Ja ja, het gaat vlot met Noor, nog maar net op de wereld, en nu al dr verjaardag vierenquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:09 schreef Rewimo het volgende:
LadyS, kbot en Noor, nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen (wegens ziekte enigszins aan me voorbijgegaan).
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:32 schreef melonovy het volgende:
Ja ja, het gaat vlot met Noor, nog maar net op de wereld, en nu al dr verjaardag vieren
Superfiets zeg,echt een wijs ding voor z'on mannekequote:Op donderdag 14 april 2005 08:53 schreef Logician het volgende:Ik heb hem vanmorgen even uit bed gebeld (hij woont momenteel niet thuis) en hij was helemaal blij en hyper omdat hij jarig is, dus ik heb hem even gemeentjes lekker zitten maken met het feit dat hij zaterdag een groot cadeau gaat krijgen
[afbeelding]
(deze maar dan in het blauw met geel)
Ik hoop ook dat hij hem leuk zal vinden!quote:Op donderdag 14 april 2005 08:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Superfiets zeg,echt een wijs ding voor z'on manneke![]()
Ja ik ook wel is met een kadoquote:Op donderdag 14 april 2005 08:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij hem leuk zal vinden!soms sla ik als moeder nml helemaal de plank mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |