zie 't nu ok pas...quote:Op maandag 28 februari 2005 09:46 schreef JDude het volgende:
[..]
koelvloeistof in het ruitensproeireservoir... sure
3 Punten:quote:Op maandag 28 februari 2005 01:50 schreef Imperium het volgende:
ik rijd met een gangetje over de weg, rijd er een auto voor me en doet zn ramenvloeistof open ofzo en krijg ik allemaal van die teringspetters op mn vizier van mn helm, nou aangezien mn brommer wel wat power heeft ben ik em achterna gereden en heb em een beuk verkocht.. was een klein kut ventje die vond dat ik te snel ging (omdat ik em volgens hem stond te douwen.. ja moet je maar opschieten met je graf suzuki alto!.. ik reed gewoon met 't verkeer mee.. gast was van een jaar of 25 schat ik.. gaat ie helemaal flippen ik wou em echt verrot trappen maarja.. moest werken.. anders was zn auto kapot...
zulke mensen zijn levensgevaarlijk.. stel je voor je krijgt die koeltroep in je ogen...
Pas maar op hoor, hij slaat je zo in elkaarquote:Op maandag 28 februari 2005 11:40 schreef DiviNe- het volgende:
kerel serieus, hoe stop je zo simpel een auto met je brommer? als ie 1.60 is en niet zo groot zal ie ook niet zo dom zijn om snel even te stoppen om jou eens een flink lesje te leren.
kortom: gelul, en je bent niet cool
*piep piep piep* brommer-tuutertjepas maar op vuile bormmer-treiteraar, ik zal je eens in elkaar meppenquote:Op maandag 28 februari 2005 12:02 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik zie het al voor voor me, op de brommert, hevig in de achtervolging, wild claxonnerend. Sneu.
Wat een stumpertje... Zo had ik er laatst ook een op mijn bumper zitten. Zonder helm en met annie achterop. Gastje zat continu 1 meter achter me. De hele tijd toeteren en middelvingertjes...quote:Op maandag 28 februari 2005 01:50 schreef Imperium het volgende:
ik rijd met een gangetje over de weg, rijd er een auto voor me en doet zn ramenvloeistof open ofzo en krijg ik allemaal van die teringspetters op mn vizier van mn helm, nou aangezien mn brommer wel wat power heeft ben ik em achterna gereden en heb em een beuk verkocht.. was een klein kut ventje die vond dat ik te snel ging (omdat ik em volgens hem stond te douwen.. ja moet je maar opschieten met je graf suzuki alto!.. ik reed gewoon met 't verkeer mee.. gast was van een jaar of 25 schat ik.. gaat ie helemaal flippen ik wou em echt verrot trappen maarja.. moest werken.. anders was zn auto kapot...
zulke mensen zijn levensgevaarlijk.. stel je voor je krijgt die koeltroep in je ogen...
Anita was het toch?quote:Op maandag 28 februari 2005 14:13 schreef Zeverzak het volgende:
Zonder helm en met annie achterop.
Ik ben 23 en als je dat bij mij had gedaan dan moest je moeder je identificeren terwijl de bumper van mijn suzuki alto nog in je voorhoofd zat.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:50 schreef Imperium het volgende:
gast was van een jaar of 25 schat ik.. gaat ie helemaal flippen ik wou em echt verrot trappen maarja.. moest werken.. anders was zn auto kapot...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |