Ja is wel slim van apple maar niet leuk voor mensen die pas nog een ipod gekocht hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:13 schreef Geqxon het volgende:
Het is zeker een enorm slimme zet de prijzen te verlagen. Nu kunnen ze pas echt concureren met andere MP3-HDD-Spelers (iAudio, iRiver enzo)
Heb je al een mailtje gekregen over dattie verstuurd is? (Ik wel... nu maar wachten...)quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:24 schreef spenky het volgende:
Mijne is nog steeds niet binnen!! Der staat dattie op 09/03/2005 verstuurd is maar er staat nog helemaal nix bij order status!!!! *grom*
jaah!! daar stond dus in over de order info... en daar staat dus bij alles wattik besteld heb shipped......quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:06 schreef the_bbk het volgende:
[..]
Heb je al een mailtje gekregen over dattie verstuurd is? (Ik wel... nu maar wachten...)
Jaah denk het ook... staat er bij jou ook al wat bij order status, want bij mij is activity nog steeds clear....quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:22 schreef the_bbk het volgende:
In dat mailtje staat dat je als indicatie 3 tot 7 werkdagen aan moet houden. Ik vrees dat je dus gewoon een paar dagen geduld moet hebben... Als-ie er volgende week nog niet is zou ik anders gewoon even bellen; het telefoonnummer staat ook in het mailtje.
jaah als je op die code die er bij staat klikt dan zie je "waar" die nu is... ( die in het grijs )quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:46 schreef the_bbk het volgende:
Bij mij staat er nu :
Shipped
IPOD MINI,6G,GREEN-TNL
Open Est. Ship 17/03/2005
Ik weet niet echt wat er nu gaat gebeuren, ik neem aan dattie nu richting mij komt...
Weet iemand wat ik bedoel dan en heeft iemand hier dit ook (gehad)?quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:18 schreef Bananenman het volgende:
M'n iPod 3G is een beetje 'verschoven'! De chrome achterkant zit héél klein beetje schuin op het plastic voorkantje als het ware, waardoor er aan de zijkant een naadje is ontstaan waar m'n nagel in kan. Geen idee hoe dit kan. Beetje lastig uit te leggen maar jullie begrijpen wat ik bedoel hoop ik
Woei! Er staat bij dattie in Nederland is!quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:49 schreef spenky het volgende:
[..]
jaah als je op die code die er bij staat klikt dan zie je "waar" die nu is... ( die in het grijs )
Ik heb het niet (gehad), maar weet wel wat je bedoelt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Weet iemand wat ik bedoel dan en heeft iemand hier dit ook (gehad)?
als je op je tracking nummer klikt dan zie je je voortgang... waar die nu is...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:59 schreef the_bbk het volgende:
[..]
Woei! Er staat bij dattie in Nederland is!:
1 Shipped 17/03/2005
Invoice No. : xxxxxxxx
Carrier : TNT Nederland B.V.
Tracking Number(s) :
xxxxxxxxx
En nu maar wachten![]()
Heb hem uit Amerika...dus dat is wat lastig qua garantie. Is ook al 9 maanden oud ongeveer. Maar even zoeken op internet dan. Het is geen groot probleem oid maar toch best storendquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:47 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik heb het niet (gehad), maar weet wel wat je bedoelt.
Als je garantie hebt zou ik er naar laten kijken, anders proberen terug te duwen of een tutorial op internet vinden om je ipod te openen, en dan ze weer goed op elkaar doen.
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan dat kwaad?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:00 schreef Summerteeth het volgende:
Moet je even naar de Apple Onderwijs-store gaan, er staat vast wel een link op de website van Apple.
Dankjewel, dat had ik nog niet gezien!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:01 schreef Tackleberry het volgende:
Apple Store Onderwijs: http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/routingpage.html
Op de store frontpage heb je rechts een linkje ernaar (Onderwijskortingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |