abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25936109
ja, maar dan moet je em niet in de koptelefoonplugindingetje doen maar een kabeltje kopen zodat je em via de achterkant erin kan douwen. heb ik ook. ben alleen wel de naam van het kabeltje vergeten
pi_25937403
zit er bij de 4g 40 gig standaart een dock?
Bram! Boterham!
pi_25937496
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 19:47 schreef lj_lightning het volgende:
zit er bij de 4g 40 gig standaart een dock?
Jep tenminste in Nederland wel bij winkels zoals Dixons en Mediamarkt.
Of.... het kan zijn dat het met de invoering van nieuwe types is veranderd maar ik denk dat ie er wel bij zit.
pi_25941206
Heeft iemand al eens Linux op zijn iPod geprobeerd? ( http://ipodlinux.org ) Dit was 1 van mijn redenen om de iPod Mini te kopen.
pi_25941250
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 23:39 schreef MaRySe het volgende:
Kan ik mn iPod aansluiten op m'n 5.1 geluidsding setje zonder schade? Het ding zit wel in het stopcontact en heeft van die koptelefoonplugdingentjes.
Waar woon je, ik heb een kabeltje dat daarvoor geschikt is over
pi_25941273
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:25 schreef yootje het volgende:
Heeft iemand al eens Linux op zijn iPod geprobeerd? ( http://ipodlinux.org ) Dit was 1 van mijn redenen om de iPod Mini te kopen.
iPod Mini

Ultra-portable hard drive-based mp3 player. NOT SUPPORTED BY IPODLINUX

Owned!
pi_25941739
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:28 schreef tonks het volgende:

[..]

iPod Mini

Ultra-portable hard drive-based mp3 player. NOT SUPPORTED BY IPODLINUX

Owned!

http://ipodlinux.org/4g

Je moet vooruit kijken.
pi_25942948
ik heb net een nieuwe djembe gehaald, dus een Ipod zit er voorlopig niet in.
  zaterdag 2 april 2005 @ 23:20:53 #259
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25943015
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:25 schreef yootje het volgende:
Been there, done that.

Het is ruk. Je hebt er geen flikker aan.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 2 april 2005 @ 23:54:27 #260
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_25943933
jonge, recorden, tetris, plaatjes kijken enzo. is gaaf. jammer dat ik een 4g heb. nog ff wachten.
pi_25948115
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 23:20 schreef nietzman het volgende:

[..]

Been there, done that.

Het is ruk. Je hebt er geen flikker aan.
In theorie ziet het er mooi uit: games, imageviewer, enz. Dingen die voor mij zeker nut hebben/leuk zijn.
  zondag 3 april 2005 @ 11:45:12 #262
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25949350
quote:
Op zondag 3 april 2005 07:25 schreef yootje het volgende:
In theorie ziet het er mooi uit: games, imageviewer, enz. Dingen die voor mij zeker nut hebben/leuk zijn.

Ja, het werkt.

Maar in de praktijk is het vrij nutteloos. Misschien later, als het in staat is fatsoenlijk muziek af te spelen.
Ik ga naar huis.
  zondag 3 april 2005 @ 12:25:39 #263
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_25950034
quote:
Op zondag 3 april 2005 11:45 schreef nietzman het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ja, het werkt.

Maar in de praktijk is het vrij nutteloos. Misschien later, als het in staat is fatsoenlijk muziek af te spelen.
Ah! It's just a ride...
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_25950881
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:27 schreef yootje het volgende:

[..]

Waar koop je zo'n kabeltje?
pi_25950945
Zo, de iPod Mini is binnen, wel eerste generatie, maar voor 176 euro en een netadapter heb ik dat er wel voor over.

Zijn er eigenlijk nog veel problemen met de accu's? Of is dat opgelost met de 4e generatie? (en dus Mini, Photo, U2)
pi_25950987
quote:
Op zondag 3 april 2005 11:45 schreef nietzman het volgende:

[..]
Maar in de praktijk is het vrij nutteloos.
Wat vind je er dan zo nutteloos aan?
pi_25950993
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:04 schreef Erik het volgende:

[..]

Waar koop je zo'n kabeltje?
In elke willekeurige elektronica zaak
pi_25951040
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:07 schreef yootje het volgende:
Zo, de iPod Mini is binnen, wel eerste generatie, maar voor 176 euro en een netadapter heb ik dat er wel voor over.

Zijn er eigenlijk nog veel problemen met de accu's? Of is dat opgelost met de 4e generatie? (en dus Mini, Photo, U2)
De oude versie van de mini en de oude versie van de Photo hebben nog steeds een relatief korte batterijduur. En de U2 versie trouwens ook.
Maar de nieuwe versie van de mini heeft een 2x zo lange batterijduur gekregen er word gezegt dat hij nu 18 uur op 1 lading zou kunnen. Van de nieuwe versie van de Photo zou ik het eigenlijk niet weten maar ik dacht niet dat daar wat aan veranderd is.
pi_25951042
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:27 schreef yootje het volgende:

[..]

Nou er zit standaard al een koptelefoon ding aan. En dat past in m'n iPod. Dus ik dacht dat het dan wel zou kunnen ?

Ik heb zo iets: http://www.logitech.com/i(...)=2177,CONTENTID=7169
pi_25951064
En bestaan er draadloze koptelefoons voor de iPod ? Word gek van die snoertjes.
  zondag 3 april 2005 @ 13:19:01 #271
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25951176
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:09 schreef yootje het volgende:
Wat vind je er dan zo nutteloos aan?
Ik vind er niets nuttig aan.
Ik ga naar huis.
pi_25954081
ik snap er niks van..heb de ipod 3 dagen en heb em al 2x op moeten laden!!! dan doet ie het weer voor een half uurtje en nu doet ie weer nix, moet ik em nou weer opladen???? dit kan toch niet?? hij reageert op het moment helemaal nergens op, ook niet als ik em wil opladen..weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
pi_25954180
Eehm terug brengen naar de winkel? Het lijkt me dat dat niet echt normaal is.
  zondag 3 april 2005 @ 21:12:21 #274
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_25962633
Zo, Vorige week 2300 Mp3tjes getagged, dat was echt een takkekarwei, maar het is allemaal achter de rug en de muziek staat er allemaal op.. Mooi apparaatje hoor . Ik vind alleen dat ie niet zo heel erg hard kan en ik zag in een eerder topic een link om de volumebegrenzing op te heffen.. Dus:

Die link in een eerder topic voor Imod (om de volumebegrenzing eraf te halen) is dood, heeft iemand een nieuwe link?
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
pi_25963157
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:12 schreef _Kuch_ het volgende:
Zo, Vorige week 2300 Mp3tjes getagged, dat was echt een takkekarwei, maar het is allemaal achter de rug en de muziek staat er allemaal op.. Mooi apparaatje hoor . Ik vind alleen dat ie niet zo heel erg hard kan en ik zag in een eerder topic een link om de volumebegrenzing op te heffen.. Dus:

Die link in een eerder topic voor Imod (om de volumebegrenzing eraf te halen) is dood, heeft iemand een nieuwe link?
Same here.

Overigens loopt iTunes voortdurend vast hier, is het echt schadelijk om dan opnieuw op te starten? Toch maar eens YamiPod proberen, hopelijk werk het daar wel goed. Overigens staat er op mijn iPod dat 3,6 GB available is, terwil dit veel minder is. In iTunes word het wel goed weergegeven. Is dit normaal?

[ Bericht 2% gewijzigd door yootje op 04-04-2005 07:08:40 ]
pi_25965161
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:09 schreef yootje het volgende:

[..]

In elke willekeurige elektronica zaak
Wat voor een kabeltje hebben we het nou precies over?

Een voor onder in de iPod waar de aansluiting zit voor de firewire-kabel?
Of gewoon een simpele koptelefoon-stekker naar tulp of iets dergelijks?

Het gaat me om de 1e namelijk
pi_25969970
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:40 schreef Erik het volgende:

[..]

Wat voor een kabeltje hebben we het nou precies over?

Een voor onder in de iPod waar de aansluiting zit voor de firewire-kabel?
Of gewoon een simpele koptelefoon-stekker naar tulp of iets dergelijks?

Het gaat me om de 1e namelijk
Je weet toch wel het uieinde van een koptelefoonstekker? Je moet een kabetje zoeken die aan beide kanten zo'n uitgang heeft

Trouwens, als ik mijn iPod Mini (1G) aandoe, zie ik dat de batterij niet helemaal vol is. wel voor 95%, maar niet vol. Als ik hem dan wil opladen springt het batterijteken opeens wel op vol, mar hij laadt niet. Is dit normaal?
pi_25978332
Ik heb mn iPod mini sinds vrijdag, ben er erg tevreden mee, erg gemakkelijk in gebruik .

Hoelang heb je 'm opgeladen yootje?
pi_25980237
quote:
Op maandag 4 april 2005 15:34 schreef juss het volgende:
Ik heb mn iPod mini sinds vrijdag, ben er erg tevreden mee, erg gemakkelijk in gebruik .

Hoelang heb je 'm opgeladen yootje?
Laat maar, hij doet het weer prefect als hij voor de hlft op is

Waarschijnlijk om de accu te sparen.
pi_25985789
iPod is zo mooi, de volgende laptop die ik koop zal zeker een powerbook zijn
http://www.stooz.com
Belgisch PTR-Forum (Betaald om te klikken)
pi_25985942
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef Stewie het volgende:
Weet iemand iets over die adapter waarmee je met je Ipod op een radio frequentie kan uitzenden ? De vraag is, hoe is de kwaliteit, en de andere vraag is, hoe illegaal is zo'n ding in nederland ?
Iemand verkoopt ze op ebay.nl voor 35.95, ik heb er een besteld, gewoon een Nederlandse gast, ik had hem binnen 2 dagen en ook geen zorgen over douanekosten en hoge verzendkosten. En het ding is behoorlijk makkelijk en goed in gebruik je moet dan wel even wat extra frequenties downloaden van de Griffin site en dan vooral 87.5, maar het is goed doebaar, alleen vandaag in de regen klonk het kut. Ik had ook een iSqueeze bij die persoon gekocht, maar die paste dus niet in me auto omdat ik geen bekerhouders heb

Ik had wel ergens gelezen dat het verboden was om mee op de openbare weg te begeven, maar ik denk niet dat er iemand is die je daar op zal pakken...
pi_25986105
godsamme het is nog verdomde lastig om een Ipod 40 gig te vinden in de tweakers PW staan een paar duitse ( en dat wil ik niet, omdat als ik gezeik krijg, ik dat in het duits moet doen en het is niet mijn beste taal ) ik heb er 1 gevonden maar die heeft weer geen dock er bij en dat wil ik er wel bij hebben eik... weet iemand nog een goede winkel waar je hem kan halen?
Bram! Boterham!
pi_25987064
quote:
Op maandag 4 april 2005 21:00 schreef defIEd het volgende:
iPod is zo mooi, de volgende laptop die ik koop zal zeker een powerbook zijn
Powerbooks zijn liev
pi_25987275
quote:
Op maandag 4 april 2005 21:14 schreef lj_lightning het volgende:
godsamme het is nog verdomde lastig om een Ipod 40 gig te vinden in de tweakers PW staan een paar duitse ( en dat wil ik niet, omdat als ik gezeik krijg, ik dat in het duits moet doen en het is niet mijn beste taal ) ik heb er 1 gevonden maar die heeft weer geen dock er bij en dat wil ik er wel bij hebben eik... weet iemand nog een goede winkel waar je hem kan halen?
www.apple.com

Gratis levering en normale prijzen.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_25987764
Godver.

ITunes loopt telkens vast hier, ik kan dus bijvoorbeeld maar 50 nummers achter elkaar uploaden, en mijn computer is in totaal een srtuk of 50 keer vastgelopen en 2 keer heb ik al mijn nummers op de iPod per ongeluk gewist. Inmiddels geeft-ie wel weer wanneer je hem niet mag loskoppelen, maar niet wanneer wel, dan komt gewoon het menu in beeld.
pi_25989237
Vandaag deze Speakerset gekocht van JBL:

Prima kwaliteit kan ik mooi gebruiken in de tuin als het weer mooi weer wordt en op vakantie van de zomer.
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
pi_25992829
-edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door yootje op 05-04-2005 07:57:27 ]
pi_26001076
Hallo!

Ik ben van plan om een iPod te gaan kopen
Ik zit alleen te twijfelen tussen een nieuwe 6 gig iPod mini, en een normale 20 gig iPod. Het verschil in prijs is eigenlijk wel zo weinig (+/- 50 euro), dus vroeg ik me in eerste instantie af waarom ik geen 20 gig zou kopen ( bijna 3,5 x meer opslagcapaciteit). Nu zit ik eigenlijk toch een beetje te twijfelen. Ik heb ze even tegenover elkaar gezet, voor zover ik nu redenen kan verzinnen waarom de één beter dan de ander zou zijn.

iPod mini (6 gig)

- Kleiner
- Mooier (imo)
- Langere gebruiksduur van batterij (tot 18 uur)
- Goedkoper

iPod (20 gig)

- Meer opslagcapaciteit!
- ...

Wie heeft er nog meer redenen waarom ik voor een van deze 2 zou kiezen?

Verder heb ik nog een vraagje. Als je de iPod via de applestore in nederland koopt is ie een stuk duurder dan vanuit Amerika (scheelt zo'n 50 euro) Als er iets met de iPod mis is, heb ik dan alleen garantie in Amerika, of heb ik die garantie wereldwijd? Met andere woorden, waarom zou ik de iPod via de nederlandse store kopen, en niet via de Amerikaanse, waar ie een stuk goedkoper is?
pi_26002645
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:24 schreef knox_ het volgende:
verhaal
Ik heb een mini en was toen ik hem kocht ook aan het twijfelen maar ben nu blij dat ik toch voor de mini ben gegaan. Vooral omdat ik hem mooier vind, hij kleiner is en vooral heel erg licht is.
En wat ook heel belangrijk is ik heb er nu maar 3 gig vol staat en dat is echt meer dan genoeg. Ik luister de helft nu al niet.
  dinsdag 5 april 2005 @ 17:42:41 #290
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_26002983
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:24 schreef knox_ het volgende:
Hallo!

Ik ben van plan om een iPod te gaan kopen
Ik zit alleen te twijfelen tussen een nieuwe 6 gig iPod mini, en een normale 20 gig iPod. Het verschil in prijs is eigenlijk wel zo weinig (+/- 50 euro), dus vroeg ik me in eerste instantie af waarom ik geen 20 gig zou kopen ( bijna 3,5 x meer opslagcapaciteit). Nu zit ik eigenlijk toch een beetje te twijfelen. Ik heb ze even tegenover elkaar gezet, voor zover ik nu redenen kan verzinnen waarom de één beter dan de ander zou zijn.

iPod mini (6 gig)

- Kleiner
- Mooier (imo)
- Langere gebruiksduur van batterij (tot 18 uur)
- Goedkoper

iPod (20 gig)

- Meer opslagcapaciteit!
- ...

Wie heeft er nog meer redenen waarom ik voor een van deze 2 zou kiezen?

Verder heb ik nog een vraagje. Als je de iPod via de applestore in nederland koopt is ie een stuk duurder dan vanuit Amerika (scheelt zo'n 50 euro) Als er iets met de iPod mis is, heb ik dan alleen garantie in Amerika, of heb ik die garantie wereldwijd? Met andere woorden, waarom zou ik de iPod via de nederlandse store kopen, en niet via de Amerikaanse, waar ie een stuk goedkoper is?
Hmm, ik heb niet echt nieuwe argumenten, maar voor mij was opslagcapaciteit zeker wel doorslaggevend voor het kopen van een 20GB ipv een mini. Het voordeel van een iPod vind ik dat je overal al je muziek bij je kunt hebben, en bij een mini blijf je weer verwisselen en verversen.
Overigens is de batterij van de 4G 20gb prima hoor, ik heb het nooit geklokt, maar hij ligt bij mij misschien een keer per week aan de lader, terwijl ik hem dagelijks twee uur gebruik.
Check mijn band Glorybox
pi_26003070
Ik zou voor de 6 GB gaan, of de 4 GB. Idd wegens de voordelen die jij noemt. En als je dan perse 20 GB wil, neem dan een Creative Zen Touch, is nog goedkoper ook.
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:04:05 #292
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_26003527
Pfff, de iPod mini is gewoon een soort My First iPod.

Vanaf 20gb wordt het interessant..
Check mijn band Glorybox
pi_26003718
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:04 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

www.apple.com

Gratis levering en normale prijzen.
Apple verkoopt de 40gig niet meer alleen de 20gig nog maar...

Maar ik heb hem besteld bij ComputerWebStore daar is ie incl dock en alle meuk
Bram! Boterham!
pi_26006504
Het hangt er ook vanaf of je nog iets anders met je iPod wil doen behalve muziek meenemen. Als je ook grotere bestanden er op wil slaan (films e.d.) kan je beter een 20gb kopen, of als je bijvoorbeeld van de memorecorder functie gebruik wilt maken omdat de plugin daarvoor alleen op een groot model past.
pi_26006778
quote:
Bij de Dixons hebben ze er nog één, voor 339 ofzo.
Tenminste hier in Vlaardingen
pi_26041964
Ok, het wordt de 20 gig ipod Ik heb nog wel een paar vraagjes waar iemand hier me misschien mee kan helpen;

Ik heb een standaard USB poort, dus usb 1 en niet 2.0 Nou zou dit in mijn ogen niet zoveel uitmaken, alleen dus dat het een stuk langzamer is. Hoe zit dat met die usb poorten? kan ik een usb 2.0 poort kopen of moet ik dan gelijk een nieuw moederbord kopen die usb 2.0 ondersteunt?

Hoe zit het met de studentenkorting? Hoe checken ze dat? Moet je een bewijs daarvan opsturen ofzo? Want volgens mij heb ik niet een of ander officieel papiertje waarop staat dat ik studeer ofzo. Hoe is dat bij jullie gegaan?
pi_26043130
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:18 schreef pannaking_ het volgende:
Vandaag deze Speakerset gekocht van JBL:

[afbeelding]

Prima kwaliteit kan ik mooi gebruiken in de tuin als het weer mooi weer wordt en op vakantie van de zomer.
160 dollar?? zoals op de site van jbl staat. Vrij veel vind ik
pi_26043542
quote:
Je kan de taal gewoon naar Nederlands doen
pi_26045296
quote:
Op donderdag 7 april 2005 10:21 schreef knox_ het volgende:
Ok, het wordt de 20 gig ipod Ik heb nog wel een paar vraagjes waar iemand hier me misschien mee kan helpen;

Ik heb een standaard USB poort, dus usb 1 en niet 2.0 Nou zou dit in mijn ogen niet zoveel uitmaken, alleen dus dat het een stuk langzamer is. Hoe zit dat met die usb poorten? kan ik een usb 2.0 poort kopen of moet ik dan gelijk een nieuw moederbord kopen die usb 2.0 ondersteunt?

Hoe zit het met de studentenkorting? Hoe checken ze dat? Moet je een bewijs daarvan opsturen ofzo? Want volgens mij heb ik niet een of ander officieel papiertje waarop staat dat ik studeer ofzo. Hoe is dat bij jullie gegaan?
Je kan gewoon wel met usb 1 werken alleen de eerste keer dat je update duurt het een tijdje voordat je hele collectie erop staat. Verder niet echt een probleem volgens mij....Hoe dat zit met usb poorten aansluiten enzo don't ask me.
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
pi_26047344
die usbpoorten kun je er wel los bij kopen, hoef je geen niet moederbord voor aan te schaffen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')