Tegen ?quote:
Ow kut , volgende week weer een uitwedstrijd, tegen Levantequote:
Superieur aan alle ploegen in de Primera Division (dus ook aan Real Madrid)quote:Op zondag 8 mei 2005 20:15 schreef F1Bas het volgende:
Barca is suprieur aan Valencia.
Waarom scoort Barcelona ineens niet meer, het had al 0-4 moeten staanquote:Op zondag 8 mei 2005 20:34 schreef Skwish het volgende:
Eto'o had de 3-0 moeten maken...
Dat zeg ik toch niet. Het staat nogsteeds 0-2, maar gelet op het aantal kansen had Barca al 0-4 voor moeten staan.quote:
Dat bedoelde ik niet. Het beeld en deels het geluid viel weg. Ik hoorde nog de commentator zeggen van: Eto'o eto' eto'...!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Het staat nogsteeds 0-2, maar gelet op het aantal kansen had Barca al 0-4 voor moeten staan
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:25 schreef Butra het volgende:
Deco bijna invalide geschopt en Marchena mag alvast gaan douchen.
Carlos heeft echt een schroefje los.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:25 schreef Butra het volgende:
Deco bijna invalide geschopt en Marchena mag alvast gaan douchen.
Die file doet het voor geen meterquote:
Slechte verliezer voor velen, voor sommigen desondanks een held. Kortweg, een hommage aan Barca!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Helguera terecht rood voor een uitermate schandalige overtreding van achter. Donker, donkerrood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |