Dat is ook mijn verwachting.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:46 schreef Lamon het volgende:
Nog even een paar klachten bij voorbaat.
Jamie Foxx zal best actor wel winnen, ik had liever Don Cheadle gezien.
Kate Winslet zal wel niet winnen, Hilary Swank waarschijnlijk wel. Geen verkeerde keuze, maar toch liever Kate Winslet.
Die moet je ook nemen om de filmsquote:Op maandag 28 februari 2005 00:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
Cinenova zou t kanaal moeten openstellen zonder codering, dan kijken de echte filmfans en blijven er wel wat plakken bij Cinenova. Niemand neemt alleen Cinenova om de oscars.
Klopt zit ik nu ook te kijken, maar het is eigenlijk je zelf lekker maken voor niks.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:49 schreef eborn het volgende:
De red carpet stream op oscar.com doet het nu overigens wel.
En tis gratis.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:49 schreef eborn het volgende:
De red carpet stream op oscar.com doet het nu overigens wel.
idd zou dat haar 2de oscar wordenquote:Op maandag 28 februari 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Als Hilary Swank weer wint, is dat haar tweede oscar al als beste actrice. Dat is niet slecht voor een toch relatief onopvallende actrice.
"Boys don't cry", waarin ze een meisje/jongen speeldequote:Op maandag 28 februari 2005 00:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
idd zou dat haar 2de oscar worden
Voor welke film heeft ze nog meer een oscar gekregen dan?
Ow die heb ik weleens op tv gezien. goeie film!quote:Op maandag 28 februari 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Zal me benieuwen wat ze vanavond draagt trouwens. Hilary wil nog wel eens iets leuks aandoen
[afbeelding]
[..]
"Boys don't cry", waarin ze een meisje/jongen speelde
Oh die film ken ik nietquote:Op maandag 28 februari 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Zal me benieuwen wat ze vanavond draagt trouwens. Hilary wil nog wel eens iets leuks aandoen
[afbeelding]
[..]
Die tieten lijken zo een stuk groter. Doet die Chad Lowe trouwens nog iets bijzonders de laatste tijd?quote:Op maandag 28 februari 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Nee, ze zat wel in Beverly Hills 90210quote:Op maandag 28 februari 2005 00:56 schreef Tramhalte het volgende:
[..]
Ow die heb ik weleens op tv gezien. goeie film!
![]()
Was zij trouwens vroeger niet een van de power rangers ?![]()
Niemand haalt zijn prijs meer op. Oscars nieuwe stijl: de prijzen worden gebracht in de zaal.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:56 schreef MrX1982 het volgende:
Maar met zo'n outfit mag ze vast niet haar prijs komen ophalen
Ja dat zag ik net ook op imdb ... wist ik niet eensquote:Op maandag 28 februari 2005 00:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee, ze zat wel in Beverly Hills 90210
Haar man speelde de vriend van Becca in Life Goes On. Hij had aids.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:57 schreef Stranger het volgende:
Nee, ze zat wel in Beverly Hills 90210
Heb je een cap van die rape-scene?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Zo zag ze eruit in Boys don't cry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |