abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25310249
Wat een klojo's. Gaan op een goed begaanbare weg 20 km/u rijden omdat....... er een beetje sneeuw valt. Het is niet eens glad! De sneeuw blijft op het bereden gedeelte van de weg niet eens liggen! Domme angsthazen zijn het! Ik propageer niet dat mensen als een idioot moeten gaan scheuren als het sneeuwt, kan best begrijpen dat mensen wat voorzichtig aan doen, maar die eikels die stapvoets gaan rijden zouden gewoon niet in een auto moeten stappen, nooit! Dat zijn nou de fileveroorzakers!
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25310285
je hebt maar 'n half metertje glad wegdek nodig, hoor...

Heb je wel 'ns in Oostenrijk gereden bij sneeuwval? Nou mooi dat ze dan tergend langzaam gaan rijden. En dat zijn dan de mensen uit de omgeving.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:36:15 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25310292
Welkom in nederland waar een groot deel van de bevolking vergeet dat ze ooit een rijbewijs hebben gehaald zodra het gaat regenen of sneeuwen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_25310309
Ik hoop dat het hier ook nog gaat sneeuwen vandaag. Is altijd leuk om te rijden dan
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:38:02 #5
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_25310322
Stapvoets rijden gaat wat te ver, maar stevig inhouden als het sneeuwt is niet bepaald overbodige luxe.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_25310336
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:37 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik hoop dat het hier ook nog gaat sneeuwen vandaag. Is altijd leuk om te rijden dan
Beetje slippen en glijen

Moeten alleen die kleine vlokjes wel serieuze vlokken worden..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:39:13 #7
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25310337
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:36 schreef Klonk het volgende:
Welkom in nederland waar een groot deel van de bevolking vergeet dat ze ooit een rijbewijs hebben gehaald zodra het gaat regenen of sneeuwen.
precies, en dat zijn dan gasten die gewoon met een kolerevaart doorrijden alsof er niets aan de hand is.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_25310341
Eikels die zich niet aanpassen aan de weersomstandigheden, en dan een ongeluk veroorzaken. Dat zijn pas file veroorzakers. Over ander leed maar niet te spreken.
Waarom hollen, de wereld draait toch om mij
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:40:44 #9
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25310365

Ik wilde net een soortgelijk topic gaan openen. Ik erger me kapot aan de instelling van Nederlanders als het een beetje gaat sneeuwen. Iedereen schreeuwt moord en brand, gevaarlijk dit, gevaarlijk dat. Glad enzo!

Flikker toch op, allemaal hypocriet gedoe. In Oostenrijk of Zwitserland, dáár sneeuwt het, in Nederland valt 'neerslag'. Mijn nekharen gaan altijd omhoog staan als ik 's ochtends op de radio weer hoor dat er honderden kilometers file staan doordat het 'zo glad is en zo hard sneeuwt'. Nee sukkels! Het beste wat je kan doen is je gewoon normaal blijven gedragen en niet belachelijk sloom en schuw gaan rijden, daar schiet je geen reet mee op.

Maar ja, zie die boodschap maar eens doorgedrongen te krijgen in de botte harses van kleinburgerlijk Nederland.
pi_25310402
Sneeuwketting alert!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_25310483
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:40 schreef BrauN het volgende:

Ik wilde net een soortgelijk topic gaan openen. Ik erger me kapot aan de instelling van Nederlanders als het een beetje gaat sneeuwen. Iedereen schreeuwt moord en brand, gevaarlijk dit, gevaarlijk dat. Glad enzo!

Flikker toch op, allemaal hypocriet gedoe. In Oostenrijk of Zwitserland, dáár sneeuwt het, in Nederland valt 'neerslag'. Mijn nekharen gaan altijd omhoog staan als ik 's ochtends op de radio weer hoor dat er honderden kilometers file staan doordat het 'zo glad is en zo hard sneeuwt'. Nee sukkels! Het beste wat je kan doen is je gewoon normaal blijven gedragen en niet belachelijk sloom en schuw gaan rijden, daar schiet je geen reet mee op.

Maar ja, zie die boodschap maar eens doorgedrongen te krijgen in de botte harses van kleinburgerlijk Nederland.
probeer jij dan maar eens met 50km/u te remmen als er sneeuw ligt, ook al is het maar een heel dun laagje. Dan merk je vanzelf dat je gewoon lekker door blijft glijden.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:52:43 #12
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25310534
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

probeer jij dan maar eens met 50km/u te remmen als er sneeuw ligt, ook al is het maar een heel dun laagje. Dan merk je vanzelf dat je gewoon lekker door blijft glijden.
Niet als je in een fatsoenlijke auto rijdt.

Het lijkt mij dan ook het beste om een rijverbod uit te vaardigen voor alle grafbakken van voor 1998, als het weer redelijk slecht tot zeer slecht is.
pi_25310612
quote:

[..]

Als je als een idioot op je rempedaal stampt wel, jah, als je daarentegen met gevoel het mechaniek bedient, dat wil zeggen met beleid trappen, dan ga je niet glijden. Als je dat niet kunt moet je een wagen met ABS nemen!
Ik stem Wilders. U ook?
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:02:32 #14
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_25310656
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:59 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Als je als een idioot op je rempedaal stampt wel, jah, als je daarentegen met gevoel het mechaniek bedient, dat wil zeggen met beleid trappen, dan ga je niet glijden. Als je dat niet kunt moet je een wagen met ABS nemen!
Hallo, heb je wel eens gezien hoe de meeste mensen rijden als het zonnetje schijnt, dat lijkt al helemaal nergens op. Laat ze dan alsjeblieft al helemaal geen ingewikkelde toeren uithalen als het sneeuwt zeg, gewoon rustig aan rijden svp.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:07:27 #15
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25310738
quote:

[..]

je hebt sneeuw en je hebt sneeuw, wat hier in nederland valt is hoogstens wat witte zooi, mocht het echt een keer wat meer zijn en alles is glad dan ga je vanzelf wat rustiger doen, maar waar we het hier over hebben is een schone weg waar de sneeuw nog niet eens op blijft liggen. ff lezen voordat je gaat schreeuwen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_25310772
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:02 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hallo, heb je wel eens gezien hoe de meeste mensen rijden als het zonnetje schijnt, dat lijkt al helemaal nergens op.
Dat is weer een ander onderwerp, van die sukkels die een airco in Nederland overbodig vinden.............
quote:
Laat ze dan alsjeblieft al helemaal geen ingewikkelde toeren uithalen als het sneeuwt zeg, gewoon rustig aan rijden svp.
Inderdaad niet als een beest gaan scheuren, maar zoals je zegt gewoon rustig rijden, en dat is dus niet stapvoets over de weg sukkelend al het verkeer ophouden.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25310858
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:59 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

en die mensen rijden nu dan ook 20km/u heel verstandig.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:18:53 #18
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_25310934
Een groot deel van de automobilisten in Nederland kan gewoon niet omgaan met veranderende weersomstandigheden. Dat je wat inhoudt tijdens extreme situaties, daar heb ik alle begrip voor, maar sommigen maken er echt een zootje van (mistlampen tijdens sneeuw/regen, links blijven hangen met 70km/u op de snelweg,...). Mensen die compleet geen gevoel hebben voor autorijden en toch dat papiertje hebben...
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_25310935
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

en die mensen rijden nu dan ook 20km/u heel verstandig.
Met andere woorden, ze zijn niet heer en meester over het motorvoertuig waar ze in zitten, hebben feitelijk geen enkele controle, horen dus gewoon niet achter het stuur thuis. Die zijn ook levensgevaarlijk als het niet sneeuwt. Inleuveruh, da' riejbewiess!
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25311025
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:18 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Met andere woorden, ze zijn niet heer en meester over het motorvoertuig waar ze in zitten, hebben feitelijk geen enkele controle, horen dus gewoon niet achter het stuur thuis. Die zijn ook levensgevaarlijk als het niet sneeuwt. Inleuveruh, da' riejbewiess!
Ze zijn zich er van bewust dat ze met sneeuw minder controle hebben dan bij droog weer of regen... En dat is terecht... Zouden meer mensen zich van bewust moeten zijn.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_25311118
Gewoon lekker rustig aan doen als het sneeuwt. Gladheid is en blijft gevaarlijk, vooral als je er vanuit gaat dat je wel lekker door kan tuffen met 80 omdat het toch niet glad is.
Zoals het blokje thuis tikt, tikt het nergens!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:35:26 #22
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_25311168
Die sukkels belanden zeker weten niet tegen een boom.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:38:33 #23
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_25311201
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:25 schreef Jordy-B het volgende:
Ze zijn zich er van bewust dat ze met sneeuw minder controle hebben dan bij droog weer of regen... En dat is terecht... Zouden meer mensen zich van bewust moeten zijn.
Ware het niet dat een aantal van die lui daarnaast dingen gaan doen waardoor ik me afvraag of ze wel een rijbewijs hebben. Midden op een 2 baans weg gaan rijden (liefst ook nog met een slakkengang) en zodra er een tegenligger aankomt, ineens naar rechts gaan... dat kom ik regelmatig tegen.
Je maakt mij echt niet wijs dat dat onder 'bewust autorijden' valt?
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_25311249
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:38 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Ware het niet dat een aantal van die lui daarnaast dingen gaan doen waardoor ik me afvraag of ze wel een rijbewijs hebben. Midden op een 2 baans weg gaan rijden (liefst ook nog met een slakkengang) en zodra er een tegenligger aankomt, ineens naar rechts gaan... dat kom ik regelmatig tegen.
Je maakt mij echt niet wijs dat dat onder 'bewust autorijden' valt?
Als de lijnen niet goed zichtbaar zijn en het onduidelijk is waar de berm begint, is dat het slimste om te doen, eigenlijk.
pi_25311556
Dus een vrouw van achterin de 50 met haar twee kleinkinderen op de achterbank moet, als het gladder is dan normaal, gewoon 50 rijden? Ik zou ook alles op safe spelen in zo'n situatie.

Niet aanstellen, als jij zo goed kunt rijden, haal dan gewoon even in of pak de eerstvolgende afslag en vervolg je route op een andere manier.

Niet iedereen heeft ABS of het geld om een auto met ABS te kopen. Niet iedereen kan gedoseerd remmen. Niet iedereen heeft lef genoeg om precies de maximum snelheid te rijden. En jij hebt geen enkel recht diegene daarop aan te vallen, zolang ze maar rekening houden met de veiligheid van hun medeweggebruikers (en de minimum snelheid, natuurlijk).

Wees blij dat je niet achter een zoutstrooier zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')