Dat is 't hele idee van de Fok!Oscarnacht.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Beetje veel sc in dit topic (mijn eigen schuld, had ik het topic maar wat later moeten openen). Misschien kan Gorro of een andere mod straks de sc verwijderen?
Klopt. Het zal niet veel anders worden gedurende de nacht.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is 't hele idee van de Fok!Oscarnacht.
Rene zit bij Noordzee als ik het goed heb.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:34 schreef Stranger het volgende:
Weet iemand welke radiozender ik het beste op kan zetten? Het liefst met zo min mogelijk gezwets van Rene Mioch erdoorheen.
gewoon dichtmikken die handel en om 5 uur de uitslag postenquote:Op maandag 28 februari 2005 00:34 schreef Mike het volgende:
Klopt. Het zal niet veel anders worden gedurende de nacht.
Ik vond het tot nu toe eigenlijk best interessant.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:32 schreef Toad het volgende:
tvp
Dat gesprek op Radio1 is trouwens zwaar
Wat wil je dan in dit soort topics zien?quote:Op maandag 28 februari 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Beetje veel sc in dit topic (mijn eigen schuld, had ik het topic maar wat later moeten openen). Misschien kan Gorro of een andere mod straks de sc verwijderen?
Het is leuk om ervaringen te horen van Nederlanders. Maar ik zal toch wel wat meer live verslag willen horen. Wellicht kan ik dan beter mijn heil gaan zoeken bij Noordzee.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:35 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond het tot nu toe eigenlijk best interessant.
Het kan nooit op tegen beelden, maar ja.
Het begint pas om 3 uur.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:35 schreef MrX1982 het volgende:
Zolang Der Untergang maar een oscar krijgt. De rest geloof ik wel
Is het trouwens al begonnen? Waarom wordt het niet op de Nederlandse tv uitgezonden
Het begint voorlopig nog niet he? De aankomst van de sterren is toch alleen maar leuk als je het kan zien...quote:Op maandag 28 februari 2005 00:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Het is leuk om ervaringen te horen van Nederlanders. Maar ik zal toch wel wat meer live verslag willen horen. Wellicht kan ik dan beter mijn heil gaan zoeken bij Noordzee.Maar die draaien te veel muziek naar mijn mening op dit moment.
Zit wat in ja... ach, het maakt mij ook niet uitquote:Op maandag 28 februari 2005 00:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat wil je dan in dit soort topics zien?
Of moeten we er nog een apart 'wie nachtbraken er mee met de oscars'-topic bijmaken?
Jay-Z in een smokingquote:Op maandag 28 februari 2005 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
Beyonce is al gearriveerd.
[afbeelding]
En de foto van Beyonce dan hierboven? Trouwens waar kan je die actuele foto's vinden?quote:Op maandag 28 februari 2005 00:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Het begint voorlopig nog niet he? De aankomst van de sterren is toch alleen maar leuk als je het kan zien...
Als je een schotel hebt heb je het zeker. Als je digitale tv hebt zou het kunnen.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
Pro 7, geen idee of ik dat hier heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |