Best kut. Kan het wel in iTunes?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:31 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik heb het even geprobeerd, maar het lukt mij ook niet. Ik vermoed dat het ook niet kan. Ik heb Anapod Explorer er nog even bijgepakt en daar lukt het ook niet mee, terwijl die toch vrij geavanceerde querie opties heeft:
[afbeelding]
saaaaaaai. onavontuurlijk persoonquote:Ik gebruik eigenlijk nooit playlists en ik shuffle ook nooit..
Jaja, breng me nog maar eens extra in verleiding.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:14 schreef spenky het volgende:
Ik heb nu ook een nieuwe blauwe 6gb ipod besteld en ook gelijk een doosje sokken en bescherm dinges van outfit jackers nog wat... Heb laten graveren dus duurt iets langer!! maar staat dattie op 14mrt word gelevert.... of ervoor....
Jah ik heb hem bij de online Apple Store bestelt, en ik heb gewoon me naam erin laten zetten...quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:21 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Jaja, breng me nog maar eens extra in verleiding.![]()
Heb je gewoon besteld via de online applestore?
Wat heb je erin laten graveren, als ik vragen mag? Gewoon je naam of .... ?
moet je hem ff resetten, grote kans dat hij het dan weer doetquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:13 schreef Foxxy het volgende:
Help! Mijn iPod is helemaal vastgelopen. Hij staat nu aan en doet helemaal niets meer, kan m ook niet uit zetten. Ook reageert ie niet als ik 'm op de pc aansluit. Iemand enig idee wat er aan te doen is? Heb 'm net een paar dagen.
Idd, na het resetten deed 'ie het weer!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:20 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
moet je hem ff resetten, grote kans dat hij het dan weer doetje moet je handleiding ff checken om te zien hoe dat moet (dacht zo: aansluiten op een stopcontact en dan play en menu enkele seconden ingedrukt houden tot de 'appel' in beeld verschijnt)
ik had ook opeens dat mijn ipodje een beetje moeilijk ging doen (zij het na een langere periode; >1jaar). gelukkig doet dat resetten wonderenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:25 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Idd, na het resetten deed 'ie het weer!
ik weet nu hoe het kwam. als je een ipod updater installeert terwijl er een ipod is aangesloten dan wordt dit apparaat verwijderd op een manier dat de pc hem permanent niet meer herkent (tot je de ipod updater opniuew installeert zonder aangesloten ipod). echter, de ipod shuffle wordt nog steeds niet herkentquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:48 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik zat net een ipodupdater van de apple site te plukken, krijg ik een boodschap in beeld 'windows versie ........ will nog longer recognize an ipod' of zoiets belachelijks en naast dat de ipod shuffle van mijn zusje alleen als massa opslag medium wordt herkent, wordt mijn ipod helemaal niet meer herkent
mensen die mij (denken te kunnen) helpen?
hear hear...quote:Op maandag 28 februari 2005 13:52 schreef Maaark het volgende:
Pff.. het is nog steeds brak dat ik, als ik anderhalve week gewacht had, ipv mijn 4g 40gig (zwart wit) een ipod photo had kunnen kopen...
tvp
Ja is wel slim van apple maar niet leuk voor mensen die pas nog een ipod gekocht hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:13 schreef Geqxon het volgende:
Het is zeker een enorm slimme zet de prijzen te verlagen. Nu kunnen ze pas echt concureren met andere MP3-HDD-Spelers (iAudio, iRiver enzo)
Heb je al een mailtje gekregen over dattie verstuurd is? (Ik wel... nu maar wachten...)quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:24 schreef spenky het volgende:
Mijne is nog steeds niet binnen!! Der staat dattie op 09/03/2005 verstuurd is maar er staat nog helemaal nix bij order status!!!! *grom*
jaah!! daar stond dus in over de order info... en daar staat dus bij alles wattik besteld heb shipped......quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:06 schreef the_bbk het volgende:
[..]
Heb je al een mailtje gekregen over dattie verstuurd is? (Ik wel... nu maar wachten...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |