Connectiesquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:31 schreef kanaiken het volgende:
hoe moet je in godsnaam aan zoveel kippen komen?
Mietje.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:27 schreef PAA-053 het volgende:
Als je veel problemen wilt moet je dit doen.....dus alleen doen alsje je examen ghaald hebt
Dat moet je doen tijdens je examen, als je niet geleerd hebt en je wil er onderuit komenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mietje.
Echte mannen mailen overigens een bommelding.
Kijk je teveel What's With Andy?quote:Op maandag 28 februari 2005 14:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
gewoon een paar kippen, dat vermindert de teringzooi aanzienlijk
leuke tip:
8 kippen halen, en ze rugnummers geven met uitwasbaar spul:
1
2
3
5
6
7
8
9
Ik ken wel mensen van wie de oma al zes keer is overleden, bij wijze van spreke, maar dat gaat wel erg ver.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:08 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Dat moet je doen tijdens je examen, als je niet geleerd hebt en je wil er onderuit komen.
Whahahhahaquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:32 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Nijverdal, Willem de Clerqstraat
en PAA-053, we zorgen eerst dat we een diploma hebben
hoe duur is zand?quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:39 schreef Danielson het volgende:
[..]
WhahahhahaDaar heb ik ook op school gezeten ik heb in 2000 examen gedaan
Ik heb toen 19 ton (iets van 16 kub) zwart zand voor de deuren van school gegooit
ohjah? ook een nijverdaller dan?quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:39 schreef Danielson het volgende:
[..]
WhahahhahaDaar heb ik ook op school gezeten ik heb in 2000 examen gedaan
Ik heb toen 19 ton (iets van 16 kub) zwart zand voor de deuren van school gegooit
Kip!quote:
200 scheitenquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:37 schreef barman het volgende:
Kan je niet 200 honden loslaten? Dat is veel stoerder.
quote:Op maandag 28 februari 2005 14:19 schreef Deetch het volgende:
Dat gaat je op een gigantische boete komen te staan. Ten eerste dierenmishandeling, ten tweede huisvredebreuk en ten derde het in gevaar brenegn van je medeleerlingen.
Verder zijn kippen ontzettend goor en zul je achteraf ook nog eens de schoonmaakkosten mogen gaan betalen plus alle schade, ik zou er nog even over nadenken als ik jullie was.
Wat minder schadelijk is en wel net zo lachen is zo'n anti-inbraak rookmachine huren die een hal van 70 m2 in 2 minuten volpompt met rook.
Andy Larkingquote:Op maandag 28 februari 2005 14:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
gewoon een paar kippen, dat vermindert de teringzooi aanzienlijk
leuke tip:
8 kippen halen, en ze rugnummers geven met uitwasbaar spul:
1
2
3
5
6
7
8
9
Boeiuh, een examenstunt die je niet in overleg, tis immers jouw dag en jij tieft sowieso op van de schoolquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:22 schreef luciferist het volgende:
wij mochten geen examenstunt doen, want een hoer van zo'n kinderbeul was overleden en natuurlijk was dat het perfecte excuus
wat kan mij die hoer nou schelen, ik had al voor 70 euro aan spul gehaald
Jij gaat ze na afloop allemaal vangen? En in een heerlijke open ren met stro en een mooie scharrelweide vrij laten voortbestaan? Dan pas hebben die dieren de tijd van hun leven.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:51 schreef yogidrink het volgende:
Haha nu zegt iedereen het is zielig. haha die kippen hebben de tijd van hun leven. Weg uit die leg batterij
En daarna verkopen aan de poelierquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:41 schreef barman het volgende:
[..]
Jij gaat ze na afloop allemaal vangen? En in een heerlijke open ren met stro en een mooie scharrelweide vrij laten voortbestaan? Dan pas hebben die dieren de tijd van hun leven.
Volgens mij mag dat niet eens, maargoed, voor jou is het nu al te laatquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:22 schreef luciferist het volgende:
[..]
dan mocht je geen examen meer doen.. enzo die shit
Spannendquote:Op woensdag 20 april 2005 12:05 schreef MaRySe het volgende:
Wij gaan twisteren op 't schoolplein met de leraren
Ze moeten van te voren ondertekenen of ze wel/niet komen.
En als ze niet komen en ze hebben gezegd dat ze zouden komen,
wordt er een parodie op ze gemaakt door wat jongens die aan cabaret doen.
Leuk joh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |