[edit]Voor de filmfanaten onder ons: het TV-broertje van dit topic: Harry Potter 4: The Goblet of Fire (al zal het nog wel even duren voor HBP op het witte doek verschijnt)quote:We weten al dat Voldemort veel voorbereidingen had genomen tegen de dood. Hagrid zei in deel 1, geloof ik, dat hij niet meer zeker wist of Voldemort nog wel genoeg mens was om dood te gaan.
Het antwoord op de vraag waarom Voldemort niet doodging tijdens de nacht bij de Potters, is dus al gegeven, maar blijkbaar moeten we ons nog steeds afvragen waarom Voldemort niet doodging de betreffende nacht. In mijn ogen zit er dus meer achter.
Kan dat nu al??quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:20 schreef Mikkie het volgende:
Het boek heb ik in elk geval een tijdje terug al gepre-ordered bij Bol.com... nu maar hopen dat ze ook netjes op de goede dag leveren.
Maar heb er al zin in!
Dat is een redelijk bedrag. Hoe kom je aan die kortingscode?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je 'm bij Bol besteld kun je een kortingscode gebruiken, daarmee kwam ik uit op 17,90. Dat is in elk geval goedkoper dan de 25 euro die ik voor deel 5 heb betaald in Utrecht
Sorry, heb hem zelf al gebruikt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je die ook ff hier neer dumpt kan ik misschien ook nog ergens iets besparen
die deur is al een paar keer open geweest hier kun je alles vinden wat op de site staat/stondquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:17 schreef Apoc2003 het volgende:
en wanneer gaat die deur open ?
1 | CM2303GB |
hij is maar geldig tot 31 maart, dus je moet wel snel zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:05 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb het getest, en hij werkt inderdaad, al heb ik nog niks besteld. Maar die code moet ik bewaren voor de volgende keer
Kijk eens op dreuzels.com, onder het knopje J.K.Rowling.com. info!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:17 schreef Apoc2003 het volgende:
Rowling heeft inderdaad een mooie site .. heeft iemand al het speciale bonusmateriaal al gevonden ?? ik nog maar 2![]()
en wanneer gaat die deur open ?
ja vind ik ook.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:14 schreef alwaysthebest het volgende:
de Amerikaanse en Engelse covers zijn bekendgemaakt
amerikaanse cover
[afbeelding]
engelse cover kinder editie
[afbeelding]
engelse cober volwassenen editie
[afbeelding]
ik moet zeggen, de nederlandse covers zijn toch wel mooier meestal
Die laatste vind ik wel goed, maar die eerste twee zijn echtquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:14 schreef alwaysthebest het volgende:
de Amerikaanse en Engelse covers zijn bekendgemaakt
amerikaanse cover
[afbeelding]
engelse cover kinder editie
[afbeelding]
engelse cober volwassenen editie
[afbeelding]
ik moet zeggen, de nederlandse covers zijn toch wel mooier meestal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |