Je onderschrift "UPC sletjequote:
Fuct....kost me weer een paar maanden.quote:Op maandag 28 februari 2005 04:14 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
*Wonko wegstreept voor Mod-kandidaat*
ben je soms door een monteur in je hol genomen en vergelijk je dat met die 2 homofiele boeren?quote:Op maandag 28 februari 2005 04:16 schreef wonko het volgende:
[..]
Je onderschrift "UPC sletje" en mijn ervaringen met die provider.
Johquote:Op maandag 28 februari 2005 04:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
ben je soms door een monteur in je hol genomen en vergelijk je dat met die 2 homofiele boeren?
Ik zie je punt
Wat zielig nouquote:Op maandag 28 februari 2005 04:17 schreef wonko het volgende:
[..]
Fuct....kost me weer een paar maanden.
Ben jij niet blij dan? Ze hebben vast een vervanger nodig en jij wilt wel errug graagquote:Op maandag 28 februari 2005 09:56 schreef Bupatih het volgende:
Zelfs dit topic wordt verbaggerd.
Ja dus?quote:Op maandag 28 februari 2005 09:56 schreef Bupatih het volgende:
Zelfs dit topic wordt verbaggerd.
Wie zegt dat?quote:Op maandag 28 februari 2005 09:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ben jij niet blij dan? Ze hebben vast een vervanger nodig en jij wilt wel errug graag
En sinds wanneer is ONZ de plek waar je moet baggeren?quote:Op maandag 28 februari 2005 09:59 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ja dus?
Dit is ONZ, dan had het wel in R&P gestaan
Jij was het toch die in een topic van Dagonet liep te zeiken over de stemming van de vorige mod verkiezing? Als het een ander was: Sorryquote:Op maandag 28 februari 2005 10:05 schreef Bupatih het volgende:
Wie zegt dat?
Kruip terug in je grot,manquote:Op maandag 28 februari 2005 10:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En sinds wanneer is ONZ de plek waar je moet baggeren?
Ja, dat was ikquote:Op maandag 28 februari 2005 10:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij was het toch die in een topic van Dagonet liep te zeiken over de stemming van de vorige mod verkiezing? Als het een ander was: SorryZo niet: Tja.
Ik zei alleen maar dat dit topic óók verbaggerd werd.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:08 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Kruip terug in je grot,manEr staat nergens moet, ONZ is wel de plek waar de user even zich kan uitleven van de dagelijkse sleur. Dat jij er problemen mee hebt kun je er beter een topic over openen in R&P.
En jij ging daar weer op in, en uiteindelijk doe je mee aan het verbaggeren van dit topic. Dus wat is nu je punt?quote:Op maandag 28 februari 2005 10:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat dit topic óók verbaggerd werd.
Dat jij er nou op inging.......
Maar misschien krijg je SCH wel terug als mod.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:21 schreef Meki het volgende:
eerst Dagonet en nu Croupouge
ik zal me zelf aangeven om mod te wordenquote:Op maandag 28 februari 2005 10:23 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Maar misschien krijg je SCH wel terug als mod.
Die is dol op je.
"Bamboegeit".quote:Op maandag 28 februari 2005 03:06 schreef Xebrozius het volgende:
Onder welke kloon ga je nu verder?
terug als mod ? SCH is nog nooit mod geweestquote:Op maandag 28 februari 2005 10:23 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Maar misschien krijg je SCH wel terug als mod.
Die is dol op je.
Ik denk dat hij bedoelde dat hij SCH er voor terug krijgt.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:32 schreef just me het volgende:
[..]
terug als mod ? SCH is nog nooit mod geweest![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 10:35 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik denk dat hij bedoelde dat hij SCH er voor terug krijgt.
Dat was toch de zaterdag én de zondag hè?quote:Op maandag 28 februari 2005 10:39 schreef Croupouque het volgende:
Maak me maar snel weer blauw, dan kunnen we weer over gaan tot de orde van de dag.
quote:Op maandag 28 februari 2005 10:39 schreef Croupouque het volgende:
Jongens, het grapje heeft nu wel weer lang genoeg geduurd. Maak me maar snel weer blauw, dan kunnen we weer over gaan tot de orde van de dag.
Jongens....? Hee...!
Hállo...???!
Dit was de eerste moderator die we voor een blauwe zaterdag gehad hebbenquote:Op maandag 28 februari 2005 10:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat was toch de zaterdag én de zondag hè?
Dan hebben we helemaal geen actieve mods meerquote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:34 schreef koeskoes het volgende:
gaat dirkh nog stoppen ?
goed toch, drik sluit nu gewoon alle topics on sight.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan hebben we helemaal geen actieve mods meer.
ah. spuit 11 is ook weer onder zijn steen vandaan gekropen.....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:14 schreef ShaoliN het volgende:
Gelukkig staat men nog wel achterTessje
als onzinmod. Die zit immers met dezelfde online tijden als kroepoek, maar mist de potentie om ooit een goede mod te worden.
![]()
Goede actie jongens.
Kroepoek ben blij dat je de eer aan jezelf gehouden hebt.
Jij gaat jezelf aangeven?quote:Op maandag 28 februari 2005 10:28 schreef Meki het volgende:
ik zal me zelf aangeven om mod te worden![]()
Verwacht je nu echt serieus genomen te worden nu je een quote van jezelf in je sig hebt?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
ah. spuit 11 is ook weer onder zijn steen vandaan gekropen.....
Deze vind ik nou vreselijk komischquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:14 schreef ShaoliN het volgende:
Kroepoek ben blij dat je de eer aan jezelf gehouden hebt.
ik vrees dat ik daarvoor nog niet dronken genoeg benquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |