Of schromelijke zelfoverschatting waar het de lengte van zijn achterpoten betreft.haantjesgedrag zeg maar, maar dan andersquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:54 schreef CompuMess het volgende:
Hij was in ieder geval wel een beetje kippig, gezien z'n enorme onderschatting van de sneeuwdikte...![]()
Wanneer kom je terug uit Egypte dan?quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:35 schreef pea4fun het volgende:
Hoi allemaal,
hier heeft het wat gefloezeld, maar het wordt niet wit.
Hier ook. Maar ook wat minder leuke sneeuwquote:
Ik krijg er een beetje van die Jan-De-Boevrie-associaties van.Je weet wel, die van die witte stroomquote:
Sorry!! Ik had ze al zo klein gemaakt, maar goed consider it done!quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:28 schreef Bowiefan het volgende:
@whoooohaa: graag foto's resizen
Ah....De Horizon mag dus alvast ingepakt wordenquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:19 schreef pea4fun het volgende:
Hoi,
Ik kwam even mededelen dat we voor de modellenmeet ons eerste model hebben, zie sig![]()
Nog veeeeel te dik. Van mij mag het morgen +20 graden Celsius zijn..quote:
en dan te denken dat die in datzelfde topique niet zo enthousiast reageerde op de door mij geplaatste portretjesquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:19 schreef pea4fun het volgende:
Hoi,
Ik kwam even mededelen dat we voor de modellenmeet ons eerste model hebben, zie sig![]()
Wordt overigens ook niet echt vroeg, ik bevind me momenteel nog in de Domstad alwaar nu ook een grote witwasoperatie aan de gang lijkt.quote:
quote:
Het is natuurlijk maar wie hem op de foto zetquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:36 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
en dan te denken dat die in datzelfde topique niet zo enthousiast reageerde op de door mij geplaatste portretjes
Het is nog veel in vergelijk met wat we hier hebben (nee shark, niet in Egypte) zelfs niet een miezerig laagje rijp op de takken....quote:
en volgens mij krijgen jullie nog meer, en hebben we in Friesland het ergste gehad.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:24 schreef Rewimo het volgende:
Zelfde plek, zelfde liniaal als vanmorgen:
gaat lekker daar!quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:24 schreef Rewimo het volgende:
Zelfde plek, zelfde liniaal als vanmorgen:
We krijgen waarschijnlijk nog watquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:40 schreef stil het volgende:
[..]
en volgens mij krijgen jullie nog meer, en hebben we in Friesland het ergste gehad.
Takje 3quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:57 schreef Borelius het volgende:
Hoi Bowie, prachtige sneeuwpop in Bataviastad!
En dank aan degenen die de sneeuwfoto's waardeerden! Mochten jullie nog meer willen zien en in een ander kader:
Meer sneeuw-foto's uit Hoorn
Neem dan ook een echte baanquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:10 schreef Ouwesok het volgende:
Ik heb net een slordige tachtig kilometer autogereden.
Ze mogen wat mij betreft die sneeuw wel weer uitzetten
Ik een hele tijd zitten denken wat jij bedoeld.... snap het eindelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:22 schreef beertje_ het volgende:
K'heb gisteren hier nog wel ff gelezen Bowie, k'weet eigenlijk niet meer wat ik gedaan heb
liever nietquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:10 schreef Ouwesok het volgende:
Ze mogen wat mij betreft die sneeuw wel weer uitzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |