abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31678747
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 13:16 schreef GokuSFE het volgende:
Ben gisteren maar weer es begonnen aan NG, zit nu in Ch4, maar man, wat suck ik in deze game. Gaat wel steeds beter gelukkig. Wil em nog wel ff uitspelen voor de 360 komt.
Gewoon doorbikkelen, je krijgt pas na chapter vier de smaak echt te pakken denk! Er komt nog zoveel moois na chapter vier
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:57:38 #52
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_31681218
compleet geupgrade wooden sword is zooooooooooooooooo rielekst alleen true dragon sword is beter. je hebt er wel wat knaken voor nodig
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_31681819
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:57 schreef numero_uno het volgende:
compleet geupgrade wooden sword is zooooooooooooooooo rielekst alleen true dragon sword is beter. je hebt er wel wat knaken voor nodig
wat knaken is zwak uitgedrukt, dat ding volledig upgraden is fucking duur.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:10:00 #54
63302 rockstah
New World Disorder
pi_31683444
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:37 schreef peristilius het volgende:

[..]

wat knaken is zwak uitgedrukt, dat ding volledig upgraden is fucking duur.
In totaal 108.500 essence, inclusief aankoop
pi_31684648
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 13:07 schreef Kiff het volgende:
Alma is op hard behoorlijk afzien als je maar 2 van die grote blauwe flesjes hebt (en verder niets).... ik vraag me af of dit ooit gaat lukken :-)

p.s. gelieve het te melden als NG-Black in de winkels ligt (en in welke), wat ik kan hem nog nergens vinden.... wellicht is de release uitgesteld?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_31694870
Haha, Gamedemon, doe jij even wat moeite joh...
Misschien dat ik voor de sier wel een foto maak van Ninja Gaiden 1 en 2 en 3 en Shadow Warriors voor de Gameboy + Ninja Gaiden 1 en Black voor de xbox zodra hij binnekomt. Ik heb voor het weekend toch geen tijd om te spelen; dus als die ebay-verkoper een beetje meewerkt landt het spel precies zaterdagochtend in de brievenbus.
pi_31695101
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef Gamedemon het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
yeEESSESESS!!
ONTHOOFDINGEN ZIJN MOGELIJK IN NINJA GAIDEN BLACK
Aha, mooi. Spelen zoals het door de makers bedoeld is.
pi_31695859
black is btw gewoon overal te koop hoor, en al die ninja gaidens die je opnoemt zijn te unlocken in black
pi_31696787
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:40 schreef Gamedemon het volgende:
black is btw gewoon overal te koop hoor, en al die ninja gaidens die je opnoemt zijn te unlocken in black
Ninja Gaiden / Shadow Warriors voor de Gameboy is NIET unlockbaar...
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:37:47 #60
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_31696811
in levels heb je van die spawnpoints waar je veel makkelijke tegenstanders tegenkomt van die rioolbeesten enzo daar kan je veel esence binnen halen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_31696815
ah ach, de xbox versies zijn de versies die boeien
pi_31696844
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:37 schreef numero_uno het volgende:
in levels heb je van die spawnpoints waar je veel makkelijke tegenstanders tegenkomt van die rioolbeesten enzo daar kan je veel esence binnen halen
spookvissen, dat gaat het hardst
pi_31727369
maar die spookvissen zitten pas aan het eind van het spel, dus dan heb je er niet meer zoveel aan...

Alma gered op Hard.. (na vanaf begin level 6 opnieuw gespeeld te hebben en dus meer potions etc. in voorraad overgehouden). 't zal nog wel even duren voordat ik hem op Hard uitgespeeld heb denk. Hoewel het wel behoorlijk scheelt dat ik de weg al weet
pi_31759200
hoe zet je ninja gaiden black op easy?
pi_31759423
jimjim
Gewoon doorspelen!

weet niet
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_31760025
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:26 schreef peristilius het volgende:
jimjim
Gewoon doorspelen!
ja maar ik heb een gekneusde vinger, dan is het heel vervelend als je steeds dood gaat
quote:
weet niet
kut.
er zit wel een easy mode in toch? zou wel heel krom zijn als je die eerst moet unlocken
pi_31761364
als je ninja gaiden black hebt kan je em unlocken door een paar keer dood te gaan achter elkaar geloof ik, weet et niet zeker ik doe niet aan mietjes mode
pi_31768529
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:49 schreef Gamedemon het volgende:
als je ninja gaiden black hebt kan je em unlocken door een paar keer dood te gaan achter elkaar geloof ik, weet et niet zeker ik doe niet aan mietjes mode

nee jij als echte bikkel speelt natuurlijk alleen op hard
pi_31768908
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:26 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nee jij als echte bikkel speelt natuurlijk alleen op hard
niet alleen op hard, maar de gezeik op normal is echt niet normaal...
Normal is echt niet moeilijk ofzo, je moet het spel doorhebben en stoppen met button bashen maar combos gaan onthouden dan hak je je zo door het spel heen
pi_31775199
Inderdaad. Ik vind Normal nu vrij simpel en knal er zo doorheen. Op Hard ben ik nu bij level 10
pi_31776385
ja die normal mode zal ik vast en zeker nog wel een keer proberen uit te spelen maar op dit moment kan ik 3 vingers niet echt buigen en dat speelt niet echt lekker
pi_31776686
als je 3 vingers niet kan buigen kan je net zo goed niet spelen, alsof de dokter niet zei dat je rustig aan moest doen.
en kiff met hard ga ik volgende week ofzo aan de slag, kheb de hurricane packs uitgespeeld dus ik weet wat me te wachten staat, tis waarschijnlijk iets makkelijker
pi_31776738
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
als je 3 vingers niet kan buigen kan je net zo goed niet spelen, alsof de dokter niet zei dat je rustig aan moest doen.
ik kan ze 'niet echt' buigen
en anders verveel ik me zo ,maarja ik denk eerlijk gezegd dat ninja gaiden dan ook niet het juiste spel is.
pi_31776757
idd, ga een RTS gamen ofzo op de pc of een Turn based rpg.
Kotor ofzo
pi_31776802
die heb ik niet, Fable wel maar die heb ik al uitgespeeld een paar dagen geleden.
Ik hou het denk ik wel bij Mario bros 3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')