abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:10:40 #176
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25321360
Ik vond die van dat huisje en uitkering helemaal briljant
pi_25321412
Eigenlijk idioot dat ze hier een reportage over maken. De zouden eens met een paar ME wagens de boel daar is een keer moeten aanvegen! Tuig dat is het! En verdomme een beetje klagen dat de uitkeringen te laag zijn, vieze dikke luie rat ga werken!

Maar uiteindelijk kijkt wel iedereen en betalen we wel allemaal zijn uitkering
pi_25321425
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:51 schreef julekes het volgende:
Ik heb nu al zin in die aflevering over Woensel West.
Kan ik na afloop mooi aapjes gaan kijken.
Welk deel woon jij dan? Ik in Woensel-Zuid. Gelukkig...
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:18:26 #179
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25321558
doe mij trouwens ook eens een laptop van 50 euro!
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_25321737
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 23:13 schreef Dipstaart het volgende:

[..]

Welk deel woon jij dan? Ik in Woensel-Zuid. Gelukkig...
Strijp
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:27:04 #181
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_25321807
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 23:10 schreef PLAE@ het volgende:

Ik vond die van dat huisje en uitkering helemaal briljant
Zekers, zekers.

Huisje regelen, uitkering regelen!
Damn triest
Qui habet aures audiendi audiat
pi_25321970
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 23:27 schreef tisauch het volgende:

[..]

Zekers, zekers.

Huisje regelen, uitkering regelen!
Damn triest
Ja idd te lomp gewoon. Waarom planten aso's zich altijd zo snel voort.
  Redactie Frontpage dinsdag 1 maart 2005 @ 23:37:25 #183
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_25322044
Ik woon al een aantal jaren in Assen met mijn vrouw. We wonen nu ook in een asobuurt, waar 90% allochtoon is ofzo. ( bij de roze huisjes, voormalig Molukkenbuurt, itt Assen-Oost) We staan ingeschreven voor een andere woning in Assen, en ik weet nu waar ik wil wonen. Want wat is er nu mooier dan de hele dag bier zuipen, schreeuwen, Frans Bauer luisteren en auto's slopen ? 't Blauwe dörp rules!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:38:04 #184
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_25322063
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 23:34 schreef kultivate het volgende:

[..]

Dat vraag je je idd af, dat soort gajes zetten verdomd snel koters op de wereld, maar geen werk en geen woning en maar krabben als ze jeuk hebben....
Qui habet aures audiendi audiat
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:43:24 #185
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_25322200
Ongelooflijk, ik wist niet wat ik zag.
We hebben hier met ongekende verbazing gekeken.
Laten ze dit soort mensen alsjeblieft steriliseren en/of euthaniseren.

Andere oplossing: dump ze in de Randstad in Marokkaanse probleemwijken
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_25322205
In Vredeveld wil ik echt niet wonen! (Assen -oost dus)
Wij krijgen al geklaag van de buren dat wij aso zijn, omdat we de muziek te hard draaien. Nou hoop ik maar dat ze hebben gekeken, zien ze dat wij enorm meevallen!
Maar ik vind het wel vermakelijk om te kijken!
pi_25322254
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 23:34 schreef kultivate het volgende:

[..]

Je zal maar niks te doen hebben he
pi_25322295
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 23:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
Andere oplossing: dump ze in de Randstad in Marokkaanse probleemwijken
Groot hek erom en dan toekijken hoe ze elkaar uitroeien (Wel een paar achter de hand houden om de rotzooi op te ruimen)
pi_25322368
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 23:37 schreef Djeez het volgende:
Ik woon al een aantal jaren in Assen met mijn vrouw. We wonen nu ook in een asobuurt, waar 90% allochtoon is ofzo. ( bij de roze huisjes, voormalig Molukkenbuurt, itt Assen-Oost) We staan ingeschreven voor een andere woning in Assen, en ik weet nu waar ik wil wonen. Want wat is er nu mooier dan de hele dag bier zuipen, schreeuwen, Frans Bauer luisteren en auto's slopen ? 't Blauwe dörp rules!
We zien je in het volgend seizoen wel voorbij komen.
pi_25322384
Het valt overigens best mee hoor. T zijn maar een paar gezinnen die echt aso zijn. Maar ja, die verzieken wel de boel voor de anderen.
  woensdag 2 maart 2005 @ 00:02:02 #191
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25322715
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 23:37 schreef Djeez het volgende:
Er is toch nog wel een molukse wijk in Assen?
pi_25322858
ey boertje mujje 'n keer verkracht wordn
  woensdag 2 maart 2005 @ 00:55:38 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25323951
helaas kon het niet zien. wel iets gemist zo te lezen. wanneer is er een herhaling?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 2 maart 2005 @ 02:51:06 #194
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_25325427
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 23:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ongelooflijk, ik wist niet wat ik zag.
We hebben hier met ongekende verbazing gekeken.
Same here.

We hebben 't zojuist gekeken met 'n paar man (nachtdienst) en we zijn ook met stomheid geslagen.
Wat een figuren zeg, Je weet niet wat je ziet (en hoord!).
Ik zou liever tussen de tokkies en de familie Flodder inwonen dan binnen 'n straal van 10 kilometer van die gasten.
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_25325434
Gooiden de tokkies niet een molotof cocktail bij de buren naar binnen?
Denk dus dat je daar ook niet graag naast wil wonen.
  woensdag 2 maart 2005 @ 02:55:58 #196
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_25325448
Ow, dat zou ik niet weten eigenlijk.

Ik heb maar 1 keer 'n stukje gezien over die tokkies maar die leken me lang zo erg niet als die gasten die ik zojuist heb gezien in die serie.
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
  woensdag 2 maart 2005 @ 03:16:10 #197
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25325529
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 02:55 schreef Farao het volgende:

Ow, dat zou ik niet weten eigenlijk.

Ik heb maar 1 keer 'n stukje gezien over die tokkies maar die leken me lang zo erg niet als die gasten die ik zojuist heb gezien in die serie.
in navolging op dit tuig komt binnenkort op sbs6 een serie waarbij een marokkaanse groep in west met de geheime camera is opgenomen. dat is pas echt kicken voor sommigen.
pi_25325701
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:25 schreef greatgonzo het volgende:
tis niet ongewenst, die knaap snapt denk ik nog niet eens hoe het zo gekomen is!
Toch wel. Neuken is het eerste wat beestachtigen leren. Kwestie van de eigen soort in stand houden. Zelfs een simpel konijn of een virus deelt die mening met ze. En daarbij is vast al het noodzakelijke intellect reeds besproken.

Gatverdamme, ik schaam me om mens te zijn als ik dit soort slachtofferrolzoekende agressieve figuren zie. Dat ik een van hun soort ben... 't Erge is dat dit in ieder land voorkomt, zo'n figuren. En in grote hoeveelheid. Toen ik in Belgie woonde zat ik een maand of zes midden in zo'n buurt. Simpelweg beesten die je niet eens in een zoo zou steken omdat ze de oppasser zouden plat trappen om hun dagelijkse portie vluchtmiddel eeehh bier te scoren.

Maar volgende keer weer kijken, de psyche der fauna is interessant en toont relativering van de o zo beschaafde civilisatie.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_25325706
Drank maakt wel erg veel kapot...
  woensdag 2 maart 2005 @ 03:50:46 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25325716
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 03:47 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Toch wel. Neuken is het eerste wat beestachtigen leren. Kwestie van de eigen soort in stand houden. Zelfs een simpel konijn of een virus deelt die mening met ze. En daarbij is vast al het noodzakelijke intellect reeds besproken.

Gatverdamme, ik schaam me om mens te zijn als ik dit soort slachtofferrolzoekende agressieve figuren zie. Dat ik een van hun soort ben... 't Erge is dat dit in ieder land voorkomt, zo'n figuren. En in grote hoeveelheid. Toen ik in Belgie woonde zat ik een maand of zes midden in zo'n buurt. Simpelweg beesten die je niet eens in een zoo zou steken omdat ze de oppasser zouden plat trappen om hun dagelijkse portie vluchtmiddel eeehh bier te scoren.

Maar volgende keer weer kijken, de psyche der fauna is interessant en toont relativering van de o zo beschaafde civilisatie.
ik heb ze ook weleens ontmoet. op een 4 sterrencamping...met disco. godverdomme wat heb ik een gozer de tering ingetrapt. niet normaal. verder geen grote bek meer en op het eind een biertje gedronken, ken er nog steeds een.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')