Vermoed sterk het laatste, en zo niet kan je het ook gebruikten.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:54 schreef Spindizzy het volgende:
Ik moet voor een muffinrecept vanillepoeder hebben. Bestaat dat? Of is het gewoon een slechte vertaling en bedoelen ze vanillesuiker?
Volgens mij heb je ook van die zakjes vanillepoeder.... gewoon bij de appie, nog nooit gebruiktquote:Op maandag 7 maart 2005 11:59 schreef Spindizzy het volgende:
Ik zal eens loeren welke van de twee ik in de kast heb liggenAnders neem ik wel gewoon echte vanillestokjes mee. Kun je ook niet fout mee gaan. Bedankt
blegh champignonsquote:Op maandag 7 maart 2005 13:36 schreef karper het volgende:
heb net champignons met toast gegeten wat is dat toch lekker simpel!
Aardappelpuree mengen met soezenbeslag (ik meen dat de verhoudingen waren 150g bloem, 100g boter en 50cl water) en dan in kleine hoopjes onder de gril. Krijg je een soort pommes duchesse van, maar dan veel lekkerder en niet gefrituurdquote:Op maandag 7 maart 2005 15:25 schreef Chielus het volgende:
Iemand nog een ideetje wat ik vanavond kan maken bij Fricandeau gevuld met appel/rozijnen chutnea.
ben een beetje inspiratieloos
Hmmmmmmm, dat maakte 1 kok bij ons ook wel eens, maar dan met ham en champignons, en een soort van viskruiden...quote:Op maandag 7 maart 2005 13:36 schreef karper het volgende:
heb net champignons met toast gegeten wat is dat toch lekker simpel!
Custard jaquote:Op maandag 7 maart 2005 19:42 schreef rvrb het volgende:
Vanillepoeder... dat is dat poeder wat je gebruikt als je vanillepudding maakt...
(noemen julie dat custard in Nederland?)
Ja maar dan is ie altijd al gekruid en ik wil hem zelf kruidenquote:Op maandag 7 maart 2005 22:47 schreef Oblivion het volgende:
Je kan zelfs al een kip in een braadzak kopen.![]()
Tipquote:Op maandag 7 maart 2005 22:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja maar dan is ie altijd al gekruid en ik wil hem zelf kruiden
quote:Op maandag 7 maart 2005 22:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tip
Doe de kip in een plastic zak, en doe er je kruiden bij,
Plastic zak dicht doen en vol met lucht blazen.
Schudden
Resultaat is een egaal gekruide kip, van binnen en van buiten.
Hoe lang moet zo'n braadstuk dan in de oven?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan er ook braadstukken in klaarmaken, dus niet alleen kip. Maar dan moet je weer een slager vinden in NL die het niet allemaal in libellehuisvrouwsize stukkies hakt.
Oh dat is één ding wat ik NIET mis aan NL, die dunne karbonaadjes, en die portie stukjes vlees.
Geef mij maar een mooi braadstuk.
Ja, lekker doe maar een witte port slaap ik straks misschien een keer wat beterquote:Op maandag 7 maart 2005 23:15 schreef Oblivion het volgende:
Rukt port aan, en sloeberwijn....
Wie wil?![]()
Zelluf pakken dan...![]()
Dat hangt nogal van het braadstuk afquote:Op maandag 7 maart 2005 23:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe lang moet zo'n braadstuk dan in de oven?
Slaap je zo slecht dan?quote:Op maandag 7 maart 2005 23:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, lekker doe maar een witte port slaap ik straks misschien een keer wat beter
Slaap idd niet erg goed de laatste tijdquote:
Ligt aan het vlees, en hoe gaar je het wilt hebben, verder aan de oven (het caloretisch vermogen ervan) en de temperatuur,quote:Op maandag 7 maart 2005 23:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe lang moet zo'n braadstuk dan in de oven?
Heb een hete lucht oven en meer weet ik er niet van.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ligt aan het vlees, en hoe gaar je het wilt hebben, verder aan de oven (het caloretisch vermogen ervan) en de temperatuur,
Oke, dank je. Waar door ik slecht slaap weetik ook alleen die oorzaak is niet zo makelijk weg te nemen.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
Martijn, ik heb geantwoord in het slecht slapen topic.
Dus die moet ik warmer zetten?quote:Op maandag 7 maart 2005 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
Bij een hete lucht oven kan je minder heet stoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |