is er weer een masturbatie-epidemie uitgebroken in het zwembad of zo?quote:Op maandag 28 februari 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf het een extreem mooie lieve zomergevoel liefdekriebel coming of age vriendschapsfilm vinden .........................
Al liggende op de duikplankquote:Op maandag 28 februari 2005 22:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
is er net een masturbatie-epidemie uitgebroken in het zwembad of zo?![]()
heb je la mala educacion ook gezien, ook met jodi bernal of hoeheetie. hij speelt daarin een voormalig koorknaap die wraak neemt op de priesterdiehem als kind...nou ja, je weet wel. de film is van almodovar (draaide vorig jaar kort)quote:
De eerste was slecht, de 2e verschrikkelijk...wat maakt dat de 3e?quote:Op maandag 28 februari 2005 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Mijn god, is d'r al weer een deel 3?!
Coming soon to a Billy near you.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Mijn god, is d'r al weer een deel 3?!
Over de 2e deel ik je mening, over de 1e niet. Ik vond de 1e 10x sexier dan het origineel.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De eerste was slecht, de 2e verschrikkelijk...wat maakt dat de 3e?
La Mala Educacion met Gael Garcia Bernal.... jah, gezien.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
heb je la mala educacion ook gezien, ook met jodi bernal of hoeheetie. hij speelt daarin een voormalig koorknaap die wraak neemt op de priesterdiehem als kind...nou ja, je weet wel. de film is van almodovar (draaide vorig jaar kort)
en ajuu's ghost stoy was net op fok, heel eng.....![]()
ang3l je blijft de enige echte nicht van dit topicquote:Op maandag 28 februari 2005 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over de 2e deel ik je mening, over de 1e niet. Ik vond de 1e 10x sexier dan het origineel.
Ik bedoel.... John Malkovich... who are we kidding here?!
Malkovich vind ik een erg goede acteur..... beha;ve in Le Liason Gangereux.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:24 schreef ajuu het volgende:
[..]
ang3l je blijft de enige echte nicht van dit topic![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over de 2e deel ik je mening, over de 1e niet. Ik vond de 1e 10x sexier dan het origineel.
Ik bedoel.... John Malkovich... who are we kidding here?!
Daar heeft z'n vrouw ook last van.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:32 schreef ajuu het volgende:
rein flip, lekker koppie, maar hij kan niet acteren (hoeft ook niet misschien)
Waarmee bewezen is dat mensen om verschillende redenen een film mooi kunnen vinden. Meestal gaat het me om het verhaal, het spel en de aankleding, maar soms neem ik de acteerprestaties voor lief als de setting van de film goed is.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:33 schreef Ang3l het volgende:
Tuurlijk, een acteur als Philippe haalt het niet bij Malkovich, maar voor mij is punt 1 van de film de "sexiness" die de film uitstraalt, en het verhaal, en daarbij wint voor mij de remake.
En in mijn sexiness-genre staat bovendien Y tu mama tambien en de film Threesome. Beide geven me zwoele zomerkriebels in m'n buik
Nou die bloes mag best uit hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 22:36 schreef ajuu het volgende:
que si que no?
[afbeelding]
jodi bernal got the bloes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |