quote:Een must voor iedereen met kids of een kinderwens
Dit boek biedt een hele andere kijk op 'opvoeding'. Geen tips of adviezen, maar een way of life die begint bij onszelf, zodat we vanuit ons hart contact kunnen maken met onze kinderen en in staat zijn hen te helpen om uit te groeien tot evenwichtige en capabele volwassenen. Welke taak kan belangrijker zijn? De kinderen van vandaag zijn tenslotte de maatschappij van morgen. Echt een aanrader!
Hier staat de complete inleiding: *klik*quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:51 schreef bixister het volgende:
ik ben een heel indrukwekkend boek aan 't lezen dat echt een aanrader is voor mensen die kinderen hebben of eigenlijk nog meer voor mensen die ze nog gaan krijgen: de onschuldige gevangene van Ingeborg Bosch. klinkt misschien wat heftig en het is ook niet echt lichte kost maar wel erg raak en belangrijk denk ik. gaat over het feit dat je kind zo volledig aan jou overgeleverd is, en over de risico's en verantwoordelijkheden die dat met zich meebrengt.
een recensie van bol.com waar ik me wel in kan vinden:
[..]
Nou, dat denk ik nou juist niet. Tuurlijk er zijn er zat die 'maar wat doen' maar er zijn ook echt zat mensen die wel degelijk vanuit een bepaalde visie of wens met hun kind bezig zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:36 schreef Biancavia het volgende:
Mensen doen gewoon allemaal maar wat.
Hulde aan die mensen!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik nou juist niet. Tuurlijk er zijn er zat die 'maar wat doen' maar er zijn ook echt zat mensen die wel degelijk vanuit een bepaalde visie of wens met hun kind bezig zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |