Ik sta al een tijdje geregd bij sms.ac, wat ik af en toe eens gebruik om te sms'en. Nu is dat ook een soort van halve datingsite, en nu kreeg ik vandaag een of ander sms'je met huppelepup wil je vriendje zijn... ik niet van jou, ergo sterf.
![]()
Serieus, wat moet ik met die teringzooi? Straks kost het me nog geld als ik iets terugstuur om het af te kappen, of misschien juist wel als ik het niet doe... ik ga me daar maar weer uit het bestand halen want hier heb ik geen zin in.
Ook de vele mailtjes van hi5 en tickle tyf ik allemaal weg. Ik heb me in een duister verleden wel eens geregd bij tickle/emode na een link van een vriendin van me om wat van die kneuterige testjes te doen enzo... en die site is uiterst zinloos. Het enige doel is om nog meer mensen aan te melden, en een grote virtuele kneuzenkermis te vormen die de advertenties bekijkt. No way, dus. Maar iedere zoveel dagen wordt ik weer uitgenodigd door bekenden en minder bekenden om me daar aan te melden. Nee, mensen, dat doe ik niet. Ophoeren.
![]()
Uiterst klaagbaak-waardig onderwerp, trouwens. Even mijn irritaties uiten.