Zal lastig worden, dan kan je wel een heel boek volschrijven, met alle nachtelijke avonturen en toeren op de pistes..quote:Op zondag 6 maart 2005 11:46 schreef il_mostro het volgende:
he welkom terug allemaal
zie de eerste verhalen al komennu nog ff op de andere en lange versies wachten... ik wil alle details over het rellen en lachen daar... want het was hier maar saaitjes hoor
je hoeft het niet allemaal op te schrijvenquote:Op zondag 6 maart 2005 11:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zal lastig worden, dan kan je wel een heel boek volschrijven, met alle nachtelijke avonturen en toeren op de pistes..
ze he, goede morgenquote:
Mijn moeder..quote:
Ja, wie waren er eigenlijk allemaal mee??quote:Op zondag 6 maart 2005 12:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
WTF?.
![]()
[afbeelding]
Keiharde sandwitch acties daar![]()
![]()
Oepsquote:Op zondag 6 maart 2005 12:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, wie waren er eigenlijk allemaal mee??
RUBEN!! SANDWITCH???![]()
Niels had meer als een halve kilometer tape en 500 slaappillen mee..quote:Op zondag 6 maart 2005 12:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
WTF?.
![]()
[afbeelding]
Keiharde sandwitch acties daar![]()
![]()
Jou hoofd ali, als een roofdierquote:Op zondag 6 maart 2005 12:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
Niels had meer als een halve kilometer tape en 500 slaappillen mee..Want je kan ook andere dingen dan fietsen intapen..
Maar Hans heeft wel een goed gevoel voor het goede moment voor het maken van een foto..
Nee, die vind ik niet mooi.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Even tussen alle sneeuwfoto's door:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is ook niet mis.
Ach, het is weer eens wat anders dan de standaard VW Golf met dakspoiler en 18 inch velgen.quote:
wel stoer maar niet helemaal mijn smaakquote:Op zondag 6 maart 2005 12:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is ook niet mis.
Spuuglelijk, met als krachtigste argument dat hij de suggestie die hij wekt absoluut niet waar kan maken, hij is traag als stront door een trechterquote:Op zondag 6 maart 2005 12:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens wat anders dan de standaard VW Golf met dakspoiler en 18 inch velgen.
Dat laatste valt erg mee. Hij is van 163 pk naar 220 pk opgevoerd en met 163 pk was ie al in 7,2 sec. bij de honderd. Dus dat zal nu minstens onder de 6 seconden liggen..quote:Op zondag 6 maart 2005 13:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Spuuglelijk, met als krachtigste argument dat hij de suggestie die hij wekt absoluut niet waar kan maken, hij is traag als stront door een trechter.
Ik was mee..quote:Op zondag 6 maart 2005 12:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, wie waren er eigenlijk allemaal mee??
RUBEN!! SANDWITCH???![]()
Woohoo, 6 seconden! 6quote:Op zondag 6 maart 2005 13:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat laatste valt erg mee. Hij is van 163 pk naar 220 pk opgevoerd en met 163 pk was ie al in 7,2 sec. bij de honderd. Dus dat zal nu minstens onder de 6 seconden liggen..
Nee, sorry, niet mooi..quote:Op zondag 6 maart 2005 12:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is ook niet mis.
Dank je.quote:
De gemiddelde Renault Megane Scenic doet er al, als je heel erg je best doet, zo'n 14 seconden over. Over vergelijkingen gesproken..quote:Op zondag 6 maart 2005 13:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Woohoo, 6 seconden! 6.
[afbeelding]
Deze laat je dan altijd nog het nakijken, de Zonda F, 602 pk, 0-100: 3,6 sec..
Tja, ik heb het nu eenmaal niet zo op Mini's, ze zijn te kleinquote:Op zondag 6 maart 2005 13:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
De gemiddelde Renault Megane Scenic doet er al, als je heel erg je best doet, zo'n 14 seconden over. Over vergelijkingen gesproken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |