Zijn daar ook foto's vanquote:Op maandag 28 februari 2005 00:42 schreef Bowiefan het volgende:
hemd, koltrui, fleeceschipperstrui, fleece vest, joggingbroek, spijkerbroek, wandelsokken, bergschoenen en om het geheel af te maken: handschoenen, shawl en muts
Hoe bedoel je...koukleumquote:Op maandag 28 februari 2005 00:42 schreef Bowiefan het volgende:
hemd, koltrui, fleeceschipperstrui, fleece vest, joggingbroek, spijkerbroek, wandelsokken, bergschoenen en om het geheel af te maken: handschoenen, shawl en muts
Ah...komop zeg. Je schopte je zusjes om 21.00 uur al naar bed liep je te verkondigen. Niet zo aanstellen hoorquote:
Hoiquote:Op maandag 28 februari 2005 08:44 schreef Oceanonix het volgende:goedemorgen allemaal
Zit hier op het werk met een stapel zakdoeken, een potje thee.
Straks nog ff langs de drogist voor een fles hoestdrank.![]()
Ben eerder bang voor bronchitis. Het goede nieuws ik weet nu wel waar de toppen van mijn longen zitten.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2005 09:32 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Ben eerder bang voor bronchitis. Het goede nieuws ik weet nu wel waar de toppen van mijn longen zitten.![]()
Bij de slijter hebben ze van die handige literflessenquote:Op maandag 28 februari 2005 08:44 schreef Oceanonix het volgende:
Straks nog ff langs de drogist voor een fles hoestdrank.![]()
't Is echt bronchitisweer ja puffers onder handbereik heeft liggenquote:Op maandag 28 februari 2005 09:32 schreef Oceanonix het volgende:
Ben eerder bang voor bronchitis. Het goede nieuws ik weet nu wel waar de toppen van mijn longen zitten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |