abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1786126
en dan bedoel ik dus geen gabber

meer iets in de stijl van madball of biohazard ofzo

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1786137
Rockbitch maakte altijd vet goeie nummers...
pi_1786148
ik kan er niet 1 kiezen... Minor Threat is geniaal. En op dit moment Death by Stereo en American Nightmare.

En Reaching Forward & Mainstrike natuurlijk (Dutch Pride!)

'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
  maandag 1 oktober 2001 @ 11:28:01 #4
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1786152
Kzat zelf te denken aan iets van Ryker's eik..
pi_1786231
De LMK dacht meer aan Gorilla Biscuits, Youth of Today, of Strife, of Snapcase, of Sick Of It All heeft toch aardig wat klassiekers. Zo blijkt wel weer...de keuze is moeilijk...
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  maandag 1 oktober 2001 @ 11:43:12 #6
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_1786243
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 11:22 schreef iroQuai het volgende:
en dan bedoel ik dus geen gabber

meer iets in de stijl van madball of biohazard ofzo

Mmmm, hardcore = hardcore toch? Maar er zijn teveel goede hardcore tracks verschenen om als beste uit de bus te komen... Beste hardcore track is misschien wel "Hard Creation - I will have that power". De plaat die toch een voorbeeld is geweest voor een groot aantal hardcoreproducties van de afgelopen 2 jaar (basslijn, rauw simpel melodietje, lange break met een mooie handjes in de lucht melodie, dan stampen, dan vervolgens weer afbouwen naar het einde toe) Geweldig nummer, geweldige samples...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_1786345
The Prophet - Big Boys Don't Cry
Ruff Ryder - Black Knight
Turbulance 'n terrorist - Six Million Ways To Die

Om er toch maar even een paar échte hardcore nummers te noemen. Kan je zien als irritant , maar ach, de rockers onder ons doen ook altijd of hun neus bloedt als er een hardcorehouse topic wordt geopend en posten daar dus ook vrolijk. Niks tegen rockers trouwens, ik ben ook gedeeltelijk rocker. Mooi he, die combinatie van muziekstijlen.

maandag 1 oktober 2001 @ 12:18:30 #8
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_1786506
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 11:57 schreef TimMer1981 het volgende:

Om er toch maar even een paar échte hardcore nummers te noemen. Kan je zien als irritant , maar ach, de rockers onder ons doen ook altijd of hun neus bloedt als er een hardcorehouse topic wordt geopend en posten daar dus ook vrolijk. Niks tegen rockers trouwens, ik ben ook gedeeltelijk rocker. Mooi he, die combinatie van muziekstijlen.

Idd, btw een goede plaatkeuze. Die Ruff Rider is echt perfect

Enne ff over je sig: Ik heb een onbekende DHT-plaat met dat sample: weet jij of er nog een nummer is met dat sample. Want ik heb volgens mij juist een andere versie wel eens gehoord op feestjes e.d.

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_1786513
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 11:57 schreef TimMer1981 het volgende:

k denk dat jij je meer thuis voelt in dit topic..

en waar slaat dat 'echte hardcore' op.. de nummers in dit topic zijn [ook? ] echte hardcore..

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1786924
Zoek de 10 verschillen:

Hardcore:

Hardcore:

pi_1786936
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 13:08 schreef Love Mae King het volgende:
Zoek de 10 verschillen:

Hardcore:
[afbeelding]
Hardcore:
[afbeelding]

pi_1786950
Zoiets als Decent, today's pain, openhaardcore ?
pi_1787316
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 13:12 schreef Aneurism het volgende:
Zoiets als Decent, today's pain, openhaardcore ?
Ja, maar dan anders...het gaat namelijk over het beste hardcore nummer aller tijden
pi_1787364
DHT ROELEEEEEEEEEEEEEEEERT!
pi_1787372
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 14:18 schreef ikbenveldmuis het volgende:
DHT ROELEEEEEEEEEEEEEEEERT!
Ik mag toch hopen dat je Deathlok Hardcore Team bedoeld en niet Danger Harcore Team...???!!!
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
  maandag 1 oktober 2001 @ 14:21:40 #16
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1787375
Een jaartje of oh, 5,6 geleden maakte de zanger en de drummer van het toen ontbonden CroMags samen met de gitarist van Biohazard, Bobby Gimbell onder de naam "White Devil" een 5 track cd.

Als je echt goede hard-core wil horen raad ik je aan deze cd aan te schaffen. En dan voornamelijk het nummer 'my life'
of Fire Burn.

Ik zag ze destijds 'toevallig' live in de Baroeg en ik moet zeggen: uit me dak!!

Nou doe je het weer!
pi_1787394
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 13:08 schreef Love Mae King het volgende:
Zoek de 10 verschillen:

Hardcore:
[afbeelding]
Hardcore:
[afbeelding]

pi_1787397
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 14:21 schreef JooB het volgende:
Een jaartje of oh, 5,6 geleden maakte de zanger en de drummer van het toen ontbonden CroMags samen met de gitarist van Biohazard, Bobby Gimbell onder de naam "White Devil" een 5 track cd.

Als je echt goede hard-core wil horen raad ik je aan deze cd aan te schaffen. En dan voornamelijk het nummer 'my life'
of Fire Burn.

Ik zag ze destijds 'toevallig' live in de Baroeg en ik moet zeggen: uit me dak!!

heb die band toen op DOA gezien... is idd best aardig, naar imo zeker niet de beste hc-song
pi_1788602
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 14:21 schreef Phydomir het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat je Deathlok Hardcore Team bedoeld en niet Danger Harcore Team...???!!!

DANGER HARDCORE TEAM ROELSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
  maandag 1 oktober 2001 @ 17:13:23 #20
11767 Locke
Psychonaut
pi_1788683
Kheb nie echt een fav hardcore nummer maar ik luister wel heel veel Raised Fist laaste tijd .
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
pi_1789075
Dat hardcore is alleen maar gezeik, gezwam over idealen etc en hoe slecht het leven wel niet is... Tja... daarnaast is het muzikaal gezien zo slecht als dikke stront wat je door een rietje hoort komen...
pi_1789130
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 18:06 schreef Aneurism het volgende:
Dat hardcore is alleen maar gezeik, gezwam over idealen etc en hoe slecht het leven wel niet is... Tja... daarnaast is het muzikaal gezien zo slecht als dikke stront wat je door een rietje hoort komen...
Beetje zoals jouw posts eigenlijk?
pi_1789141
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 18:12 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Beetje zoals jouw posts eigenlijk?

Nou ik kreeg meet een LMK gevoel bij wat ik zojuist had neergezet.. Je weet wel... vol geblaat maar eigenlijk komt er niets meer dan schijt uit je smoel... sorry... ik voel wat...
pi_1789197
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 18:13 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Nou ik kreeg meet een LMK gevoel bij wat ik zojuist had neergezet.. Je weet wel... vol geblaat maar eigenlijk komt er niets meer dan schijt uit je smoel... sorry... ik voel wat...

Kijk, daar heb je het al: alleen maar gezeik, maar taaltechnisch is het allebehalve een hoogstandje.

Zo, en nu weer on-topic:
Minor Thread heeft ook wel wat leuke nummertjes natuurlijk...

pi_1789232
*proest*
Weet je wat we vroeger hadden met sinterklaas?
We hadden van die hele mooie kadeautjes die als je ze openmaakte er geen hol in zat, ik kreeg even een dejavu gevoel... sorry...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')