Kathy Griffin, heeel irritante doos, zat vroeger in suddenly susan met Brooke Shieldsquote:Op maandag 28 februari 2005 01:33 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Dan zit jij dus ook naar E! te kijken, die zenden helaas de oscars zelf niet uit
Hoe heet trouwens die roodharige komiek die steeds in beeld komt daar :S
En voor de mensen die daar een hekel aan hebben: Ik hááááááát trailers!!quote:Op maandag 28 februari 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Voor demensen die een trailer of wat dan ook willen zien:
http://www.apple.com/trailers/wb/million_dollar_baby/
Niet lezen maar wel posten. Knap.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Of je houdt rekening met mensen die daartoe niet in staat zijn...![]()
ohw ik vind haar wel grappig, vooral dat "telefoongesprek" met Clive Owen was erg grappig mits je dan Closer hebt gezien.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:35 schreef robster16 het volgende:
[..]
Kathy Griffin, heeel irritante doos, zat vroeger in suddenly susan met Brooke Shields
Ja, die mensen zijn er ook...quote:Op maandag 28 februari 2005 01:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet lezen maar wel posten. Knap..
Ik niet. Ik vind trailers vaak een klein kunstwerkje opzich, mits goed gedaan natuurlijk. Ik weet nog wel dat ik vroeger meerdere videobanden vol had met alleen maar trailersquote:Op maandag 28 februari 2005 01:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
En voor de mensen die daar een hekel aan hebben: Ik hááááááát trailers!!
Ja, maar dan wel graag nádat ik de film gezien heb.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik niet. Ik vind trailers vaak een klein kunstwerkje opzich, mits goed gedaan natuurlijk. Ik weet nog wel dat ik vroeger meerdere videobanden vol had met alleen maar trailers
Oe, Scarly.quote:Scarlett nu op Pro7 .. nice
Bedankt...quote:Op maandag 28 februari 2005 01:25 schreef robster16 het volgende:
20 minuten te gaan totdat de show begint
1, hij is hetero,quote:Op maandag 28 februari 2005 01:37 schreef Tramhalte het volgende:
Ow god ze hebben die poot van live and cooking als kok bij de oscars. Voor dat dinnee daarna
Die kan blijkbaar hele lekkere toetjes maken in de vorm van wat dan ook. Daarvoor is hij nu dus ook aangenomen daar. Toch wel weer geweldige promotie voor NLquote:Op maandag 28 februari 2005 01:37 schreef Tramhalte het volgende:
Ow god ze hebben die poot van live and cooking als kok bij de oscars. Voor dat dinnee daarna
Terecht overgeslagen vind ikquote:Op maandag 28 februari 2005 01:39 schreef KWAKje het volgende:
thank you
[afbeelding]
troy ook genomineerd?
Oke sorry sorry .quote:Op maandag 28 februari 2005 01:39 schreef robster16 het volgende:
[..]
1, hij is hetero,
2, dat heet homo,
3, hij doet alleen t toetje
![]()
Klopt alleen niet.... zoals ik al schreef op jouw eerdere vraag begint het om half 3quote:
yup, en volgende week laat ie in live and cooking zien hoe! Op zich wel n eer om daar als nederlander bij zo'n event voor gevraagd te worden natuurlijk. Hij zal wel n heel team tot zijn beschikking hebben en van tevoren een heel deel klaar kunnen maken en dan de vriezer in mikken ofzo...quote:Op maandag 28 februari 2005 01:41 schreef Tramhalte het volgende:
[..]
Oke sorry sorry .
![]()
Ja ik hoorde het ook net ja ..hij heb wel erg veel chocolade oscars moeten maken![]()
Jaaaaa.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Nu ook Drew B. in beeld ... hmmm... leuke dame
Daar ben ik al de hele avond naar op zoek maar kan echt niks vindenquote:Op maandag 28 februari 2005 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het moet toch via internet te zien zijn, desnoods illegaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |