het kan opzich niet echt kwaad denk ik, maar je moet er geen gewoonte van makenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
vraagje: de batterij laadt automatisch op als je de usb-kabel in je Ipod doet. Als ik nummers wil bijwerken laadt ie dus ook op, terwijl de batterij nog niet leeg is. Kan dat kwaad? Omdat het in het geval van mobiele telefoons (de mijne iig) zo is dat je beter pas kan opladen als de batterij leeg is..
Nee hoor, dat is juist niet beter, want anders krijg je een luie accuquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:05 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
het kan opzich niet echt kwaad denk ik, maar je moet er geen gewoonte van maken
in de iPod zit -volgens mij- zo'n zelfde accu als ie in mobiele telefoons zitten.
en ja voor accu's is het altijd beter om pas op te laden alsie leeg is en niet halverwege oid
ik vindt -persoonlijk- dat mijn 20 gig niet erg lang doet met een opgeladen accu.. om te 2 dagen laadt ik em op
Neem EphPod. Nooit meer gezeik.quote:
Zit bij die 40gb een dock?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:34 schreef _Kuch_ het volgende:
Woohoo! Mijne is ook binnen!! Jammer dat ik m op zn vroegst pas vrijdag krijg (hij ligt bij mn ouders..). Het is een nieuwe 40 gig
Het mooie is: hij was helemaal gratis! Kreeg hem bij een verlenging van abonnement van Hi![]()
Ik zou het er niet op wagen hoor, ze planten homing devices in die iPods die kunnen detecteren of je wel een student of leraar bent, en die een signaal naar Apple sturen als ze bediend worden door een non-collegier.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:52 schreef yootje het volgende:
Is het legaal om mijn vader een iPod Mini te laten bestellen met studentenkorting (hij is leraar) en dat ik hem vervolgens gebruik?
Lijkt mij toch wel, omdat je hem als student mag bestellen en hem vervolgens aan iedereen mag weggeven?
Anders dan 99% van de mensheid wil ik keurig volgens de regels leven.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op wagen hoor, ze planten homing devices in die iPods die kunnen detecteren of je wel een student of leraar bent, en die een signaal naar Apple sturen als ze bediend worden door een non-collegier.
Voor je het weet heb je de BBE op je dak.
Je komt uit '88, je zal toch ook nog wel scholier dan wel student zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:00 schreef yootje het volgende:
Anders dan 99% van de mensheid wil ik keurig volgens de regels leven.
Goed, mijn ouders dan.![]()
Je moet 18 jaar zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je komt uit '88, je zal toch ook nog wel scholier dan wel student zijn?
Naast dat de batterij het langer volhoudt en de kleuren wat intenser zijn, staat een makkelijke manier van onderscheiden op de achterkang. Op de nieuwe iPod Mini's staat onderaan hoe groot de harde schijf is (4GB of 6GB), op de oude iPod Mini staat dat niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:58 schreef ID-Tweak het volgende:
hoe kun je btw een oude mini, en een niuewe mini onderscheiden?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:28 schreef the_bbk het volgende:
[..]
Op de nieuwe iPod Mini's staat onderaan hoe groot de harde schijf is (4GB of 6GB), op de oude iPod Mini staat dat niet.
hij had m gewonnen met n prijsvraagquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:35 schreef QyRoZ het volgende:
Logisch dat een 2e handse een oude is, de nieuwe is nog maar een paar weken uit.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:39 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
hij had m gewonnen met n prijsvraag
Beetje tegenstrijdig wat je typt of nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:31 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]ik heb een oude
koop nooit meer 2ehands.
![]()
![]()
De persoon waarvan hij hem tweede hands had gekocht had hem gewonnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:09 schreef juss het volgende:
[..]
[..]
Beetje tegenstrijdig wat je typt of niet.
Tweedehands iPods?quote:Op zondag 27 maart 2005 11:57 schreef arco_corleone het volgende:
Wat kost zoiets nou?
www.apple.nlquote:Op zondag 27 maart 2005 11:57 schreef arco_corleone het volgende:
Wat kost zoiets nou?
Welke is goedkoper dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 12:30 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
200 euro voor 4 GB, hmm. ok
Dan toch maar zo'n goedkoper spelertje halen
nee, geen ipod maar gewoon zo'n mp3spelertje, weetjewel.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:31 schreef yootje het volgende:
[..]
Welke is goedkoper dan?
Met studentenkorting zijn ze trouwens 183 euro.
Ik heb hem vrijdag binnengekregen, en het antwoord is ja..quote:
Vraag 1: Waar zit die winkel dan, klinkt wel interessant namelijk..quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag in een winkeltje in Mestreech een heleboel leuke gadgets voor de ipod. De itrip, de oplader voor in de auto (15 euro) en dat speakersysteempje voor de Ipod. Ik denk dat ik de oplader voor in de auto ga halen.
Ja dan is de keuze makkelijk lijkt mij.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:50 schreef Summerteeth het volgende:
Wat is 't prijsverschil tussen die twee?
Ik heb gereset.. maar hij kan nog steeds geen nummers vinden.. anyone?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:42 schreef Summerteeth het volgende:
Even resetten. Werkte bij mij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |