Novemberquote:Op maandag 28 maart 2005 16:06 schreef MadGuy het volgende:
Haha inderdaad. Je hebt gelijk.
Maar goed. Ik ben bij met lezen, laten we het zo zeggen!
Annie wees, komt de Nederlandse versie in september uit, of is dat veel later?
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:56 schreef MadGuy het volgende:
Jij gaat weer van voren af aan verder dus?
Heb 'm bij BOL gepre-ordered met die leuke kortingscodes die jullie op dit forum hadden geplaatstquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je 'm wel al gepreordered? Anders loop je risico, net als ik toen, dat je eerst een paar dagen moet wachten en vervolgens zwaar afgezet wordt qua prijs. Toen 25 euro betaald, nu wordt ie voor 18 euro thuisbezorgd
Denk het niet.. die zijn te druk met het lezen van andermans emails!quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:22 schreef Koningin het volgende:
Zou het bij BOL opvallen dat iedereen ineens die kortingscode heeft?
Ik denk dat die ook pas echt gebruikt wordt als het nog echt 50 dagen gaat duren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:27 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Volgens mij duurt het meer dan 50 dagen....
Ik haal mijn boeken altijd bij dezelfde boekhandel. Zelfs als ze een boek speciaal voor mij bestellen doen ze niet moeilijk als ik een beschadiging vind. Sterker nog, voor de speciale edities ze zijn net zo miereneukerig als mij. Dwz. een deukje in de kaft, een krasje of een ezelsoortje en ze bestellen meteen een ander exemplaar. Aan de klant dan de keuze of die met zo'n beschadiging kan leven of niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:39 schreef Mikkie het volgende:Ik heb trouwens mazzel en pech gehad met Bol. Laatst had ik een boek voor een tientje besteld en kreeg ik het boekenweekgeschenk erbij (terwijl dat officieel pas vanaf 11,50 is), maar ik had een luxe versie van de Da Vinci Code besteld, die was beschadigd, teruggestuurd, en na verschillende mailwisselingen en gezeik pas na een maand een nieuwe in de bus...
Aha, dus jij hebt mijn boekenweekgeschenkquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja precies, dat heb ik ook gedaan. Met de kortingscode uiteindelijk voor 18 euro thuisbezorgd, toch netjes. Nu maar hopen dat ie er op de releasedag ligt
Ik heb trouwens mazzel en pech gehad met Bol. Laatst had ik een boek voor een tientje besteld en kreeg ik het boekenweekgeschenk erbij (terwijl dat officieel pas vanaf 11,50 is), maar ik had een luxe versie van de Da Vinci Code besteld, die was beschadigd, teruggestuurd, en na verschillende mailwisselingen en gezeik pas na een maand een nieuwe in de bus...
idd, het duurt nog 104 dagenquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:27 schreef RiDo78 het volgende:
Volgens mij duurt het meer dan 50 dagen....
En toch zijn de Nederlandse helemaal niet slecht. In Duitsland bijvoorbeeld zijn de namen en andere termen niet veranderd en dat leest toch wel raar al die engelse namen dan. In Nederland is er wel aandacht aan besteed aan de termen enz.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik moet ze eigenlijk nog allemaal eens een keertje lezen in het Engels. De Nederlandse vertalingen vond ik maar een kinderachtig brouwseltje.
Ich bin Hermione Granger und meine schule heißt Hogwarts.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
idd, het duurt nog 104 dagen
[..]
En toch zijn de Nederlandse helemaal niet slecht. In Duitsland bijvoorbeeld zijn de namen en andere termen niet veranderd en dat leest toch wel raar al die engelse namen dan. In Nederland is er wel aandacht aan besteed aan de termen enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |