had ik nog niet met hem gehad maar gelukkig was hij daarna ook weer snel te troosten door mijn hand op zijn hoofdje enzo.
Al met al ging goed en hebben ze zijn extra vingers verwijderd.

Nu begint alleen de verdoving uit te werken en huilt hij dus weer ontroostbaar maar goed dat ik op eigen houtje paracetamol in zetpil vorm voor hem heb gehaald bij de apotheek.... als dit zo blijft krijgt hij er een want het mannetje is helemaal uitgput en heeft er dikke oogjes van

Nu over twee weken terug komen voor de hechtingen en verder blijven we onder controle vanwege zijn middel/ring vinger en zijn voetjes. Volgende operatie staat gepland als hij ongeveer een jaar is maar dan algehele narcose.....spannend weer
En omdat hij het zo vreselijk goed heeft gedaan heeft hij een mooie wipstoel gehad het blijkt dat hij het zo nu en dan al erg leuk vind om "erbij te zitten " en die heeft hij dubbel en dwars verdiend

en nu zijn er toevallig vanmorgen de eerste hechtingen uitgevallen die kleintjes genezen echt super snel! Hij heeft er helemaal geen last meer van en ik denk dat hij er straks niet eens een echt litteken aan over houd
pi_25345318
Wat lekker Githe
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 12:23:13 #85
81992 Githa
pi_25345328
ohw Anitra wat spannend, ik ga een kaarsje branden dat Djulian's urine in orde is en hij niet naar het ziekenhuis hoeft
Hou je ons wel op de hoogte.....
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:29:56 #86
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25345436
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:01 schreef Stiekemurd het volgende:
Suzanna, waarom pak je niet gewoon de kinderwagen??? Lekker een kruikje van te voren in doen, dan wel eruit halen als je weggaat! Ik zou met dat gladde weer bang zijn dat ik zou vallen, boven op mijn kind!
Heb ik ook aan zitten denken Stiekemurd...inderdaad vanwege de gladheid.
Misschien doe ik dat maar (ach ja, ik hou zo van die draagzak...hier zitten de bussen altijd stampvol en dan past zo'n wagen er vaak maar nét bij, en bovendien woon ik hier in een buurt met veel moeders+kinderen (voornamelijk allochtoon) dus vaak zijn er al twee/drie buggy's in de bus en mag ik er niet meer bij...met zo'n draagzak heb ik geen last van de drukte).
pi_25345447
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:55 schreef poemojn het volgende:
Waar spelen jullie baby's nu eigenlijk graag mee?

Myrthe, 8 maanden;
- pianoxylofoon (vd speelotheek): maakt lekker veel lawaai
- stokje van die pianoxylofoon: ronddraaien en sabbelen
- stapelbekers (ook vd speelotheek): toren omgooien en de bekers uitelkaar halen (en ze begint te oefenen met weer in elkaar doen maar dat kost nog veel denkkracht )
- lege koektrommel: trommelen, onderkant spiegelt, op z'n zijkant rolt-ie weg
- doos wasknijpers: omkeren, wasknijpers sabbelen, in en uit doos halen (en ik zit er dan wel bij natuurlijk).
Die dingen vd speelotheek vielen me op omdat ik daar al eens naar gekeken had bij de speelgoedwinkel, maar volgens hen was ze er te jong voor en kon dat pas vanaf 1 jaar. Volgens de medewerker vd speelotheek kon ze daar al wel mee spelen, en die blijkt gelijk te hebben. Dus misschien kunnen jullie er ook nog wat mee.
Glenn, nu bijna 8 maanden, speelt het liefste met z'n Kiekeboe bal, een geluid makende voetbal (die telkens toevallig op z'n schoot beland), een grote foam puzzel mat (kortom, hij trekt z'n eigen vloertje uit elkaar), de afstandsbediening, de deksel van het bakje met billendoekjes en espresso lepeltjes.

En Dutchie: Dwergwerpen is not a sport
(gelukkig geen ernstige gevolgen).
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:33:08 #88
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25345509
Anitra, heel erg veel beterschap voor Djulian....en hopelijk hoeft hij niet naar het ziekenhuis, wat eng allemaal zeg...

Githa, fijn dat het zo snel genezen is bij Jordy!!
  Licht Ontvlambaar donderdag 3 maart 2005 @ 12:39:06 #89
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25345611
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Glenn, nu bijna 8 maanden, speelt het liefste met z'n Kiekeboe bal, een geluid makende voetbal (die telkens toevallig op z'n schoot beland), een grote foam puzzel mat (kortom, hij trekt z'n eigen vloertje uit elkaar), de afstandsbediening, de deksel van het bakje met billendoekjes en espresso lepeltjes.

En Dutchie: Dwergwerpen is not a sport
(gelukkig geen ernstige gevolgen).
Heee, dus dat vloertje slopen hoor bij de leeftijd Isa maakt er ook een sport van omdat te doen. Verder zijn hier ook de afstandbediening, de telefoon en papa's draadloze muis zeer aantrekkelijk.
Op de commode speelt ze altijd met een badeendje dat piept. Ze heeft een kip van de Lego en nog wat legospulletjes die het ook heel goed doen. Theedoeken en spuuglapjes zijn erg leuk om mee kiekeboe te spelen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:47:20 #90
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25345760
Sjeen, goed idee om tegen die tijd een klein speeltje te hebben voor bij de commode!!
Lijkt me zoooo leuk als Noa echt gaat spelen... (kan het dat ze dat nu al doet? Als ik haar in het wipstoeltje zet hang ik er soms een snoer voor met speeltjes (zo'n Chicco ding geloof ik) en ze kijkt ernaar en komt er wel toevallig tegenaan met haar handjes en het lijkt alsof ze het soms 'expres' doet...) Of kan dat nog niet met 3 maanden?
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:01:32 #91
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25345964
Favoriete speelgoed Zoë

Reclame folders
Een plastic flesje met rijst erin
Bal met belletjes erin
afstandsbediening

Dit is dan de gewone zooi die je hebt liggen tuurlijk speelt ze wel met speelgoed maar dit hierboven fascineerd haar toch veel meer

Heb het nooit gehad op draagzakken voor baby's, hoe makkelijk als het ook is je zal maar komen te lazeren en op je kind belanden
pi_25346210
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 11:54 schreef Luchtbel het volgende:
Dat is dan maar goed Ik dacht dat je bedoelde dat je jas niet langer was dan je draagzak. Ik krijg nog eens hartkloppingen hier.

Tot hoe lang hebben jullie ze eigenlijk in die draagzakken gedragen? Jolie weegt nu 9200 en mag dus nog net maar ze vindt het zoooo fijn maar ik viond het echt onwijs zwaar!

Dutchie misshien volgende week wel weer
Ik heb een baby bjorn draagzag voor op mijn buik en de verkoopster vertelde mij dat ze daarin kon blijven tot ik haar niet meer dragen kon maar het gewicht aan de binnenkant van de zak is 9 kilo. Dus voor de veiligheid lijkt me dat een mooi gewicht om je aan te houden.
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:34:05 #93
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25346330
Bij mij zei de verkoopster dat het tot 6 maanden was...wat een tegenstrijdige gegevens allemaal en inderdaad, 9 kilo lijkt me wel het maximum...
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:35:02 #94
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25346343
Anitra mijn duimen krijgen het nog druk mag ik toch wel eens een pauze houden he...
ik hoop echt dat djulian zijn urine gewoon goed is...
pi_25346397
suzanna dat kan zeker wel hoor, met 3 maanden. volgens mij begom piet met 2 maanden ook al een beetje (weliswaar ongecontroleerd) tegen zo'n boxslinger aan te meppen.
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:12:56 #96
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25346735
Léon is niet zo keuskeurig wat speelgoed betreft. Als het maar in de mond kan en hij er maar hard mee op de grond kan slaan. Hij heeft dus die stapelbekers, die rollen zowat de hele dag door de kamer, hetzelfde geldt voor die ronde figuurtjes op de Lego-rups (rammelt). Hij onderzoekt wel alles grondig. Als hij in zijn stoel zit, dan gooit hij er wat uit en kijkt wat er mee gebeurt. Ook als hij in zijn eigen badje zit, hangt hij bijna over de rand om te zien waar het water naartoe gooit wat hij erover gooit.

Githa, fijn dat de operatie goed gegaan is. Ik had die foto van het wipstoeltje wel gezien, maar ik denk dat ik over je post heb heen gelezen. Vandaar dat ik het nog even vroeg. Ik vind jullie echt dapper.

Anitra, poeh, geen geruststelling dit. Heel veel sterkte.
pi_25346903
Leuk die speelgoedverhalen! Goed idee, die espressokopjes en flesjes met rijstkorrels enzo..

Myrthe speelde ook vanaf zo'n 2 maanden met zo'n ding dat je over haar heen kon hangen. Vanaf 3 maanden gebruikten we een speelkleed met speelbogen voor haar.

De Babybjorn gaat tot 10 kilo, en er is ook een Active variant die een zwaarder gewicht aankan. Die heeft nog een extra versteviging over je rug lopen. Je hebt ook nog rugdragers enzo natuurlijk.
In de bus vond ik een draagzak altijd fijner, ben nog niet met de kinderwagen in de bus geweest. Hoe doen jullie dat dan als die plotseling remt? Bij een draagzak vang je makkelijker je kind op dan bij een kinderwagen die door het gangpad schiet lijkt mij.
pi_25346941
Geen goed nieuws dus, Anitra.. Hopelijk krijgt hij geen koorts meer en kunnen ze jullie helpen. Had de huisarts enig idee wat 't kan zijn?
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:38:43 #99
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25347076
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 13:39 schreef bixister het volgende:
suzanna dat kan zeker wel hoor, met 3 maanden. volgens mij begom piet met 2 maanden ook al een beetje (weliswaar ongecontroleerd) tegen zo'n boxslinger aan te meppen.
Wat leuk bixister!! Ik heb het bij 2 maanden ook al ervoor gehangen maar toen was het écht ongecontroleerd, nu lijkt het toch echt gericht te zijn vaak, maar dat kan dus? Echt grappig! Ze kan zich nu ook veel langer vermaken in de box, zonder dat het mobiel aanmoet..ze kijkt lekker om zich heen en is dan tevreden.
pi_25347121
Anitra, ik heb helemaal over je post heen gelezen. Morgaine had ook 3 dagen lang hoge koorts en at heel slecht. Drinken deed ze ook niet maar we hebben het met een pipet toch wat naar binnen gekregen. Het is echt belangrijk dat hij blijft drinken hoor. En dat spugen deed ze ook steeds, zelfs met schuim. We zijn nog naar de spoedarts geweest met haar daarvoor en in het ziekenhuis een longfoto laten maken. Daar was niks op te zien en nu kucht ze nog een klein beetje maar verders eet ze weer alles en drinken gaat ook super.

Denk overigens dat ze last heeft van een opkomend tandje. Ze gaat lief slapen 's avonds om dan rond 22.30 uur wakker te worden en het op een krijsen te zetten. Ze wil dan ook niet eten of drinken alleen maar huilen en ze heeft knal rode wangen en haar billen zijn ook wat rood en haar urine ruikt heel sterk. Maar ja we dachten al eens eerder dat er een tandje kwam maar die wil ook nog steeds niet door komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')