Volgens mij worden M.Phil. , MD, DVM en Ph.D niet door NL universiteiten gebruikt, je wordt na een promotie gewoon dr. en voor je promotie (dus tijdens je AIO tijd) ben je nog drs/ir/mr.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:39 schreef Kiff het volgende:
Als je een Ph. D hebt, gebruik je geen drs. meer lijkt me? Dus geen Ph. D. drs ofzo.
Als je een M.Phil bent, ook niet lijkt me?
Ben je al Ph. D. en mag je die titel voeren zo lang je nog een niet gepromoveerde AIO bent? Is elke gepromoveerde een dr.?
Er worden wel degelijk enkele M.Phil programma's aangeboden aan Nederlandse universiteiten (in ieder geval aan de UvA). En dan nog, je kunt een M.Phil behalen in een ander land. Beetje internationaler denken.... (doen de universiteiten tegenwoordig ook)quote:Op maandag 7 maart 2005 09:51 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Volgens mij worden M.Phil. , MD, DVM en Ph.D niet door NL universiteiten gebruikt, je wordt na een promotie gewoon dr. en voor je promotie (dus tijdens je AIO tijd) ben je nog drs/ir/mr.
Sinds kort te behalen op de UvT.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:51 schreef klnvntrbyt het volgende:
Volgens mij worden M.Phil.
Als alle HBO toevoegingen ('Built Environment' in jouw geval) nog moeten worden toegevoegd wordt het wel een heel erg lang lijstje...quote:Op maandag 7 maart 2005 19:49 schreef Ixnay het volgende:
Ik word BBE (Bachelor of Built Environment) die staat er niet bij
http://www.llm-guide.com/what-is-an-llmquote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:12 schreef Internationalist het volgende:
Domme vraag misschien maar waarom vind ik maar 1 L terug in de volledige versie?
Helder, dank je.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:51 schreef Sovereign het volgende:
[..]
http://www.llm-guide.com/what-is-an-llm
(bron wikipedia)quote:Aan de Universiteit Leiden dragen promovendus en paranimfen een rok met niet een wit, maar een zwart vest (en een wit strikje). De aanspreekvormen voor de leden van de commissie zijn in Leiden: mijnheer de rector magnificus, hooggeschatte promotor en hoog/zeer/weledelgeleerde opponens.
"Master of Education" is trouwens MEd (of M.Ed.). Deze is trouwens zowel aan de universiteit als aan de hogeschool.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:32 schreef Adnan het volgende:
MSE
Master of education moet er volgens mij nog bij...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |