quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:45 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb geen idee, maar als madame zo nodig voor twee wil tellen, mag dat van mij hoor
tegen bepaalde voorwaarden
![]()
Er kwam eens nog een vrouwelijk persoon in dit topic en die wilde ook in onze crew. Waar ze gebleven is weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:44 schreef MissMSX het volgende:
Wie is de derde vrouwelijke 170 intalex vrouw waar gekke_sandra het over had eigenlijk?
Misschien kunnen we het iemand op fok vragen bij die avatar-maak-dingesen? Of er een apart topic voor openen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:20 schreef TheSeeker_NL het volgende:
en nu weer ontopic:
wie designed onze nieuwe oordopjes?
waar zijn de verkoop adressen?
welke kostprijs?
RMS-waarde is toch de gemiddelde amplitude ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik produceer muziek dus ik moet ook voorzichtig zijn met mijn oortjes. Ik kan een gehoorbeschadiging me niet permiiteren. Het is uberhaupt al wonderbaarlijk wat oren kunnen hebben aan RMS.
Ey je weet togggggggggggg Naruto de ergste!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:35 schreef TheSeeker_NL het volgende:
noh! h4ze heeft een naruto avatar!![]()
ik heb de vorige ook nog niet gekeken, dus volgende week er even goed voor zittenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:37 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ey je weet togggggggggggg Naruto de ergste!!!!![]()
Deze week jammer genoeg geen episode, maar volgende week een dubbele!
Ik ben al bij aflevering 1 blijven stekenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:39 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
ik heb de vorige ook nog niet gekeken, dus volgende week er even goed voor zitten![]()
Ja ik ga wel ff raggen bij Domquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:38 schreef TheSeeker_NL het volgende:
gaan er nog mensen naar blackout morgen? ik denk dat ik toch ga afhaken... verjaardags feestje enzo....
hehe ach ja, het is ook niet voor iedereen even boeiendquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben al bij aflevering 1 blijven steken
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:07 schreef mrcool het volgende:
Wat is Bong-Ra_Sicksicksick MPH (GxMart MIX) toch een ziekelijk brute track!![]()
vooral als je dan knetters stoned bent, dat je gewoon herrie hoort door de stilte, en dan als iemand gaat praten hem gewoon door de stilte niet horenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:36 schreef Thomas B. het volgende:
Had ik vrijdag ook op een feestje... kwam naar buiten en toen echt zo'n dodelijke stilte alsof de stilte zelf druk staat uit te oefenen op je trommelvlies
Dat heet doofquote:Op zondag 27 maart 2005 00:32 schreef alsem het volgende:
[..]
vooral als je dan knetters stoned bent, dat je gewoon herrie hoort door de stilte, en dan als iemand gaat praten hem gewoon door de stilte niet horen![]()
Vond Dom&Roland eigenlijk best wel flink tegenvallen, hij stond maar een btje over de draaitafels heen te hangen, volgens mij was ie zo stoned als een garnaal. En hij draaide ook eentonig en saaie platen vond ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:26 schreef TheSeeker_NL het volgende:
hoe was blackout?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:00 schreef Praag het volgende:
noisia & black sun empire - untitled (bse recs)
Is dit niet gewoon een beetje de stijl van Dom om eentonig te draaien? Eentonig kan ook erg vet zijn btw, dan vind ik het echt uniek, wat je wel niet kan doen met eentonige nummers!quote:Op zondag 27 maart 2005 01:14 schreef Junglist4Real het volgende:
[..]
En hij draaide ook eentonig en saaie platen vond ik.
Zijn hier misschien foto's van?quote:Op zondag 27 maart 2005 01:14 schreef Junglist4Real het volgende:
[..]
hij stond maar een btje over de draaitafels heen te hangen, volgens mij was ie zo stoned als een garnaal.
quote:
iddquote:Op zondag 27 maart 2005 00:32 schreef alsem het volgende:
[..]
vooral als je dan knetters stoned bent, dat je gewoon herrie hoort door de stilte, en dan als iemand gaat praten hem gewoon door de stilte niet horen![]()
Ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:59 schreef gekke_sandra het volgende:
In April Grooverider in Nighttown hè? (29e ofzo?) Wie gaan r?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:59 schreef gekke_sandra het volgende:
In April Grooverider in Nighttown hè? (29e ofzo?) Wie gaan r?
Ik moet de volgende dag weer ouderwetsch op zoek naar vinylquote:
Als dat een zekerheid zou zijn, ben ik er zeker bijquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:48 schreef Rock-shocker het volgende:
Als die nou zijn plaatjes uit het '96-'99 tijdperk zou draaien
Dat klinkt toch ook wel interessant.... Wat voor hiphopacts komen er op Samplism? Of wat is Samplism uberhauptquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ga de dag erna naar Samplism hier in Eindhoven op het Lichtplein. De hele dag hip-hoppen en afsluiten met Pan en Nymfo
Vanmiddag nog niet in ieder geval:-Dquote:Op maandag 4 april 2005 17:34 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ja ik moet nog een kaartje halen, hopen dat ie nog niet is uitverkocht.
ok danquote:Op maandag 4 april 2005 18:41 schreef Junglist4Real het volgende:
[..]
Vanmiddag nog niet in ieder geval:-D
Ja! Ik zag een aanplakbiljet in Utrecht hangen! Ik wil er echt wel heen! De 9e zijn er ook overal toffe feesten, techno en drum 'n bass. Prspct toch ook, in Nighttown?!quote:Op maandag 4 april 2005 17:16 schreef Junglist4Real het volgende:
Iemand naar Roni Size, NuTone & Logistics vrijdag @ Tivoli?
Ja! Dordrecht zuigt big time! Ook niet naartoe gaan dus!quote:Op maandag 4 april 2005 22:12 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ben nog nooooooooit in de bibelot geweest. Dordrecht 'toch?
nah reken er maar niet op
Lekkere mix joeri, Bad Company - The Ninequote:Op maandag 4 april 2005 18:42 schreef Flavour het volgende:
http://www.utregmassive.nl/forum/index.php?topic=1912.0
voor de liefhebbers
Owh, als 't daar is ga ik wel ff kijken denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2005 02:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja! Dordrecht zuigt big time! Ook niet naartoe gaan dus!
edit: alleen de popcentrale dan als phreaky professor optreedt
15 april in Bibelot. Phreaky, Josh Hill en Cootjequote:Op maandag 4 april 2005 20:25 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik kreeg trouwens weer een flyer van een jongen uit mn klas en dit keer moest ik per se komen, omdat hij de host is. Het is 14 Mei pas. Phreaky Professor gaat, zie ik, aangezien hij draait.
Nog meer mensen die gaan? Ik ben er zeker wel te vinden, want ik heb het belooft.
Wil jij twee plaatsen op de gastenlijst voor 15 april bemachtigen, mail dan je contact gegevens naar emko@reload.nlquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:30 schreef Flavour het volgende:
Op www.reload.nl kan je kaartjes winnen voor Dungeons & DJs
pfffquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:18 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Wil jij twee plaatsen op de gastenlijst voor 15 april bemachtigen, mail dan je contact gegevens naar emko@reload.nl
welke "contact" gegevens willen ze precies hebben? en waar wordt het voor gebruikt? spam?
true true, maar normaal gesproken staat er wel bij waarvoor de gegevens worden gebruikt enzo...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
pfff
tuurlijk niet.... ze moeten toch weten waar ze die kaarten naartoe kunnen sturen.
Mja, het is maar een tijdschrift... en een goed tijdschrijft trouwens btwquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:32 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
true true, maar normaal gesproken staat er wel bij waarvoor de gegevens worden gebruikt enzo...
vind 't gewoon beetje vaag om alleen wat gegevens te sturen
ok dan ga ik er voor!quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mja, het is maar een tijdschrift... en een goed tijdschrijft trouwens btw
Staan altijd leuke stukken in over snow- en skateboarden enzo... hun vertrouw ik wel.
Ik heb m'n naam en telefoonnummer gegeven. Als ik gewonnen heb bellen ze maarquote:
Yay!quote:Op maandag 4 april 2005 20:25 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik kreeg trouwens weer een flyer van een jongen uit mn klas en dit keer moest ik per se komen, omdat hij de host is. Het is 14 Mei pas. Phreaky Professor gaat, zie ik, aangezien hij draait.
Nog meer mensen die gaan? Ik ben er zeker wel te vinden, want ik heb het belooft.
Het wordt nog druk!quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, als 't daar is ga ik wel ff kijken denk ik
Zo dan, daar zal een vriend van mij graag heen willen!quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:35 schreef reem het volgende:
fckn wckd* 16 april met John B + Exile (live)
Iedereen die een ticket voor fw* wil (en van buiten tilburg komt) opgelet:
*mail je naam/adres/telefoonnummer naar traces@home.nl
*vermeld hoeveel kaartjes je wilt hebben.
*ik mail je zsm de rekeninggegevens.
*jij maakt het geld over
DOE JE DIT ALLES VOOR 10 APRIL - DAN KRIJG JIJ DE KAARTJES THUISGESTUURD. BEN JE TE LAAT - DAN NIET. DE DEADLINE WORDT STRIKT AANGEHOUDEN!
Black sun empire!quote:Op woensdag 6 april 2005 11:08 schreef phreaky_professor het volgende:
Yay!Zit jij bij Ilker in de klas?
Over Bibelot trouwens: er wordt stevig aan de weg getimmerd.
6 mei: Suwu3
15 april: Black Sun Empire.
Kheb me meteen maar even geregistreerdquote:Op maandag 4 april 2005 18:42 schreef Flavour het volgende:
http://www.utregmassive.nl/forum/index.php?topic=1912.0
voor de liefhebbers
uhhh is BSE dan zo speciaal ? of ben je een groupie van BSE?quote:
Tja, afgeladen hoeft het voor mij niet te zijn. Met 300-350 man is het lekker, alles meer dan dat is te druk voor mij. En de laatste afleveringen is het gemiddelde ongeveer 200-240, dus gaat duidelijk de goede kant op. (als er niet te moeilijk wordt gedaan over de minimum leeftijd!)quote:Op woensdag 6 april 2005 13:44 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Black sun empire!Woow!
Maar dan nog zal het niet afgeladen zijn daar..
llker? Ik zit bij Sadra in de klas. Logosamphia ofzo!
Van alles! Maar hij is de host die avond dat jij optreedtquote:Op woensdag 6 april 2005 14:08 schreef phreaky_professor het volgende:
Ilker is de man achter 078productions, die het organiseert. Blijkbaar heb ik hem verkeerd begrepen. Never mind.Wat draait Logosamphia eigenlijk? Rustig, hard, wobble?
Ik vind ze wel koel.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:03 schreef TheSeeker_NL het volgende:
uhhh is BSE dan zo speciaal ? of ben je een groupie van BSE?
of ben je gewoon enthousiast zonder reden?
gimme info.![]()
Ja, maar ik heb geen idee wat de rest van de DJs draait die avond. Als hij zelf alleen wobble zou draaien, dan had ik een idee wat voor soort avond het wordt. Nu moet ik dus maar gokken. Nou, dan ga ik voor lekker stevig!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:26 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Van alles! Maar hij is de host die avond dat jij optreedt
idd... well ik ga het hem wel eventjes vragen, morgen zie ik hem weer.quote:
Arrakis is wat mij betreft het best wat ik ze de laatste jaren heb horen uitbrengen, goeie plaatquote:Op woensdag 6 april 2005 16:53 schreef WeirdMicky het volgende:
BSE is heerlijk, heb veel platen van ze. Veruit de beste producers van NL
Die climax na pakweg 2 minuten is echt gruwelijk. Daarnaast is the Sun altijd lekker...de eerste plaat die ik had gekocht. Kende ze toen nog niet eensquote:Op woensdag 6 april 2005 16:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Arrakis is wat mij betreft het best wat ik ze de laatste jaren heb horen uitbrengen, goeie plaat![]()
Sadraquote:Op woensdag 6 april 2005 13:44 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Black sun empire!Woow!
Maar dan nog zal het niet afgeladen zijn daar..
llker? Ik zit bij Sadra in de klas. Logosamphia ofzo!
BSE is 17 juni pas als ik het goed heb.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:08 schreef phreaky_professor het volgende:
[..]
Yay!Zit jij bij Ilker in de klas?
Over Bibelot trouwens: er wordt stevig aan de weg getimmerd.
6 mei: Suwu3
15 april: Black Sun Empire.
Er bestaat anders genoeg goeie vocale dnb!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:21 schreef Thomas B. het volgende:
Imo is drum and bass muziek die uitsluitend uit muziek bestaat en helemaal geen vocals.
Russische vocal DnB, dat is ZWAAR geil!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:45 schreef mrcool het volgende:
[..]
Er bestaat anders genoeg goeie vocale dnb!Met name in de liquid-funk-tunes.
Die vocals verneuken echt dat nummer naar mijn idee...quote:Op woensdag 6 april 2005 19:04 schreef mrcool het volgende:
Logistics_The Trip![]()
![]()
Staat op NHS86: Weapons Of Mass Creation 2 LP Sampler
Nee, juist niet, dit vormt samen een goed geheel zo, maar ja, smaken verschillen!quote:Op woensdag 6 april 2005 19:33 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Die vocals verneuken echt dat nummer naar mijn idee...
Sunchase- Remember me... die remixen zijn vet geil.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:45 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij gaat dat toch meer een beetje de lounge/ambientkant op... of niet?quote:Op woensdag 6 april 2005 18:45 schreef mrcool het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het is gewoon dnb imo! Live kunnen ze het zeker beter instrumentaal laten ja, alleen zijn er ook genoeg hardere trax met vocals die uitermate goed zijn, als voorbeeld haal ik wederom Epiloque VIP van Rawthang aan!quote:Op woensdag 6 april 2005 19:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij gaat dat toch meer een beetje de lounge/ambientkant op... of niet?
iig... gewoon de hardere dnb kunnen ze beetje gewoon intrumentaal laten imo, zeker live.
Don't tell me feat Tiki van Concord Dawn noem ik ook geen ambientplaat.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij gaat dat toch meer een beetje de lounge/ambientkant op... of niet?
iig... gewoon de hardere dnb kunnen ze beetje gewoon intrumentaal laten imo, zeker live.
Dit vind ik wel een erg slechte kutplaat! Gelukkig gaf de flipside me de RMX van Morning Light [door Klute]quote:Op woensdag 6 april 2005 20:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Don't tell me feat Tiki van Concord Dawn noem ik ook geen ambientplaat.
Hehe, smaken verschillen (niet dat het een wereldplaat is).quote:Op woensdag 6 april 2005 20:35 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een erg slechte kutplaat! Gelukkig gaf de flipside me de RMX van Morning Light [door Klute]
Spiral!quote:Op woensdag 6 april 2005 20:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hehe, smaken verschillen (niet dat het een wereldplaat is).
Spiral van Pendulum is toch ook een aardige vocale, of vind je dat ook nix?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |