quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:59 schreef Anitra het volgende:
DutchieOok voor Leon
En het is echt jou schuld niet!!!!
Met Djulian gaat het achteruit. Hij is inmiddels afgevallen en eten krijg ik echt niet naar binnen. 1e spapje is het enige wat naar binnen gaat ook al komt de helft er uit, ik denk dan maar die andere helft zit er nog mooi in. Maar hij wil niks, hij doet niks en hij is echt zichzelf niet. Ik heb de huisarts gebeldalweeren dan krijg je te horen drinken is het belangrijkste, tot ze zijn stemmetje horen en hij ineens moest hoesten. Morgen om half 11 moeten we langs komen, want de arts wil zijn longen luisteren en hem in de gaten houden omdat hij erg allergisch is aan gelegd en omdat hij een puf heeft voor de benauwdheid. Ik hoop zo dat het snel over gaat want dit is zo naar voor hem.......
Ik heb toen Morgaine verleden week zo ziek was en niet wou eten en drinken haar gefopt door haar pap te geven ipv een fles. Ze doet eigenlijk altijd haar mondje open voor een lepel want ze denkt dan dat ze wat lekkers krijgt (pap geef ik meestal met de fles en fruithap en groente met lepel) misschien dat je het zo kan proberen om wat eten aan te bieden. En ik heb Morgaine met een pipetje water gegeven en ook door een kopje aan haar mond te zetten aangezien ze absoluut geen fles wou maar wel altijd wil wat papa en mama hebben. Sterkte in ieder geval.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:59 schreef Anitra het volgende:
DutchieOok voor Leon
En het is echt jou schuld niet!!!!
Met Djulian gaat het achteruit. Hij is inmiddels afgevallen en eten krijg ik echt niet naar binnen. 1e spapje is het enige wat naar binnen gaat ook al komt de helft er uit, ik denk dan maar die andere helft zit er nog mooi in. Maar hij wil niks, hij doet niks en hij is echt zichzelf niet. Ik heb de huisarts gebeldalweeren dan krijg je te horen drinken is het belangrijkste, tot ze zijn stemmetje horen en hij ineens moest hoesten. Morgen om half 11 moeten we langs komen, want de arts wil zijn longen luisteren en hem in de gaten houden omdat hij erg allergisch is aan gelegd en omdat hij een puf heeft voor de benauwdheid. Ik hoop zo dat het snel over gaat want dit is zo naar voor hem.......
Zo doe ik het ook altijd ja.quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:03 schreef bixister het volgende:
ik deed anna laatst met haar gewone kleren inzo'n winterpak, en dan de draagzak over mijn jas heen.
Heb ik ook aan zitten denken Stiekemurd...inderdaad vanwege de gladheid.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:01 schreef Stiekemurd het volgende:
Suzanna, waarom pak je niet gewoon de kinderwagen??? Lekker een kruikje van te voren in doen, dan wel eruit halen als je weggaat! Ik zou met dat gladde weer bang zijn dat ik zou vallen, boven op mijn kind!
Glenn, nu bijna 8 maanden, speelt het liefste met z'n Kiekeboe bal, een geluid makende voetbal (die telkens toevallig op z'n schoot beland), een grote foam puzzel mat (kortom, hij trekt z'n eigen vloertje uit elkaar), de afstandsbediening, de deksel van het bakje met billendoekjes en espresso lepeltjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:55 schreef poemojn het volgende:
Waar spelen jullie baby's nu eigenlijk graag mee?
Myrthe, 8 maanden;
- pianoxylofoon (vd speelotheek): maakt lekker veel lawaai
- stokje van die pianoxylofoon: ronddraaien en sabbelen
- stapelbekers (ook vd speelotheek): toren omgooien en de bekers uitelkaar halen (en ze begint te oefenen met weer in elkaar doen maar dat kost nog veel denkkracht)
- lege koektrommel: trommelen, onderkant spiegelt, op z'n zijkant rolt-ie weg
- doos wasknijpers: omkeren, wasknijpers sabbelen, in en uit doos halen (en ik zit er dan wel bij natuurlijk).
Die dingen vd speelotheek vielen me op omdat ik daar al eens naar gekeken had bij de speelgoedwinkel, maar volgens hen was ze er te jong voor en kon dat pas vanaf 1 jaar. Volgens de medewerker vd speelotheek kon ze daar al wel mee spelen, en die blijkt gelijk te hebben. Dus misschien kunnen jullie er ook nog wat mee.
Heee, dus dat vloertje slopen hoor bij de leeftijdquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glenn, nu bijna 8 maanden, speelt het liefste met z'n Kiekeboe bal, een geluid makende voetbal (die telkens toevallig op z'n schoot beland), een grote foam puzzel mat (kortom, hij trekt z'n eigen vloertje uit elkaar), de afstandsbediening, de deksel van het bakje met billendoekjes en espresso lepeltjes.
En Dutchie: Dwergwerpen is not a sport
(gelukkig geen ernstige gevolgen).
Ik heb een baby bjorn draagzag voor op mijn buik en de verkoopster vertelde mij dat ze daarin kon blijven tot ik haar niet meer dragen kon maar het gewicht aan de binnenkant van de zak is 9 kilo. Dus voor de veiligheid lijkt me dat een mooi gewicht om je aan te houden.quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:54 schreef Luchtbel het volgende:
Dat is dan maar goedIk dacht dat je bedoelde dat je jas niet langer was dan je draagzak. Ik krijg nog eens hartkloppingen hier.
Tot hoe lang hebben jullie ze eigenlijk in die draagzakken gedragen? Jolie weegt nu 9200 en mag dus nog net maar ze vindt het zoooo fijn maar ik viond het echt onwijs zwaar!
Dutchie misshien volgende week wel weer
Wat leuk bixister!! Ik heb het bij 2 maanden ook al ervoor gehangen maar toen was het écht ongecontroleerd, nu lijkt het toch echt gericht te zijn vaak, maar dat kan dus? Echt grappig! Ze kan zich nu ook veel langer vermaken in de box, zonder dat het mobiel aanmoet..ze kijkt lekker om zich heen en is dan tevreden.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:39 schreef bixister het volgende:
suzanna dat kan zeker wel hoor, met 3 maanden. volgens mij begom piet met 2 maanden ook al een beetje (weliswaar ongecontroleerd) tegen zo'n boxslinger aan te meppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |