abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25295513

Ja ik zo van eh... en hij weer zo van eh... en toen heb ik zo van eh.... en hij had geluk want ik had anders eh... en toen deed ie zo van eh..... en toen ik gelijk er boven op van eh.... tsss, want denkt die gast wel.

Zo, nu nog even je knokkeltjes langs een stenen schuurtje halen, kan je vandaag stoer aan je vriendjes vertellen dat je "vet" hebt gevochten en hem "vet" in elkaar hebt geslagen en.........

[ Bericht 1% gewijzigd door Dirkh op 28-02-2005 10:30:47 ]
pi_25295569
Rijd ik vanmorgen over de weg, zit er zo'n irritante scooterrijder op mijn bumper te kleven.
Ik denk laat ik mijn ramen eens schoonmaken... Word het manneke op de scooter toch pist en dwingt me te stoppen. Ik stop, ros hem op zijn smoel en rijd verder.

Heerlijk om zo de week te beginnen...
Huh?
  maandag 28 februari 2005 @ 10:27:53 #53
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_25295574
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:46 schreef JDude het volgende:

[..]

koelvloeistof in het ruitensproeireservoir... sure
zie 't nu ok pas...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_25295844
lol, agressieve jongen, zo maak je de maatschappij beter
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 28 februari 2005 @ 10:50:15 #55
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_25295849
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:03 schreef Imperium het volgende:
ja hoor haha
Ik heb een achteruit op mijn auto zitten .
I'm getting too old for this....
pi_25295880
Kijk maar uit volgende keer rem ik.
Wat ben je toch een uile-ei en een leugenaar!
pi_25295895
Bij deze genomineerd tot kneuzentopic van 2005!!!
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25295927
een brommer
  maandag 28 februari 2005 @ 10:58:11 #59
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25295947
whahahahahaahahaha
don't give me that fucking bullshit
pi_25295995
quote:
Op maandag 28 februari 2005 01:50 schreef Imperium het volgende:
ik rijd met een gangetje over de weg, rijd er een auto voor me en doet zn ramenvloeistof open ofzo en krijg ik allemaal van die teringspetters op mn vizier van mn helm, nou aangezien mn brommer wel wat power heeft ben ik em achterna gereden en heb em een beuk verkocht.. was een klein kut ventje die vond dat ik te snel ging (omdat ik em volgens hem stond te douwen.. ja moet je maar opschieten met je graf suzuki alto!.. ik reed gewoon met 't verkeer mee.. gast was van een jaar of 25 schat ik.. gaat ie helemaal flippen ik wou em echt verrot trappen maarja.. moest werken.. anders was zn auto kapot...

zulke mensen zijn levensgevaarlijk.. stel je voor je krijgt die koeltroep in je ogen...
3 Punten:
- Als jij ruitenwisservloeistof op je vizier krijgt tijdens het rijden, ben je wel degelijk aan het 'douwen' en heb je dus te weinig afstand!
- Het is geen koeltroep, als je dat in het ruitenwisservloeistof reservoir gooit dan krijg je echt nooit schone ramen. (Been there, done that)
- Misschien was hij wel heel aardig en vond dat je een te vies vizier had, heeft hij ff mee geholpen met schoonmaken!
  maandag 28 februari 2005 @ 11:02:11 #61
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_25296005
lol leuk topic
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  maandag 28 februari 2005 @ 11:36:47 #62
112364 Mahonusje
Etterende gleufjes
pi_25296514
indd... erachter aan gaan is de enige optie. Een beuk voor zn grafkop in zn stinkende verwijfde Alto.
hmm lekker..
pi_25296557
Voor kutkopjes als TS heb ik dus een ijzeren staaf naast me liggen.............. Bij mij was zijn kop er af gegaan. En klemrijden kan ie trouwens wel vergeten, ik douw in zo'n geval gewoon door, en dan spring ik uit mijn auto om hem te rossen.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25296568
kerel serieus, hoe stop je zo simpel een auto met je brommer? als ie 1.60 is en niet zo groot zal ie ook niet zo dom zijn om snel even te stoppen om jou eens een flink lesje te leren.

kortom: gelul, en je bent niet cool
pi_25296834
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:40 schreef DiviNe- het volgende:
kerel serieus, hoe stop je zo simpel een auto met je brommer? als ie 1.60 is en niet zo groot zal ie ook niet zo dom zijn om snel even te stoppen om jou eens een flink lesje te leren.

kortom: gelul, en je bent niet cool
Pas maar op hoor, hij slaat je zo in elkaar
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_25296904
Ik zie het al voor voor me, op de brommert, hevig in de achtervolging, wild claxonnerend. Sneu.
War. War never changes.
  maandag 28 februari 2005 @ 13:56:39 #67
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_25298479
quote:
Op maandag 28 februari 2005 12:02 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik zie het al voor voor me, op de brommert, hevig in de achtervolging, wild claxonnerend. Sneu.
*piep piep piep* brommer-tuutertjepas maar op vuile bormmer-treiteraar, ik zal je eens in elkaar meppen

Tss, triest ventje! Hád er maar koelvloeistof in gezeten, je verdient het, sukkeltje! Je verpest het echt voor andere mensen (lee; brommer rijders) weet je dat?

ik bedoel natuurlijk de TS hé, niet Flits...
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 28 februari 2005 @ 14:04:32 #68
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25298600
hier zit een filmscenario in
Bij tijd en wijle aanwezig...
  maandag 28 februari 2005 @ 14:06:18 #69
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_25298633
ja, zo'n "leuke" nederlandse B-film
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 28 februari 2005 @ 14:11:19 #70
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_25298708
als je een beetje stoere brommerrijder bent, pulk je er gewoone en tear off vanaf en je hebt weer goed zicht...n'est ce pas??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  maandag 28 februari 2005 @ 14:13:04 #71
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_25298734
quote:
ik rijd met een gangetje over de weg, rijd er een auto voor me en doet zn ramenvloeistof open ofzo en krijg ik allemaal van die teringspetters op mn vizier van mn helm, nou aangezien mn brommer wel wat power heeft ben ik em achterna gereden en heb em een beuk verkocht.. was een klein kut ventje die vond dat ik te snel ging (omdat ik em volgens hem stond te douwen.. ja moet je maar opschieten met je graf suzuki alto!.. ik reed gewoon met 't verkeer mee.. gast was van een jaar of 25 schat ik.. gaat ie helemaal flippen ik wou em echt verrot trappen maarja.. moest werken.. anders was zn auto kapot...

zulke mensen zijn levensgevaarlijk.. stel je voor je krijgt die koeltroep in je ogen...
Wat een stumpertje... Zo had ik er laatst ook een op mijn bumper zitten. Zonder helm en met annie achterop. Gastje zat continu 1 meter achter me. De hele tijd toeteren en middelvingertjes...
Toen heb ik er ff de handrem opgetrokken.. KETS!! Vol met zijn neus op mijn achteruit en het vriendinnetje lag op de grond. Heb ik geluk dak er nog van die flinke metalen bumpers op mijn Vitara heb zitten... Uitgestapt, samen met een autorijdende collega dat manneke de huid volgescholden en op het hart gedrukt dat ie afstand moet bewaren.... En vrolijk aangereden...
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
  maandag 28 februari 2005 @ 14:23:17 #72
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25298878
quote:
Op maandag 28 februari 2005 14:13 schreef Zeverzak het volgende:
Zonder helm en met annie achterop.
Anita was het toch?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_25303435
Als je mij een beuk had verkocht had ik over je heen gereden niemand komt aan mijn auto! Komt nog bij dat ik een hekel heb aan die tupperware bakken op 2 kruiwagen wielen ...

Waar je al niet moeilijk over kan doen ruitensproeiervloeistof ... jezus ...

Trouwens je verhaal klopt niet .... er staat "brommer" en "snel" in 1 zin dat klopt niet Zelfs een ALto gaat sneller dan jou mobiele brooddoos.
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_25303499
quote:
gast was van een jaar of 25 schat ik.. gaat ie helemaal flippen ik wou em echt verrot trappen maarja.. moest werken.. anders was zn auto kapot...

Ik ben 23 en als je dat bij mij had gedaan dan moest je moeder je identificeren terwijl de bumper van mijn suzuki alto nog in je voorhoofd zat.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 01:32:04 #75
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_25306351
En daarbij, op zo'n opgevoerde fiets hoor je een helm op je bakkes te hebben. Dus niet komen zeiken over vloeistof in je ogen
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')