Dan hoeven ze niet meer zo veel te doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:47 schreef schatje het volgende:
Wat zei ie nou over uitkeringen omhoog??
Kraakheldere analyse!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:25 schreef BrauN het volgende:
Wat blij eigenlijk.... het is geen probleemwijk, maar gewoon een huizenblokje waar enkele lieden wonen die niet geheel helder kunnen denken.Da's alles.
Crips en Bloods in Assen?quote:Het doet denken aan twintig jaar geleden, toen Assen-Oost een stadsdeel met een bijzonder slecht imago was. 'Rood dorp' en 'Blauw dorp' waren de benamingen voor delen van Oost waar mensen op hun tellen moesten passen. Geregeld ging men elkaar te lijf met knuppels en pistolen.
Hoezo niets doen? Dat aldibier zuipt zichzelf niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan hoeven ze niet meer zo veel te doen.
En hij doet al geen ene flikker.
want? omdat ik dat meisje wel leuk vind?quote:
Dan hoeft 'ie minder te doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:47 schreef schatje het volgende:
Wat zei ie nou over uitkeringen omhoog??
Jij bent raar.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:52 schreef dyna18 het volgende:
Lang leve de PvdA achterban.... Ik maar denken dat de A voor Arbeid stond ipv Asociaal
Jij bent duidelijk niks gewend. Ik zat me steerlijk te vervelen en de hele tijd te wachten op de beloofde "wereldschiokkendheid". Waar was die ex die met autobanden brand kwam stichten ? Waar waren de hennep-plantages ? Waar waren de mat-partijen, knokpartijen en klapstoeltjes op straat ? Niks van dat alles!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:52 schreef Drimzef het volgende:
Ik zat aan de buis gekluisterd.
Te gek voor woorden!
Tot jij rustig slaap, en die gek staat met zn boxer door je brievenbus te schreeuwenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:54 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zou echt in zo'n wijk willen wonen. Elke dag wel wat te beleven!![]()
Dan bel je gewoon het opvanghuis en zeg je dat de vermiste mongool terecht is. "hey boertje"quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:01 schreef westrtp het volgende:
[..]
Tot jij rustig slaap, en die gek staat met zn boxer door je brievenbus te schreeuwen
check hieronder eensquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:03 schreef DrDentz het volgende:
die oneliners.. welke zal ik nu in mn sig zettende een is nog beter dan de ander
"Werken dat is niets voor mij. Dat moet in je aard zitten", da's een aardig mooie.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:03 schreef DrDentz het volgende:
die oneliners.. welke zal ik nu in mn sig zettende een is nog beter dan de ander
Welk deel woon jij dan? Ik in Woensel-Zuid. Gelukkig...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:51 schreef julekes het volgende:
Ik heb nu al zin in die aflevering over Woensel West.
Kan ik na afloop mooi aapjes gaan kijken.
Strijpquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:13 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Welk deel woon jij dan? Ik in Woensel-Zuid. Gelukkig...![]()
Zekers, zekers.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:10 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vond die van dat huisje en uitkering helemaal briljant![]()
![]()
Ja idd te lomp gewoon. Waarom planten aso's zich altijd zo snel voort.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:27 schreef tisauch het volgende:
[..]
Zekers, zekers.
Huisje regelen, uitkering regelen!
Damn triest![]()
Dat vraag je je idd af, dat soort gajes zetten verdomd snel koters op de wereld, maar geen werk en geen woning en maar krabben als ze jeuk hebben....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:34 schreef kultivate het volgende:
[..]
Ja idd te lomp gewoon. Waarom planten aso's zich altijd zo snel voort.![]()
Je zal maar niks te doen hebben hequote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:34 schreef kultivate het volgende:
[..]
Ja idd te lomp gewoon. Waarom planten aso's zich altijd zo snel voort.![]()
Groot hek erom en dan toekijken hoe ze elkaar uitroeienquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
Andere oplossing: dump ze in de Randstad in Marokkaanse probleemwijken
We zien je in het volgend seizoen wel voorbij komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:37 schreef Djeez het volgende:
Ik woon al een aantal jaren in Assen met mijn vrouw. We wonen nu ook in een asobuurt, waar 90% allochtoon is ofzo. ( bij de roze huisjes, voormalig Molukkenbuurt, itt Assen-Oost) We staan ingeschreven voor een andere woning in Assen, en ik weet nu waar ik wil wonen. Want wat is er nu mooier dan de hele dag bier zuipen, schreeuwen, Frans Bauer luisteren en auto's slopen ? 't Blauwe dörp rules!
Er is toch nog wel een molukse wijk in Assen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:37 schreef Djeez het volgende:
Ik woon al een aantal jaren in Assen met mijn vrouw. We wonen nu ook in een asobuurt, waar 90% allochtoon is ofzo. ( bij de roze huisjes, voormalig Molukkenbuurt, itt Assen-Oost) We staan ingeschreven voor een andere woning in Assen, en ik weet nu waar ik wil wonen. Want wat is er nu mooier dan de hele dag bier zuipen, schreeuwen, Frans Bauer luisteren en auto's slopen ? 't Blauwe dörp rules!
Same here.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ongelooflijk, ik wist niet wat ik zag.
We hebben hier met ongekende verbazing gekeken.
in navolging op dit tuig komt binnenkort op sbs6 een serie waarbij een marokkaanse groep in west met de geheime camera is opgenomen. dat is pas echt kicken voor sommigen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:55 schreef Farao het volgende:
Ow, dat zou ik niet weten eigenlijk.
Ik heb maar 1 keer 'n stukje gezien over die tokkies maar die leken me lang zo erg niet als die gasten die ik zojuist heb gezien in die serie.
Toch wel. Neuken is het eerste wat beestachtigen leren. Kwestie van de eigen soort in stand houden. Zelfs een simpel konijn of een virus deelt die mening met ze. En daarbij is vast al het noodzakelijke intellect reeds besproken.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:25 schreef greatgonzo het volgende:
tis niet ongewenst, die knaap snapt denk ik nog niet eens hoe het zo gekomen is!
ik heb ze ook weleens ontmoet. op een 4 sterrencamping...met disco. godverdomme wat heb ik een gozer de tering ingetrapt. niet normaal. verder geen grote bek meer en op het eind een biertje gedronken, ken er nog steeds een.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:47 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Toch wel. Neuken is het eerste wat beestachtigen leren. Kwestie van de eigen soort in stand houden. Zelfs een simpel konijn of een virus deelt die mening met ze. En daarbij is vast al het noodzakelijke intellect reeds besproken.
Gatverdamme, ik schaam me om mens te zijn als ik dit soort slachtofferrolzoekende agressieve figuren zie. Dat ik een van hun soort ben... 't Erge is dat dit in ieder land voorkomt, zo'n figuren. En in grote hoeveelheid. Toen ik in Belgie woonde zat ik een maand of zes midden in zo'n buurt. Simpelweg beesten die je niet eens in een zoo zou steken omdat ze de oppasser zouden plat trappen om hun dagelijkse portie vluchtmiddel eeehh bier te scoren.
Maar volgende keer weer kijken, de psyche der fauna is interessant en toont relativering van de o zo beschaafde civilisatie.
Er stond nog een huis vrij in die buurt, naar wat ik heb begrepen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb ze ook weleens ontmoet. op een 4 sterrencamping...met disco. godverdomme wat heb ik een gozer de tering ingetrapt. niet normaal.
nee wat ik als persoon aan je wil mededelen is dat ik van mening ben dat je sommige elementen duidelijk moet maken tot hoever ze kunnen gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:51 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Er stond nog een huis vrij in die buurt, naar wat ik heb begrepen.
Subtiel genoeg?![]()
Mjah, zo rechtlijnig werkt het helaas niet in de praktijk. Of althans niet voor een lange tijd. Schep je alleen maar meer hetze en haat door en daar zijn dergelijke knakkers vatbaar voor, ze teren erop want dan zijn ze weer lekker het slachtoffer en kan de rebellie (without a cause) weer vruchtbare grond krijgen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee wat ik als persoon aan je wil mededelen is dat ik van mening ben dat je sommige elementen duidelijk moet maken tot hoever ze kunnen gaan.
ok ik had ooit ruzie op camping in italie, met asociale familie. toen ruzie ten top liep pakte ik de grootste bek. en daar hoef je "geen boxen voor te kennen". wat ik zei, op het eind van de vakantie dronken we een biertje.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:57 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Mjah, zo rechtlijnig werkt het helaas niet in de praktijk. Of althans niet voor een lange tijd. Schep je alleen maar meer hetze en haat door en daar zijn dergelijke knakkers vatbaar voor, ze teren erop want dan zijn ze weer lekker het slachtoffer en kan de rebellie (without a cause) weer vruchtbare grond krijgen.
Anders gezegd en meer in de gesluierde sfeer: oog om oog, tand om tand biedt alleen maar stomme tandloze schepsels in het vooruitzicht. Ik denk dat we ons meer moeten afvragen hoe het komt dat een groot deel (been there) van de bevolking dergelijke simplistische gedachtegangen heeft. Schort toch wat aan de opvoeding cq het systeem dan.
Maar ik ga slapen vooraleer de moralist in mij teveel kaf op zijn koren krijgt. Haalt toch niets uit.
ja iedere week andere wijk.dit word echt een feestjequote:Op woensdag 2 maart 2005 12:13 schreef Patch het volgende:
Dit was inderdaad toptv, goede montage, keek lekker weg in ieder geval.
En dus elke week een andere wijk?
Daar heb ik me ook weer buitengewoon aan zitten ergeren. Onverstaanbare Amsterdammers of Hagenezen ondertitelen doen ze niet want dat moet iedereen maar kunnen begrijpen, maar zodra de randstad verlaten wordt moet er weer ondertiteling onderquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:38 schreef dyna18 het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin dat zodra een cameraploeg voorbij zwolle komt, er standaard meteen ondertiteling door Hilversum wordt ondergezet. Het is echt gewoon Nederlands wat er gesproken wordt hoor.
Dan vallen ze een stuk minder op. Jullie zijn echt niks gewend he?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ongelooflijk, ik wist niet wat ik zag.
[.].
Laten ze dit soort mensen alsjeblieft steriliseren en/of euthaniseren.
Ja, laten we het fascisme hier gaan invoeren.
Andere oplossing: dump ze in de Randstad in Marokkaanse probleemwijken
ik zei al eerder, ze spraken niet onverstaanbaar Nederlands, maar ze spraken met een dubbele tongquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar heb ik me ook weer buitengewoon aan zitten ergeren. Onverstaanbare Amsterdammers of Hagenezen ondertitelen doen ze niet want dat moet iedereen maar kunnen begrijpen, maar zodra de randstad verlaten wordt moet er weer ondertiteling onder
Klopt. Die zit een wijk achter ons.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:02 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Er is toch nog wel een molukse wijk in Assen?
Maar dat komt niet door het dialect... maar door de drankquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:52 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik zei al eerder, ze spraken niet onverstaanbaar Nederlands, maar ze spraken met een dubbele tong
hij leek niet op andy, want die zuipt zich lam vóór de wedstrijd, niet tijdens.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:19 schreef J-Will het volgende:
Hehe geniale TV! Ik heb werkelijk genoten. Ben wel benieuwd naar Woensel in Eindhoven.
Ben ik trouwens de enige die de hoofdpersoon van gisteren op Andy Fordham vind lijken?
Want werk vinden is moeilijk tegenwoordigquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:29 schreef Grumbellll het volgende:
Effe huisje zoeken, uitkering aanvragen, babykamer maken
Ze komen voor de serie niet filmen in Limburgquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:00 schreef Djeez het volgende:
Idd, ik snap er geen jood van dat er ondertiteling onder mus. Ze spraken helemaal geen Drents, leek meer op ABN. Nu hoop ik wel dat ze bij die kut-Limbo's ook maar ondertiteling gebruukt.
Volgende week hoop ikquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:22 schreef Arcee het volgende:
Op de site staat: hh elke woensdag, 23.20 uur).
Nou, mooi niks.
kee danquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:32 schreef Arcee het volgende:
Ik zie 't al, 't wordt vólgende week woensdag 9 maart om 23:20 herhaald.
Nee joh... die woonden daar waar ze nog wonen, westelijk van het centrum.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:32 schreef Klonk het volgende:
Assen oost ?, daar woonden in de tijd dat ik nog drenth was toch allemaal molukkers ?
nee, werken moet in je aard zittenquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Want werk vinden is moeilijk tegenwoordig
of ff van dat stukje, "ey boertje, mujje 'n keer verkracht wordn?" ,mp3tje van makenquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:49 schreef J-Will het volgende:
ik heb hem trouwens op video de aflevering van vorige week
Zit er aan te denken hem op de comp te zetten en te sharen op kazaa ofzo
Wat een schattige bestanden allemaalquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:09 schreef rotskibo het volgende:
http://members.lycos.nl/rotskibo2/Geert.avi
Die aso's zijn niet betaald. Dat is een "gerucht" met als bron één of ander roddelblad. Het wordt aan alle kanten ontkent.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:51 schreef Fratz het volgende:
wat een grap, heb gisteren die vriendin van mij zitten uithoren! die aso's zijn dus gewoon betaalt door sbs en zijn gewoon aangemoedigd om de hele dag met een blik bier in de hand te zitten (het bier werd trouwens ook verstrekt door sbs). meneer verstappen vertelde ons toch zo trots dat hij zijn kinderen terug had gekregen van de kinderbescherming? NOT! die jongens werden gewoon 18, meerderjarig dus! en die kerel heeft ook vet gelogen over zijn criminele verleden, hij is dus gewoon veroordeeld omdat hij leiding gaf aan een criminele bende! zijn kinderen zijn trouwens ook allemaal al een keer met justitie in aanraking geweest. dat meisje dat 6 weken zwanger is, is niet zo onnozel als ze eruit ziet, ze kon met gemak de meao aan, maar helaas mocht ze die niet afmaken van haar kampouders. dat geldt trouwens ook voor haar vriendje die na de basisschool best de havo had kunnen doen, maar dat niet deed omdat hij anders door zijn familie verstoten zou worden. leuke lui hè!!!
Het is de schuld van SBS6quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:51 schreef Fratz het volgende:
wat een grap, heb gisteren die vriendin van mij zitten uithoren! die aso's zijn dus gewoon betaalt door sbs en zijn gewoon aangemoedigd om de hele dag met een blik bier in de hand te zitten (het bier werd trouwens ook verstrekt door sbs). meneer verstappen vertelde ons toch zo trots dat hij zijn kinderen terug had gekregen van de kinderbescherming? NOT! die jongens werden gewoon 18, meerderjarig dus! en die kerel heeft ook vet gelogen over zijn criminele verleden, hij is dus gewoon veroordeeld omdat hij leiding gaf aan een criminele bende! zijn kinderen zijn trouwens ook allemaal al een keer met justitie in aanraking geweest. dat meisje dat 6 weken zwanger is, is niet zo onnozel als ze eruit ziet, ze kon met gemak de meao aan, maar helaas mocht ze die niet afmaken van haar kampouders. dat geldt trouwens ook voor haar vriendje die na de basisschool best de havo had kunnen doen, maar dat niet deed omdat hij anders door zijn familie verstoten zou worden. leuke lui hè!!!
volgens de wijkagent (die je voorbij zag komen) werd er wel degelijk betaald.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:43 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Die aso's zijn niet betaald. Dat is een "gerucht" met als bron één of ander roddelblad. Het wordt aan alle kanten ontkent.
Valt mee joh. Ik heb daar 2 jaar gewoond, zolang je maar goed kunt verweren en daar vriendjes maakt, valt het nog mee daar.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:00 schreef BrauN het volgende:
Tof! Ik ben benieuwd naar de wijk 'de Bartjes' in Den Bosch.
wat hij zegtquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:12 schreef greatgonzo het volgende:
-knip- heel verhaal -knip-
Hoe het ook zij, waar of niet waar, ik vind het gewoon een vermakelijk programma
die van gisteravond, heb niet het hele programma gezien. Zal binnenkort wel op uitzendinggemist.nl staanquote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:34 schreef J-Will het volgende:
Welke "de leugen regeert" was dat? De laatste met dat item over die psychiater?
Wat ze zeiden over dat bier, dat SBS ze dat gegeven zou hebben sloeg natuurlijk nergens op. Gisteravond met die cameraploeg van De Leugen Regeert was die gast ook weer helemaal teut... elk shot had ie weer een blikje LIDL-bier in z'n hand... dus betwijfel die familie eigenlijk nog meer dan SBS.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Nu weet ik weer waar die B in SBS6 voor staat: Bagger.![]()
Wat een boerenmompelnepmongolen waren dat?,voor 1 krat bier ruzie gaan maken,van de edison verwacht ik wel actie,maar wie laat er zo'n camera in de buurt als het er echt toe doet?In echte asobuurten komt er minstens heroine en crack bij kijken en moeders die de hoer lopen voor de kinders.Eindhoven,woensel west!!!Hier zouden die zwakbegaafden eens op een auto moeten gaan staan springen,hahaha.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:19 schreef J-Will het volgende:
Hehe geniale TV! Ik heb werkelijk genoten. Ben wel benieuwd naar Woensel in Eindhoven.
Ben ik trouwens de enige die de hoofdpersoon van gisteren op Andy Fordham vind lijken?
Nou, wees er maar trots op dat jouw buurt nog asocialer is dan hier in Assen! Hier in Assen valt het gelukkig nog reuzemee, maar ik was toch al niet van plan om naar het Wilde Westen of naar pseudo-België af te reizen.quote:Op zondag 6 maart 2005 08:13 schreef klootje het volgende:
Dat zou trouwens een goed vervolgprogramma zijn,laat die alcoholische mompelboertjes uit Assen een tijdje ergens in de randstad,brabant of limburg logeren,dan leren ze dat achterlijk gedrag snel af.
Als ze 1x een 9mm in hun linkerneusgat gepropt krijgen ,zijn het modelburgers de komende jaren.
23.18 sbs6 zie tvgidsonline en teletekst. heb zelf ook eerste afl gemistquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:48 schreef Remzz het volgende:
Vanavond is toch de herhaling van vorige week?
Hij staat op usenet.quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:39 schreef Mattt het volgende:
Wehhe , ik ga vanavond ook maar is kijken.
Kan ik ergens aflevering 1 op internet bekijken ?
Wordt weer genietenquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
Tong zit er vanavond ook weer klaar voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |