meer iets in de stijl van madball of biohazard ofzo
En Reaching Forward & Mainstrike natuurlijk (Dutch Pride!)
quote:Mmmm, hardcore = hardcore toch? Maar er zijn teveel goede hardcore tracks verschenen om als beste uit de bus te komen... Beste hardcore track is misschien wel "Hard Creation - I will have that power". De plaat die toch een voorbeeld is geweest voor een groot aantal hardcoreproducties van de afgelopen 2 jaar (basslijn, rauw simpel melodietje, lange break met een mooie handjes in de lucht melodie, dan stampen, dan vervolgens weer afbouwen naar het einde toe) Geweldig nummer, geweldige samples...
Op maandag 01 oktober 2001 11:22 schreef iroQuai het volgende:
en dan bedoel ik dus geen gabbermeer iets in de stijl van madball of biohazard ofzo
Om er toch maar even een paar échte hardcore nummers te noemen. Kan je zien als irritant
, maar ach, de rockers onder ons doen ook altijd of hun neus bloedt als er een hardcorehouse topic wordt geopend en posten daar dus ook vrolijk.
Niks tegen rockers trouwens, ik ben ook gedeeltelijk rocker. Mooi he, die combinatie van muziekstijlen.
quote:Idd, btw een goede plaatkeuze. Die Ruff Rider is echt perfect
Op maandag 01 oktober 2001 11:57 schreef TimMer1981 het volgende:
The Prophet - Big Boys Don't Cry
Ruff Ryder - Black Knight
Turbulance 'n terrorist - Six Million Ways To DieOm er toch maar even een paar échte hardcore nummers te noemen.
Kan je zien als irritant
, maar ach, de rockers onder ons doen ook altijd of hun neus bloedt als er een hardcorehouse topic wordt geopend en posten daar dus ook vrolijk.
Niks tegen rockers trouwens, ik ben ook gedeeltelijk rocker. Mooi he, die combinatie van muziekstijlen.
Enne ff over je sig: Ik heb een onbekende DHT-plaat met dat sample: weet jij of er nog een nummer is met dat sample. Want ik heb volgens mij juist een andere versie wel eens gehoord op feestjes e.d.
quote:k denk dat jij je meer thuis voelt in dit topic..
Op maandag 01 oktober 2001 11:57 schreef TimMer1981 het volgende:
The Prophet - Big Boys Don't Cry
Ruff Ryder - Black Knight
Turbulance 'n terrorist - Six Million Ways To DieOm er toch maar even een paar échte hardcore nummers te noemen.
Kan je zien als irritant
en waar slaat dat 'echte hardcore' op.. de nummers in dit topic zijn [ook? ] echte hardcore..
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 13:08 schreef Love Mae King het volgende:
Zoek de 10 verschillen:Hardcore:
[afbeelding]
Hardcore:
[afbeelding]
quote:Ja, maar dan anders...het gaat namelijk over het beste hardcore nummer aller tijden
Op maandag 01 oktober 2001 13:12 schreef Aneurism het volgende:
Zoiets als Decent, today's pain, openhaardcore ?
quote:Ik mag toch hopen dat je Deathlok Hardcore Team bedoeld en niet Danger Harcore Team...???!!!
Op maandag 01 oktober 2001 14:18 schreef ikbenveldmuis het volgende:
DHT ROELEEEEEEEEEEEEEEEERT!
Als je echt goede hard-core wil horen raad ik je aan deze cd aan te schaffen. En dan voornamelijk het nummer 'my life'
of Fire Burn.
Ik zag ze destijds 'toevallig' live in de Baroeg en ik moet zeggen: uit me dak!!
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 13:08 schreef Love Mae King het volgende:
Zoek de 10 verschillen:Hardcore:
[afbeelding]
Hardcore:
[afbeelding]
quote:heb die band toen op DOA gezien... is idd best aardig, naar imo zeker niet de beste hc-song
Op maandag 01 oktober 2001 14:21 schreef JooB het volgende:
Een jaartje of oh, 5,6 geleden maakte de zanger en de drummer van het toen ontbonden CroMags samen met de gitarist van Biohazard, Bobby Gimbell onder de naam "White Devil" een 5 track cd.Als je echt goede hard-core wil horen raad ik je aan deze cd aan te schaffen. En dan voornamelijk het nummer 'my life'
of Fire Burn.Ik zag ze destijds 'toevallig' live in de Baroeg en ik moet zeggen: uit me dak!!
quote:DANGER HARDCORE TEAM ROELSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Op maandag 01 oktober 2001 14:21 schreef Phydomir het volgende:[..]
Ik mag toch hopen dat je Deathlok Hardcore Team bedoeld en niet Danger Harcore Team...???!!!
quote:Beetje zoals jouw posts eigenlijk?
Op maandag 01 oktober 2001 18:06 schreef Aneurism het volgende:
Dat hardcore is alleen maar gezeik, gezwam over idealen etc en hoe slecht het leven wel niet is... Tja... daarnaast is het muzikaal gezien zo slecht als dikke stront wat je door een rietje hoort komen...
quote:Nou ik kreeg meet een LMK gevoel bij wat ik zojuist had neergezet.. Je weet wel... vol geblaat maar eigenlijk komt er niets meer dan schijt uit je smoel... sorry... ik voel wat...
Op maandag 01 oktober 2001 18:12 schreef Love Mae King het volgende:[..]
Beetje zoals jouw posts eigenlijk?
quote:Kijk, daar heb je het al: alleen maar gezeik, maar taaltechnisch is het allebehalve een hoogstandje.
Op maandag 01 oktober 2001 18:13 schreef Aneurism het volgende:[..]
Nou ik kreeg meet een LMK gevoel bij wat ik zojuist had neergezet.. Je weet wel... vol geblaat maar eigenlijk komt er niets meer dan schijt uit je smoel... sorry... ik voel wat...
Zo, en nu weer on-topic:
Minor Thread heeft ook wel wat leuke nummertjes natuurlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |